@ Elle & Jannigje: gaan jullie vandaag testen? Wat denk je?
@ Dees: Wat fijn dat het goed gaat en dat je je goed voelt! En wat een prachtig gedichtjeā¦
Ja, ik heb gisteren getest. Eerst met een test van babyboom shop, die gaf een heeeeeeeeel licht tweede streepje. Toen nog een keer met een test van Etos, die was negatief, maar vanmorgen verbeeld ik me toch dat ik n heel licht ingedroogd lijntje zie (bij die van babyboom shop weet ik het zeker, en die was er binnen de tijd). Het is zo licht dat ik het niet op foto krijg. Ik test over een paar dagen maar nog een keer. Straks even extra testjes halen. Duimen jullie mee?
En voor de rest van de dames die tegen hun NOD aan zitten natuurlijk! Hopelijk krijgen we een zwanger-boom, zou leuk zijn!
Jane, tijdens de 20weken echo bleek mijn placenta volledig met het midden over de baarmoedermond (bmm) te liggen. Er was een kleine kans dat die placenta met de groei van de baarmoeder opzij zou schuiven waardoor de bmm vrij komt te liggen, maar als dat niet is gebeurd dan kan het kindje niet natuurlijk worden geboren omdat de placenta ervoor ligt en dan wordt het dus een keizersnee.
Dees: wat heb je dat mooi opgeschreven dat er niets mooiers bestaat dan moeder te zijn van je prachtige meissie! En je gedichtje is werkelijk schitterend. Kreeg er natte ogen van! :inlove: Wat fijn dat het zo goed gaat!
CHELLE: joepie je bent er weer!! :dance: :dance: :dance:
Jannigje: nee hĆĀØā¦ niet weer de :evil: ā¦ dikke :hug: voor jou! Hopelijk gaat je cyclus weer een beetje inkrimpen, want zo moet je wel erg lang wachten elke keerā¦
Elle: spannend zeg! Hopelijk zit je niet lang meer in onzekerheid en komt er snel die 2e streep!
111: voor jou ook spannend met je voorliggende placentaā¦ ben benieuwd hoor!
Marieke: ik weer voor je, ook al heb je niet veel gespeeld, je weet maar nooit toch? Ben ook heel benieuwd naar je poezel, hoe die al gegroeid is :inlove: gaat zo snel met die kleintjes!
Hier alles goed. Ben nog steeds erg beroerd, maar dat hoort erbij denk ik dan maar. Hoop dat ik het nog 2 weekjes uit kan stellen om het te zeggen op mijn werk, vind het nu nog te vroeg. Maar soms is het zo druk op mijn werk en dan voel ik me zo naar en dan weet ik niet waar ik het dan zoeken moet. Maar goed we doen ons best!
Vanmorgen nog een keer getest, nu met een KV test (de vorige was 2 dagen geleden). Helaas negatief. Ik hoop nu dat ik snel duidelijkheid krijg in de vorm van een positieve test of ongesteldheid, want dit is niets. Ik ben er een beetje sipjes door
Vanmorgen nog een keer getest, nu met een KV test (de vorige was 2 dagen geleden). Helaas negatief. Ik hoop nu dat ik snel duidelijkheid krijg in de vorm van een positieve test of ongesteldheid, want dit is niets. Ik ben er een beetje sipjes door