Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!

Nou, ik ben weer ongesteld hoor :frowning:

Volgende ronde maar weer dan…

Hè Noor wat balen zeg…

Het is wel elke keer mooi op tijd hè.

111: ik ben het wel echt super zat hoor!!! Alleen bij de gedachte dat je straks je kindje niet meer in je voelt wordt ik wel een beetje verdrietig, maar straks kunnen we haar allemaal bewonderen. Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet.

Hoe is het verder met jou???

@Noor82 wrote:

Nou, ik ben weer ongesteld hoor :frowning:

Volgende ronde maar weer dan…

:thumbdown: :hug:

Het lijkt mij juist heerlijk Zonnetje, om niet meer dat gerommel in mn buik te voelen. Maar dat komt omdat elke beweging (voor zover ik die nog kan voelen) van beeb me al vanaf de 22e week pijn doet, heb zelfs blauwe plekken aan de buitenkant van mn buik!

En vandaag ben ik thuisgebleven, heb straks een spoedafspraak bij de VK omdat ik erg pijnlijke krampen heb in mn buik en rug. Is vrijdag begonnen, maar nu zijn ze zo pijnlijk dat ik het niet meer aandurf om naar mn werk te gaan. Dus ook ik ben mn zwangerschap meer dan zat! :wink:

Noor, je bent inderdaad wel behoorlijk regelmatig! Maar toch balen weer he… :hug: Hopelijk komende ronde meid, hou vol hoor want er komt vast weer een nieuwe golf zwangeren aan hier in dit topic. Moet gewoon!

Hmmm, dat is idd ook geen pretje 111. Jeetje en dan die heftige krampen…ik hoop dat het niet veel betekend iig. Laat je nog even weten wat de vk heeft gezegd.

Ik kan het me heel goed voorstellen dat je het nu dan ook echt zat bent :hug:

Lieve dames,

willen jullie mij jullie nieuwe nod’s en zwangerschappen plus uitgerekende data even pb-en?

Ik ben bezig met de nieuwe lijst maar ik mis heel veel datums :wink:

:-*

Marieke, hoe is het met je???

Al een tijdje niks meer van je gehoord of gelezen…

Ben dus doorgestuurd naar 't ziekenhuis…alweer…Zucht.

Wéér aan de CTG scan, maar gelukkig geen weeën alleen voorweeën, die blijkbaar al wel iets hebben gedaan want de bmm staat een heel klein ietsiepietsie open. Niets verontrustends of alarmerends volgens de gyn, maar wel iets dat nog niet bij deze termijn hoort.

Nog wat onderzoeken in het ziekenhuis gehad en morgen mag ik terug, dan krijg ik daar de uitslag van. Hopelijk komt er iets uit, want dit ga ik niet nog een paar dagen volhouden zo!

Gyn zei nog wel dat hij best al het kindje wilde halen als ik het niet meer trek, maar ik wil het liever nog even laten waar het is.

Mag in ieder geval niet meer aan 't werk, dus vandaag is mn verlof ingegaan. Ook een gek idee, want ik heb dus nog niets kunnen afronden. Maar ik vind het stiekem wel een fijn idee, geen files meer, 's ochtends wat langer kunnen blijven liggen enz.

Jeetje zeg…

Ik zou idd wel proberen om het kindje langer binnen te houden en het niet nu al gaan halen ook al ben je de zwangerschap meer als zat.

Gek idee dat je nu ineens van het ene op het andere moment met verlof bent. Dat had ik idd ook toen.

Hopen dat de uitslagen goed zijn morgen en dat de voorweeën ophouden. Misschien dat het met rust wat rustiger wordt in je buik.

Iig een hele dikke :hug:

Jeetje Tier, ik kom hier weer even lezen en zie ineens je verhaal. Meid wat heb ik met je te doen… :hug: :hug:

Pff is eindelijk die lang verwachte zwangerschap gekomen en dan moet het zo eindigen. :frowning:

111 en zonnetje, jullie sterkte bij de laatste loodjes de komende tijd. Klnikt allemaal erg zwaar zoals de laatste weken bij jullie zijn (geweest). Hopelijk komt je kleine meid snel zonnetje.

Chelle, spannende tijd voor jou :pray:

Marieke hoe is het met jou?

Noor… :hug:

Hier is het weer klus-tijd. Ik zag ook dat ik m’n banner weer aan moet passen. Is het deze ronde weer niet raak (ik hoop toch nog steeds op een wonder) dan gaan we weer verder met de mmm. Het verlangen naar een zwangerschap wordt toch wel met de dag groter en groter (als dat nog kon).

Dikke :hug:

Alicia: toch hopen dat het deze ronde raak is!!!

Kan me voorstellen dat de hoop en de wens op een kleintje blijft en ook alleen maar blijft groeien…

Oooo 111 en Zonnetje, wat maken jullie het spannend! Fijn dat het tot nu toe nog goed gaat en dat de baby’s nog ‘lekker’ zitten. Hoewel ik het me wel kan vooorstellen dat het voor jullie zwaar is zo.

Zonnetje, hoe laat moet je naar de vk vandaag (of ben je al geweest?)

Chelle, bij jou nog steeds geen :evil: !? Klinkt wel hoopvol!

Update bij de nov. mama’s

:hug: :hug:

Ojeetje…

Ik weet wel wat hoge bloeddruk en eiwit in de urine kan betekenen: pre eclampsie ofwel zwangerschapsvergiftiging. Heb ik ook gehad; kan erg heftig zijn… Wat was je bloeddruk? Heb je ook last van hoofdpijn en hou je vocht vast?

Hoop dat het allemaal meevalt! :thumbup: :thumbdown:

jeetje zon.

hoop ook niet dat je meteen moet blijven.

hopelijk valt het mee en is het verder allemaal goed, succes :-* :hug:

Jeetje zonnete, een dikke knuffel :hug:

Even egoistisch zijn hoor…

Ik heb goed nieuws dames. Gisteren/vandaag de uitslag gekregen van de onderzoeken (omdat ik klachten heb, waaronder heftige contactbloedingen). Had een SOA test (je weet het nooit he) en een baarmoederhalskankertest. Die laatste moet opnieuw want die is mislukt (grr, weer 6 weken wachten) maar de SOA test (waar ook infecties in zijn meegezien) is helemaal goed (had daarin ook weinig verwacht, vriendlief heeft er namelijk geen). De contactbloedingen zijn dus geen SOA/infectie.

Ik moet eerst even mijn menstruatie afwachten van de arts (overmorgen, ook omdat ik 3 maanden de pil heb doorgeslikt en er een héle kleine kans is dat het daar van komt), als die voorbij is nog 1 keer bekijken of we nog een contactbloeding hebben, zo ja, dan weer terugkomen. De baarmoederhalskanker test moet wel opnieuw.

Maar in ieder geval geen SOA of infectie. Voor BMHK ben ik in principe nog te jong (20) dus dat zal het denk ik ook niet zijn. Gewoon even afwachten, wie weet was het iets van het doorslikken v/d pil, we zullen zien. :slight_smile:

Jeetje zon… wat vervelend weer… ik hoop voor je dat het allemaal mee valt en je niet hoeft te blijven!! :hug:

Selena, goed nieuws dus! Mooizo!! Al lijkt het me raar dat je contactbloedingen krijgt van het doorslikken van de pil… :think:

Maargoed, voorlopig positief nieuws dus! Wel stom dat die ene test mislukt was… gr… :wall:

Selena fijn dat de soa testen goed waren

Balen van die bmhk test zeg :hug: