Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!

@ Schaap

:hug: :hug:

@ Angela

schaap :hug: :hug: :hug:

Lieve meiden

Ik hoop niet dat jullie het mij kwalijk nemen, maar ik merk dat ik het steeds moeilijker ga vinden om te reageren.

Ik ben echt oprecht blij voor iemand als diegene verteld dat ie zwanger is.

Zelf ga ik denk ik een beetje meer afstand nemen van de zwanger worden topics.

Merk dat ik er toch iets moeite mee heb. Vooral omdat we toch ook al bijna een jaar bezig zijn. En omdat ik een druk begin te voelen om zwanger te worden.

Ik hoop dat jullie me snappen.

Dikke kus Jannigje

:hug: :hug:

Schaap :hug: :hug:

Angela: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: GEFELICITEERD!!! (gelijk even je banner aanpassen, dat staat zo leuk!!)

Jannigje: heel logisch hoor meid. Heb in het andere topic ook op je gereageerd.

@Jannigje wrote:

Lieve meiden

Ik hoop niet dat jullie het mij kwalijk nemen, maar ik merk dat ik het steeds moeilijker ga vinden om te reageren.

Merk dat ik er toch iets moeite mee heb. Vooral omdat we toch ook al bijna een jaar bezig zijn. En omdat ik een druk begin te voelen om zwanger te worden.

Dikke kus Jannigje

Hey meid, ik snap je heel erg goed. Ik heb het zelf ook een beetje.

:hug: :-* Onze tijd komt ook nog wel.

@Angela_84 wrote:

sorry dames even heel ego

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ik ben heeel erg jaloers uiteraard, maar ook heel erg blij voor jou.

GEFELICITEERD en een hele fijne zwangerschap gewenst.

@Elle wrote:

@Jannigje wrote:
Lieve meiden

Dikke kus Jannigje

Same here… :hug:

@Jannigje wrote:

Lieve meiden

Dikke kus Jannigje

Lieve Jannigje, ik heb precies hetzelfde gehad, iets meer dan een maand geleden ook afstand genomen en gelukkig heeft het daarna niet meer lang geduurd :inlove: Hopelijk heb jij ook snel dat geluk! :-* :hug:

Angela ook hier nog gefelicteerd!! :inlove: :dance:

Angela, wat goed!! Gefeliciteerd, geniet ervan!! :slight_smile:

Voelde je zelf ook al dat je zwanger was?

Schaap, voor jou een dikke :hug:

En voor jou ook, Jannigje… ik snap je heel goed hoor! Ik ben zelf ook precies een jaar bezig geweest en op een gegeven moment is dat gewoon lang genoeg geweest. Ook al zijn er natuurlijk een heleboel mensen die zodanige problemen hebben dat ze jaren bezig zijn… er zijn ook zoveel mensen binnen een half jaar zwanger… en als jij dan maand na maand weer ongi wordt is idd gewoon niet leuk… heel logisch dus als je een beetje afstand wilt nemen!! :-*

@Noor82 wrote:

@Elle wrote:
@Jannigje wrote:
Lieve meiden

Dikke kus Jannigje

Same here… :hug:

heb ik ook :hug: :hug:

Angela, gefeliciteerd meid! Inderdaad nu snel een banner maken hoor, dat hoort erbij en is zooo leuk!

Jannigje, ik snap je volledig! Heb hetzelfde gevoel gehad als jij nu hebt, en het is ook alleen maar logisch dat je je zo voelt meid.

Doe lekker waar je je goed bij voelt en hopelijk werpt het - net als bij jane - snel mooie vruchten af voor jou! :hug: :-*

Overige dames, kop op meiden, we gaan er met zn allen voor!

Hopelijk zijn jullie voor het einde van het jaar allemaal zwanger - ik ga ervoor duimen in ieder geval! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Dag allemaal.

Ik kom me tijdelijk even een soort van ‘afmelden’. :frowning:

Een beetje genant om te vertellen, maar ik heb de laatste weken plotseling last van behoorlijk bloedverlies tijdens het vrijen, gepaard met een zeurend gevoel in de onderbuik en pijn tijdens het vrijen.

De eerste keer kan een keer gebeuren dachten we: kan nog gebeuren, maar het is sindsdien iedere keer en het bloedverlies wordt alleen maar meer.

We (vooral ik) zijn hier nogal van geschrokken en hebben besloten maandag een afspraak bij de huisarts te maken en tot die tijd het klussen voor de komende dagen in ieder geval te stoppen (nu zijn we sowieso al afhankelijk van enkel de weekenden i.v.m. werk) of als we ‘akkoord v/d arts krijgen’ het toch eventjes weer met condoom te doen.

Ik moet zeggen dat ik er niet helemaal lekker van ben, en hoop dat het niets ernstigs is, want het zit me totaal niet lekker.

Mijn NOD is 13 november, maar ik gok dat er deze maand sowieso geen kans op zwangerschap gaat zijn en probeer het voor deze maand dan ook even te laten rusten (even afwachten wat de huisarts zegt).

Vervelend zeg, dikke :hug:

@Tierrr wrote:

Angela, wat goed!! Gefeliciteerd, geniet ervan!! :slight_smile:

Voelde je zelf ook al dat je zwanger was?

Ik had wel behoorlijk last van mijn boobs maar das ook als ik ongi moet worden.
sinds gisteren ook een soort van witte puntjes op mijn tepels :oops:

Selena, wat ontzettend vervelend voor je meid!

Hopelijk is het iets dat snel opgelost kan worden. Sterkte in ieder geval!

Huh Angela? Die witte puntjes ken ik zelf niet, maar wel van mijn topic aanstaande mama’s. Daar hebben een aantal meiden er ook last van, dat schijnt een beetje melk te zijn dat door je borsten wordt geproduceerd om op gang te komen. Maar da’s denk ik wel heel vroeg hoor, dat je daar last van hebt. Of kun je ze niet wegvegen?

Het is in ieder geval een teken dat je lijf aan het veranderen is :inlove: :thumbup:

He jakkes, Selena, wat naar… kan me voorstellen dat je er niet helemaal gerust op bent. Goed dat je een afspraak met de huisarts hebt gemaakt, ik hoop dat die je gerust kan stellen en dat jullie snel weer door kunnen klussen! :hug:

Dank jullie wel allemaal. :slight_smile:

Ik hoop inderdaad dat het niets ernstigs is, maar zit toch wel aardig te stressen.

Ik blijf in ieder geval uiteraard wel meelezen/schrijven, maar het klussen voor een kindje gaat hem deze maand denk ik niet worden.

Hopen dat het bij deze maand ook blijft dan.

Hopelijk kun je snel terecht bij je huisarts!

Ga voor je duimen dat het niet heel ernstig is en dat je snel kunt worden geholpen! Laat je het hier wel even weten?