Alicia: fijn om weer van je te horen! Het is heel belangrijk alles te doen op je eigen tempo. En misschien heb je wat hulp nodig, en daar moet je lekker de tijd voor nemen. Ik hoop en duim voor je dat het niet lang meer zal duren
Chelle: vervelend dat je internet eruit ligt :thumbdown: , toch knap dat je heel dat berichtje op je pieltoetsenbordje voor elkaar heb gekregen :mrgreen: Had nog niet over mijn naam nagedacht haha :think: die klopt dan niet meer haha :lol:
allereerst gefeliciteerd voor de gene die zwanger zijn :thumbup:
Ik heb de definitieve uitslag van de HSG gehad, alles goed
We gaan de volgende ronde weer voor IUI, we hebben nog 3 pogingen.
gaat dat niet lukken dan gaan we verder met IVF.
Ik vind het heel eng, het voelt alsof het einde nadert
en dat voelt heel naar
Dikke :hug: voor jou schaap
Schaap, kom op meid, positief blijven denken hoor! Wie weet lukt het bij de eerste poging al!
Chelleke, vind het ook knap dat je nog iets leesbaars kunt typen op zijn klein toetsenbordje!
Alicia, je klinkt inderdaad een stuk rustiger. Hopelijk leidt dat tot een mooi gevolg straks!
Hey meiden!
Ik heb met Marieke gesproken en zij neemt vanaf morgen het lijstje weer overā¦
Ik lees idd niet meer echt mee, het is te confronterend op dit momentā¦
Over 3 weken verhuis ik terug naar de randstad, naar mijn oudersā¦ Het is even niet anders, maar het voelt alsof ik gefaald hebā¦
Ben 4 dagen geleden 25 geworden en ik wil helemaal niet terug naar het ouderlijk huis, maar ja, ik heb niet heel veel keus op dit momentā¦
Misschien dat ik daar even tot rust kan komen, aangezien het nu best hectisch is in mijn levenā¦
Ik heb me er redelijk bij neergelegd dat de relatie over is, het doet me niet heel veel meer, ik vind het erger dat ik de poezen hier achter moet laten als ik heel eerlijk benā¦
Ik heb me hier nooit thuisgevoeld en ergens vind ik het een opluchting dat ik hier weg kanā¦
Ik heb wel besloten om hier weg te gaan, voor nuā¦ Misschien kom ik over zoveel tijd wel terug, als dat mij gegund is hahahaā¦
Maar nu dus niet, en ik kan daar wel mee leven, het is niet makkelijk, maar het komt wel goedā¦
Ik wil even tegen jullie allemaal zeggen dat jullie echt schatten zijn en dat ik een enorme fijne tijd heb gehad op het forum met allemaal lieve meiden die elkaar steunen en begrijpenā¦
Echt super!
En natuurlijk wens ik iedereen een goede zwangerschap toe!
Gefeliciteerd Jane trouwens, echt geweldig, eindelijk zwanger! Zo super!! :inlove: :inlove: :inlove:
En voor de meiden die ook zo graag zwanger willen worden, ik blijf voor jullie duimenā¦
Tierrr, het spijt me meis, ik had het graag anders gezien tussen ons, want ik vind je super, maar ik vind het te moeilijk om echt een vriendschap op te bouwen op dit momentā¦ Ik kan dat gewoon niet nuā¦
Je blijft in mijn gedachten, echt waarā¦ Ik wens je echt alle geluk toe in de wereld, je verdiend hetā¦
En voor de rest ook, een hele dikke knuffel van mij! :-* :-* :-* :-*
Heel veel sterkte en suc6 met alles :hug:
@Artistiqua wrote:
Tierrr, het spijt me meis, ik had het graag anders gezien tussen ons, want ik vind je super, maar ik vind het te moeilijk om echt een vriendschap op te bouwen op dit momentā¦ Ik kan dat gewoon niet nuā¦
Je blijft in mijn gedachten, echt waarā¦ Ik wens je echt alle geluk toe in de wereld, je verdiend hetā¦
Ach joh, gekkerd... daar hoef je toch helemaal geen sorry voor te zeggen... is toch logisch dat het allemaal gewoon heel erg gevoelig ligt... :hug:
Ik ben in ieder geval blij dat je je wat neer hebt kunnen leggen bij de relatiebreuk.. en dat je straks weer lekker naar je oude vertrouwe Randstad kan... weliswaar bij je ouders, dus niet ideaal, maar hee, je weet maar nooit hoe het loopt. Misschien lukt het wel om snel een eigen huisje te vinden, misschien vind je wel heel snel een vent met wie het zo klikt dat je ook weer op KoK komt... ik hoop het voor je!! :pray:
Heb je trouwens ook een e-mailadres zodat ik af en toe eventjes kan vragen hoe het met je gaat? Of is dat ook te confronterend?
Nouja, sterkte iig meid!! :-*
(En kom maar afrijden in het hoge noorden, das makkelijker dan in de randstad... ;) )
Schaap, voor jou ook een dikke knuffel. Ik kan me je angst heel goed voorstellen. Maargoed, hee, misschien is de volgende poging wel gewoon raak!! Na een goede HSG schijn je ook extra vruchtbaar te zijn, dus wie weet... :pray:
Jane, heb je de vk al gebeld trouwens?? Wanneer mag je?
En doen ze dan ook meteen al een echo?
