@Tierr; ja, inderdaad k*t zo’n onregelmatige cyclus. Maar dat had jij ook zo te zien en jij bent nu toch ook zwanger. Dan moet t bij mij ook een keer lukken. Hier nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen…
Tuurlijk gaat het bij jou (en Jannigje!) ook lukken!! Het is alleen ietsje lastiger, maar zolang je een eisprong hebt kan het!! :-*
Hier gaat het goed, heb het erg moelijk gehad, zware bevalling, heb een keizersnee met 3 snedes gehad, daarna darmen die niet op gang wilden komen, afgeloten stukje darm en een darminfectie, maar nu gaat het super!! Schrijf binnenkort nog mijn bevallingsverhaal hier op kok.
Het is wel erg druk allemaal, meerdere keren per dag naar het ziekenhuis en thuis snel weer het een en ander doen en ik moet nog rusten tussendoor om te herstellen van de keizersnee.
Kan niet zoveel Kokken als voorheen :mrgreen:
Maaaarrrrr… eindelijk heb ik het geluk waar ik zolang voor heb moeten afzien en zoveel verdriet, angst en pijn voor heb gevoeld en ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat er iets mooiers bestaat als moeder zijn van mijn mooie meisje Minke :inlove:
Afgelopen week was het een jaar geleden dat Sem en Thijs zijn geboren en gestorven, ik heb er natuurlijk wel veel aangedacht die dag maar had het niet heel erg moeilijk. Ik besef dat als zij er waren geweest we Minke niet hadden gehad en we zijn gewoon zo blij met haar… Het verzacht echt de pijn al zullen we ze natuurlijk nooit vergeten.
En wat staat die banner je mooi! Voel je je goed, wanneer ben je ongeveer uitgerekend?
Dees, wat een ontzettend mooie tekst…ben er erg door geraakt, heel bijzonder!
Marieke, leuk leuk leuk, ben beniewd naar de foto’s!
Oh, over foto’s gesproken, ik zou de mijne nog plaatsen. Beloofd: morgen!
Jannigje, ik blijf gewoon voor je doorhopen hoor. De eerste nieuwe zwangere dame is er weer (onze Jane), en we gaan altijd met een paar tegelijk toch? :mrgreen: Dus als ik mag raden…dan ga ik voor Marieke en Jannigje!
ja staat goed he!! :mrgreen: ben suuuuper blij zeg!
ja voel me nog prima, de krampen beginnen af te nemen en mijn eetlust ook beetje bij beetje meer :lol: nee hoor dat valt wel mee, maar heb wel minder eetlust sinds kort. + onwijs pijnlijke borsten, dat is wel lastig om mee te leven :lol:
ik ben 23 juni 2010 uitgerekend :inlove:
hoe gaat het met jou?
Helemaal gelijk, we gaan normaal in aantallen tegelijkertijd dus meiden kom maar op hoor!! :inlove:
Met mij gaat het wel goed hoor…beetje zozo, maar mag niet klagen. Nog maar 6 weekjes werken uiterlijk en dan met verlof. Of volgende week moet blijken dat mn bmm nog niet vrij ligt, dan hoef ik nog maar 4 weken te werken want dan wordt ukkie met 38 weken gehaald. Best wel een spannende week dus.