Tierrr: dat is wel heel erg bizar van Arti. Ik kan me eigenlijk niet echt herinneren dat ik dat heb gelezen. Waarschijnlijk moet iemand anders dan het lijstje van haar overnemen. Ik zou idd ook geen zin meer hebben om hier dan nog mee te lezen ofzo.
Elle: wat irritant zeg!!! Duidelijkheid zou nu wel fijn zijn.
Mom: balen dat je je niet goed voelt, maar het hoort er idd bij.
Zal even een foto van mezelf plaatsen van vandaag.
Ik heb ook nieuws, alleen dan een stuk minder gezellig…
Mijn vriend en ik zijn uit elkaar, het ging niet…
Ik kan hier niet aarden, het lukt me gewoon niet, hoeveel ik het ook probeer…
En het doet heel veel pijn want ik hou wel van hem en hij ook wel van mij maar het is niet genoeg denk ik, ik verlang naar mijn eigen omgeving en hij wil perse hier in Friesland blijven…
Dus er zat maar 1 ding op… Daarmee is ook mijn droom in duigen gevallen om een kleine te krijgen…
Het mag (nu nog niet) zo zijn schijnbaar…
Ik blijf hier voorlopig nog wonen, ik heb toch nog niks anders en de wachtlijsten in de randstad zijn zo lang…
Maar het doet zo’n zeer dit…
Het doet zoveel pijn dat ik het uitschreeuw van binnen en ik weet even niet hoe het verder moet…
Sturen jullie me een pb met je NOD? Misschien ook een idee om je hoeveelste ronde erop te zetten? Zwangere dames graag uitgerekende datum en bevallen dames de datum, geslacht en naam. Dan ga ik even knutselen…
Dees… wat een prachtig filmpje! Zo ontroerend! De liefde straalt er van af :inlove: :inlove: :inlove: . Wat een mooi meisje hebben jullie toch, zo klein en zo perfect! Ook al van die onwijs lieve kleertjes aan :inlove: . Wat zullen jullie van haar genieten!!
Ben ik ook weer even… ben er niet zo vaak meer als ik eigenlijk zou willen :oops: maar ik merk ook dat het wel goed voor me is om wat afstand te nemen van het zo heel erg bezig zijn met zwanger worden en alles wat daarbij hoort.
Wat een leuke berichten hier allemaal, Jane zwanger! gefeliciteerd!
En Chelle weer terug! En ook weer berichtjes van Marieke, en natuurlijk de mooie foto´s en filmpjes van Dees. Waat een ontzettend mooi gedichtje op het geboortekaartje.
En een dikke :hug: voor degenen die weer ongesteld zijn geworden… het lijkt wel of er steeds meer meiden zijn waarbij het heel lang duurt voor het zover mag zijn
Met mij gaat het verder best goed. Ben het al aardig gaan accepteren dat er misschien meer nodig is voor een kindje dan alleen onze liefde en de natuur… en daarbij ben ik ook best druk met andere dingen dus dat helpt.
Ik lees af en toe nog wel mee hier hoor!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor de meiden die over tijd zijn of voor wie het bijna de nod is
Heb ik me voorgenomen om weer lekker te gaan kokken valt ziggo hier uit (incl. Mijn tv). Ik stuur nu een berichtje vanuit mijn telefoon met een uiterts minimaal toetsenbord. 'T mannetje van ziggo komt morgenochtend een nieuwe modem brengen dus als het goed is zit ik dan weer lekker achter mijn pc’tje. Maar hemel Zonnetje wat ben je mooi gegroeid en wat is dat eigenlijk toch snel gegaan he? Jane hoe’is bij jouw? Nog lekker met je hoofd in de wolken :D. Dees dat filmpje ben ik benieuwd naar, zal morgen even kijken!!! Marieke weer aan de lijstjes, worden weer leuke dingetjes! Kan me de roze bus nog herrineren :D. Alicia, das fijn he even zo’n break? Ik vind leuk dat je terug bent en hopen dat we dit keer niet zo lang hoeven te wachten ;). Al ga ik er dit keer gelukkig we’ll beter mee om en ik heb het gevoel dat je ook een stukje rust heb gevonden te lezen aan je berichtje. Mom2be, onwijs gefeliciteerd !!! Binnenkort mag je je naam we’ll veranderen hihi Nou goed mijn handen doen pijn van het pielen op dit ding dus ik sluit hem af! Fijne dag allemaal!