Gaaf he, dat je dit nu allemaal kunt regelen?? :mrgreen:
arti, fijn je toch nog even te lezen.
wat naar dat het zo is gelopen maar gelukkig voel je je verder nu wel beter in je vel en straks ook weer gewoon āthuisā.
hopelijk mogen we snel weer van je lezen :hug: :-*
tierr, ja onwijs leuk.
heb vk gebeld, kon vandaag pas omdat ik ma/di moest werken :roll:
maargoed heb afspraak voor 11 nov :dance:
eerder doen ze niet, pas vanaf 8 weken. ook de echo doen zij zelf pas vanaf 11/12 weken maar dat geeft niet.
we hebben al een hele planning gemaakt hoe we het willen doen.
dag 1 de echo , dag 2 babykamer maken , fotoās ervan + van de kinderwagen die al tijdje op zolder staat, en dan op dag 2 smiddags langs ouders 1 en savonds langs ouders 2 en dag 3 langs mijn opa en oma :dance: oooh ik kijk er zoooo naar uit!! haha
maar pas over ongv 6 weken de echo :shock: dat lijkt nog zoooo ver weg :lol:
btw gister nog even testje gedaan(4weken 6dagen) :inlove: :
Haha, direct de dag na de echo de babykamer klaarmaken?? Toe maar hee! :mrgreen: Wij moeten nog beginnenā¦ :roll:
Weet nog niemand in je familie het Jane? Jullie gaan het echt pas na de echo vertellen??
haha ja ik heb al een tijdje een op het oog (niet al te duur, duuusss) en wil die dus graag hebben
nee niemand buiten kok en mijn vriendinnetje weten ervan. echt niemand!
dus ook geen ouders. dus ja ik kan niet wachten tot ik over 6 weken een goede en mooie echo heb en het eindelijk kan vertellen :inlove:
(gewoon omdat nu de kans nog groter is dat het mis kan gaan)
Jeetje, knap hoor dat je het zo lang verborgen wilt houdenā¦ :shock:
Dat kon ik echt niet!! Mijn ouders, broertje en zusje wisten het binnen een uur na de positieve test al! Mijn schoonouders een week later, Pieters broers en zussen weer een week later en mijn opa en oma direct na de eerste echo (met 7w5d)ā¦ :mrgreen:
oh wat leuk zeg :inlove:
hihi ja vind ergens ook wel erg knap, maar wil graag zeker weten dat het goed gaat voordat we het gaan vertellen
en vind wel leuk om het te vertellen met een mooi plaatje van ukje :inlove:
Ja, vertellen met een plaatje is inderdaad leuk, dat hebben wij bij mijn opa en oma ook gedaan! Maar speciaal daarvoor zo lang wachten, lukte me echt niet, hahaha.
Verder vond ik het ook wel een fijn idee dat ik erover kon praten mocht het misgaanā¦ maargoed, das heel persoonlijk natuurlijk.
In ieder geval: petje af!!
Gelukkig kun je hier in elk geval hyperen! :mrgreen:
leuk je hebt indd beide gedaan :inlove:
dat is waar, erg fijn ook
Jane, wel apart hoor, dat je geen echo krijgt met 8 weken. Dacht dat dat standaard was namelijk :think: . Aan de hand van die echo wordt namelijk ook je termijn bepaald, dus weet je āzekerā hoe ver je bent. En natuurlijk wordt er dan ook gekeken of het hartje kloptā¦
Vind het eigenlijk maar raar dat dat dan pas met 12 weken gedaan wordtā¦ :eh: Maar goed, het zal dan wel.
Leuk hoor om te lezen dat de babyvibes bij jullie hebben toegeslagen! Tot 20 weken vond ik het ook allemaal zo langzaam gaan! Wist elke dag precies hoe ver ik was en nuā¦pfffā¦wĆĀ©ĆĀ©r een week voorbij!
Het gaat echt zo snel, dus probeer er zoveel mogelijk van te genieten dames!
111 ik vind het ook maar apart.
ze wilde ook pas vanaf 8 weken afspraak maken voor intake, en geen dag eerder :roll:
maarja. verder vind ik het ook apart inderdaad dat ze niet vanaf 8 weken echoās maken, maargoed ik wilde zelf toch al met 11 weken pas zodat het toch een mooier plaatje is :inlove: (al wil ik ergens ook wel eerder een echo :P)
hihi en genieten doe ik zeker, iedere sec van de dag :inlove:
@Jane_S wrote:
maargoed ik wilde zelf toch al met 11 weken pas zodat het toch een mooier plaatje is :inlove: (al wil ik ergens ook wel eerder een echo :P)
Ik doe het gewoon allebei... :roll: :mrgreen:
Met bijna 8 weken voor mijn geruststelling en met 12 weken nog eens omdat het dan veel duidelijker is... :oops:
maar dat krijg je dan toch niet vergoedtā¦?
niet dat ik eerder kan want ze willen niet eerder dan 11/12 weken maarjaā¦ :roll:
Nou, ik speel een beetje vals want mijn eerste echo was bij de gynā¦ en de volgende is vanuit de vkā¦ wel in principe allebei onder de noemer termijnecho, dus het is nog maar zien of ik die tweede ook vergoed krijgā¦ maar daar gokken we gewoon op. En krijgen we hem niet vergoed dan betalen we die 35 euro gewoonā¦ daar komen we ook wel weer overheen!
Stom trouwens dat ze zo star zijn daarā¦
Maar op zich wel lekker dat de echoās gewoon bij de vk gemakt kunnen worden, ik moet ervoor naar een echobureauā¦