Lieve Tierr, heel veel sterkte meid! Wat een moeilijke periode ga je door zeg!
:hug: :hug: :hug: voor jou, meer kan ik helaas niet doen, ja: Dus dat doe ik dan maar. Voor veel kracht en moed.
Liefs, Rosa
Lieve Marieke en Monique, hoe is het met jullie??? Alweer een jaar later zo ongeveer hĆĀØ?! :hug: pff duurt lang!
Tierr, sterkte vandaag :hug: en morgen, en de dagen ernaā¦ :hug:
Tierr: heel veel sterkte meid :hug: :hug: :hug: :hug:
Heel erg bedankt voor alle lieve woorden meiden!! Super! :-
Ik ben er weerā¦
We waren gister om 8 uur in het ziekenhuis en om kwart voor 10 kon ik geholpen worden. Eerder dan we hadden verwacht gelukkig, want toen we aankwamen zeiden ze nog dat ze geen flauw idee hadden wanneer ik geholpen kon worden. Maargoed, uitkleden en zoān charmant ok-pakje aan dus en op naar de okā¦ toch wel heel raar hoor om in zoān ziekenhuisbed door het ziekenhuis gereden te worden.
Maargoedā¦ toen ik wakker werd na de operatie was het eerste wat ik vroeg of ik verder mocht slapen, hahahaā¦ nouja, dat mocht wel, maar dat lukte niet, want ik kreeg me het toch koudā¦ op een gegeven moment lag ik met 4 dekens over me heen en een warme blazer in mijn bed en nog lag ik te rillenā¦ op een gegeven moment begon ik ook spontaan te huilen, terwijl ik eigenlijk nog niet eens wakker genoeg was om ergens aan te denkenā¦
Ik moest trouwens ook heel erg nodig plassen, maar dat lukte eerst helemaal nietā¦ heeft de verpleegster een echo van mijn blaas gemaakt en er zat idd erg veel in. Maar het was volgens haar nog wel mogelijk om het zelf uit te plassenā¦ dus ik mocht kiezen: nog een keer zelf proberen of eenmalig een katheter inbrengen. Nou, gelukkig lukte het bij nog een keer proberen zelf!
Maargoed, de operatie was goed gegaan vertelde de artsā¦ en nu ben ik dus officieel niet meer zwanger en zijn mijn kleintjes ineens wegā¦
Het moest natuurlijk en het is fijn dat het achter de rug is, maar het blijft een naar ideeā¦
Verder gaat het trouwens wel aardig. Ik ben erg moe en heb af en toe ook wel wat pijn, maar het valt me niet tegenā¦ en gelukkig is mijn mannetje heel erg lief voor meā¦ hij kwam gister zelfs met een bos bloemen met een heel lief kaartje aan, nou, en dat is heel wat voor hem! :-
Nu afwachten hoe het komt met mijn cyclusā¦ ik begin over een paar dagen in elk geval weer met temperaturen en ik ga ook ovutestjes aanschaffen. 18 december mag ik terugkomen bij de gyn om te kijken van hoe of watā¦
Jeetje Tierrr :hug: :hug: :hug:
Ik vind het zo erg voor jullieā¦ :hug:
Tierrr
tierr wat een verhaal zegā¦heel veel sterkte :hug: :hug:
Tierrā¦ :hug:
Rustig aan doen hoor en laat je maar even lekker verwennen, je hebt het zeker verdiend!
Hopelijk komt alles een beetje snel op gang en kun je zodra je daar aan toe bent weer verder en dit zoveel mogelijk afsluiten. Neem de tijd, niemand kan je vertellen hoe lang dat zal duren, dat is helemaal aan jezelf. :-*
Tierrr: fijn dat alles goed gegaan is. En wat lief dat je mannetje zo goed voor je zorgt. Prettig dat het niet is tegen gevallen, dat kan er ook niet nog eens bij. Nou meid, sterkte met je herstel, doe het rustig aan hĆĀØ? En ik hoop dat je cyclus weer een beetje snel in zijn (goede) ritme komt.
Een hele dikke knuffel van mij :hug: :-*
Heey meiden,
Is weer een heeele tijd geleden dat ik hier ben geweestā¦maar ik ben jullie niet vergeten hoorā¦
Het zat allemaal even niet mee met van allesā¦
Het zwanger worden zal er ook voorlopig niet inzittenā¦
Maar goedā¦
Ik ben erg benieuwd hoe het met iedereen is terug lezen word wel een beetje veel dusse ik hoor het graag van jullieā¦
Groetjes
hey mama welkom terug!
hier inmiddels dag 36 in mijn cyclus dus ik hoop dat het zo door mag gaanā¦ :inlove:
hoe is het met de rest?
Jane_s?
Mom2be?
Zonnetje?
Marieke?
Ik geloof dat ik wel een paar ben vergetenā¦
Hier alles zijn gangetje
Morgen NOD!!
Chelle: dat klinkt erg hoopvol
Hier gaat alles zān gangetje. Waarschijnlijk gaat de vk me woensdag strippenā¦ Hoop dat het doorgaat of dat het niet meer nodig is.
Heb nog steeds 3 cm ontsluiting en de weeĆĀ«n blijven helaas weg dus hopelijk brengt het strippen het woensdag weer op gang.
mama: leuk weer even wat van je te lezen!!!
Spannend Noorā¦ga voor je duimen.
Chelle: wanneer wil je eigenlijk gaan testen?
Oh goed zo Chelleke :lol:
Ik wist dat ik iemand was vergeten :oops:
:o Zo zonnetjeā¦ dat is me toch wat. Je beeb blijft nu al een tijd zitten op 3cm. Ik voor je dat ie toch snel mag komen nu! en idd nog voor woensdag het liefstā¦ ahh zet 'm op hoor en ik denk aan je!!!
Ja weetjeā¦ ik ben nog bang om te testen. Durf het niet zo goed.
Ik denk met dag 40 een keertjeā¦
ā¦als ik het haal :roll:
Oh en Noorā¦ mijn voor jouw ook!!!
lekker he zo in de āstressā hihi
Zonnetje, jij bent wel een echte die-hard zo hoorā¦Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar je bezoek aan de VK!
Noor, spannend! Ga voor je :thumbup: :thumbdown: en natuurlijk ook voor Chelle!
Chelle :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: