Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!

Ik moet dus ook speciaal naar een echocentrum. Balen hoor, want waar een ander bij elk bezoek weer een echo krijgt, had ik pas mn tweede bij 20 weken. Echt raar was dat…zo zie je een Caspar het Vriendelijke Spookje bij 8 weken en 12 weken later is het ineens een heel mensje al! :inlove:

Gelukkig haal ik de schade nu weer in, want ik heb met 29 weken twee echo’s gehad en morgen nog eentje. Volgende week wéér een. Hopelijk zijn ze allemaal goed, er is natuurlijk wel een reden voor dat ik ze nu ineens zoveel krijg - maar we gaan er gewoon van uit dat alles goed is. :mrgreen:

Maar Jane, tijdens je intake met 8 weken zullen ze ook vast wel gaan proberen het hartje te vinden en horen kloppen hoor. Dat is ook heel bijzonder, zo’n dieseltreintje ineens :inlove: Dus eigenlijk heb je al een leuk vooruitzicht voor over 4 weekjes!

@111 wrote:

Maar Jane, tijdens je intake met 8 weken zullen ze ook vast wel gaan proberen het hartje te vinden en horen kloppen hoor. Dat is ook heel bijzonder, zo’n dieseltreintje ineens :inlove: Dus eigenlijk heb je al een leuk vooruitzicht voor over 4 weekjes!

Dat deden ze bij mij niet hoor… de vk zei dat het daar nog te vroeg voor was, dat de kans groot was dat er nog niks te horen viel en dat ze het dus niet eens probeerde… (sja, als je dan niks hoort, maak je je immers alleen maar druk, terwijl dat dus misschien niet nodig is…)

En dit heb ik van meer mensen gehoord, dus ik zou er maar niet teveel op rekenen hoor, Jane!!

Bij mij was de intake bij de vk echt alleen maar wat vragen doornemen en bloedprikken… meer niet…

Oh, okee… Gek dat dat blijkbaar ook weer verschilt dan!

Nou Jane, dan moet je inderdaad toch maar even afwachten hoe het gaat tijdens de intake. 't Is in ieder geval leuk om van de VK te horen wat je te wachten staat en hoe alles verder in principe gaat verlopen.

111 Dat is inderdaad minders.

maar deze maakt ook pas bij 11/12 weken een echo en weet niet of ze daarna nog echo’s maken, denk ook dan pas weer bij 20.

hihi ja dat is dan ook wel weer speciaal , hopelijk doen ze dat bij deze praktijk wel :pray: :mrgreen:

kan me bij de zwangerschappen van mijn moeder niet anders herrineren dan dat ze bij de intake het hartje gingen proberen te vinden, en dat lukte ook haast iedere keer :inlove:

achja nog maar 4 weken dat gaat best hard hoor :inlove:

oeps :oops: heb de afspraak verzet dus this nog maar 3 weken :shock: :dance: :mrgreen:

Hihi Jane, zo gaat de tijd wel extra hard meid! :mrgreen:

haha ja indd.

nee ik heb hem nog steeds met 8 weken.

maar had vanochtend gebeld en wilde dat mijn mannetje meegaat dus moest eerst afpsraak savonds doen en zou het met 9 weken zijn.

maar toen zei hij van nee ik neem dan wel vrij of haal het wel in, dus heb hem verzet naar een week eerder :mrgreen: , maar zit in mijn hoofd nog met 4 weken :roll: :lol:

Hihi, nou, beter toch? Leuk dat-ie meegaat!

Matthijs is ook nog elke keer meegeweest (behalve dan afgelopen keer), hij vindt dat hij er ook bij hoort en dat is natuurlijk ook zo. Maar hij vindt het wel een stuk minder leuk dan de echo-afspraken hoor. Gek he? :wink: :mrgreen:

haha daar begrijp ik nou niets van :lol: :lol:

tja wij moeten er wel heen :roll: :lol:

ja ik vind wel fijn dat hij er bij is, ook omdat ik waarschijnlijk te hyper ben om dingen te onthouden of te herinneren :lol: :mrgreen:

Wedden dat hij dat straks is, nadat de afspraak geweest is?

Hadden wij ook…ik wist meer te vertellen naderhand dan Matthijs, terwijl hij juist meeging om dingen goed te onthouden :mrgreen:

Helaas moet ik nog bij de bushalte blijven staan meiden :frowning:

Vanmiddag ongesteld geworden en dus een cyclus van 44 dagen :cry:

Ach nee…Serieus waar? Heeft het echt doorgezet of is het licht bloedverlies? Balen zeg, ik had er zo’n goed gevoel bij!

Bah! :hug:

@111 wrote:

Wedden dat hij dat straks is, nadat de afspraak geweest is?

Hadden wij ook…ik wist meer te vertellen naderhand dan Matthijs, terwijl hij juist meeging om dingen goed te onthouden :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: ben benieuwd dan :mrgreen:

elle :hug: :-*

@Elle wrote:

Helaas moet ik nog bij de bushalte blijven staan meiden :frowning:

Vanmiddag ongesteld geworden en dus een cyclus van 44 dagen :cry:

Niet leuk :frowning: :hug:

@111 wrote:

Ach nee…Serieus waar? Heeft het echt doorgezet of is het licht bloedverlies? Balen zeg, ik had er zo’n goed gevoel bij!

Bah! :hug:

Ja, ik had er ook een goed gevoel bij, maar helaas. Het heeft wel echt doorgezet, daar is geen twijfel over mogelijk. Ik blijf maar lekker bij de bushalte staan en hoop dat ik snel bij jullie kan instappen. Als je me ziet staan, zeg dan even tegen de chauffeur dat ie stopt :smiley:

'k Vraag hem wel effe of ie een rondje extra rijdt, een korte dan deze keer, zodat je lekker snel kunt instappen de komende ronde. :hug:

hier ook de :evil: :evil: :evil:

we gaan voor IUI 4

sorry dames even heel ego

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove:

:thumbup: :thumbup: GEFELICITEERD!! :inlove:

Angela GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: