Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!

Het tijdstip is niet zozeer belangrijk, maar wel direct nadat je wakker bent, voordat je uit bed stapt.

Mijn wekker gaat elke dag om 6.45uur, dus dan temp ik, maar in het weekend slaap ik gewoon uit, en dan temp ik zodra ik wakker wordt.

Dus ik zou er zeker geen wekker voor zetten!

Ziekenhuis MST Enschede.

Zaad wordt eind volgende week gecontroleerd. Dus dat is de 24e bekend. Hopelijk is dat goed!

Was dat bij jullie nog een probleem?

@zeilertje76 wrote:

Het tijdstip is niet zozeer belangrijk, maar wel direct nadat je wakker bent, voordat je uit bed stapt.

Mijn wekker gaat elke dag om 6.45uur, dus dan temp ik, maar in het weekend slaap ik gewoon uit, en dan temp ik zodra ik wakker wordt.

Dus ik zou er zeker geen wekker voor zetten!

Huh? Mij is verteld dat je altijd op hetzelfde tijdstip moet tempen. Ook in het weekend.

Nou dit maakt het wel weer beter dan de eerste keer dat ik tempte :wink:

Het gaat erom dat je lichaam nog geen actie heeft gehad zodra je wakker wordt, je moet ook minimaal een uur of 4-6 hebben geslapen voordat je gaat tempen.

Maar ik hoorde ook dat tempen ook niet erg betrouwbaar is omdat het van heel veel factoren afhangt. als je wat verkouden en grieperig bent, dan stijgt de temp ook al…

@zeilertje76 wrote:

Ziekenhuis MST Enschede.

Zaad wordt eind volgende week gecontroleerd. Dus dat is de 24e bekend. Hopelijk is dat goed!

Was dat bij jullie nog een probleem?

Hier nog geen zaad gecontroleerd.

Mijn huisarts (en gyn. tijdens fase PAP3a in juni) zei dat de kans dat het zaad van vriend niet goed is niet zo groot is aangezien hij ook al eerder een kind heeft verwekt. En er bij mij wel degelijk iets schort aan mijn cyclus.

Maar ik ga er eigenlijk wel vanuit dat het meegenomen wordt in het onderzoek.

Marieeeke?

ben je er of heb je het veelste druk? :-*

Hier dag 32 in mijn cyclus dus dat gaat behoorlijk de goede kant op hihi!

@chelle wrote:

Ahhh wat leuk Mom van je echo morgen!!!

Ik verwacht een uitgebreid verslag :inlove:

Nou komt-ie hoor! :mrgreen:

Een dagje te laat… had het gister zo druk (mocht ook nog mee met de pretecho van mijn broer en sz) :wink:

Maar echo was helemaal in orde, wat een opluchting! Hartje klopte mooi :inlove: (hebben we met de camera opgenomen, dus kan het vaak nakijken :mrgreen: ) eerst lag beeb stil maar ik was helemaal onder de indruk en toen ik lachte bewoog mijn buik en ineens ging hij bewegen met de armpjes en beentjes, nou toen had ik het helemaal niet meer :inlove: wat een mooi gezicht.

@Judith2 wrote:
@Mom2b wrote:
Ga morgen een maskertje kopen. Heb al smeersels, maar die helpen blijkbaar niet.

Truste meiden!

Nee dat klopt wel. Het komt écht vanuit je lichaam, puur hormonaal.

Proberen je huid goed schoon te houden is het beste wat je kan doen. Zorgen dat die pukkels geen ontstekingen gaan worden.

9 van de 10 keer verdwijnt het weer rond de 14 weken.

Nou nog een goeie 3,5 week dus hihi! Ben ook nog ziek geweest vorige week en stress voor de echo van gister. Nu beginnen ze al weer een beetje met uitdrogen. Ik was mijn gezich wel elke keer met zo’n zuiverend spulletje.

Vervelend van je cyclus… ik weet hoe frustrerend het is als je maar niet ongesteld word en ook geen eisprong kan spotten. Ik hoop voor je dat het snel de 24e is en dat je daarna ook snel duidelijkheid hebt! :hug:

Zeilertje: hopelijk ook voor jou snel duidelijkheid! :hug:

Chelle: wat is je gem. cyclus? Ik duim voor je dat de :evil: wegblijven!

Tierrr: Hoe is het bij jou meis? :-*

Zon: En bij jou?? :pray:

Jaaaa mom, gefeliciteerd!! Wat een heerlijkheid! Geniet ervan!! :dance: :-

zucht ben stiekem wel jaloers hoor… zo’n echo had ik ook moeten hebben… :roll:

@Mom2b wrote:

Tierrr: Hoe is het bij jou meis? :-

Even in een spoiler... dan kunnen jullie kiezen of jullie het dramaverhaal willen lezen of niet... :roll:

Ik ben gisteravond ingestort... weer een (extra) dag met pillen die helemaal niks deden, terwijl je er toch de hele tijd op aant wachten bent. De spanning, het verdriet, ik was helemaal kapot... en toen 's avonds ook nog het nieuws dat mijn moeder weer een knobbel in haar borst heeft... jakkes! Was echt even heel erg boos en verdrietig, zo oneerlijk allemaal... :cry:

Maargoed, vanochtend weer de hele dag in het ziekenhuis geweest.
De gyn heeft weer een echo gemaakt en er was niks geen bloeding te zien, dus de kans dat er nog wat zou gebeuren was zeer klein. Komt overigens maar zelden voor dat die pillen echt zó weinig doen bij iemand... heb ik weer...
Maargoed, een curettage dus helaas... hij wilde me wel op de spoed zetten en dan kon het vanmiddag nog wel. Ik schrok al helemaal, want ook al wil ik het nu wel graag 'afsluiten' dit was ineens wel heel erg snel.
Maargoed, het ging uiteindelijk ook niet door vanwege ongedierte in de ok.. juist... Nouja, nu wordt het dus morgen, moet er 8 uur zijn, maar wanneer ik geholpen word is nog onzeker...

heel veel sterkte morgen tierrr… :hug:

Tierr veel sterkte morgen :hug:

Tierrr heel veel sterkte en een hele dikke :hug:

@ Mom

Gefeliciteerd met een goede echo :dance:

Lieve Tierr…

Ik heb het zo met je te doen :frowning:

Als je straks even niet meer weet wat te doen van verdriet, ga even zitten en beeld je in dat alle meiden van dit topic om je heen staan en je een mega knuff geven. :hug:

succeswensjes van mij…

Mom wat heb je een mooi echo dagje gehad!!! :inlove:

Het lijkt me echt ook een hele mooie ervaring om je beebje te zien bewegen… dan is het zo echie in ene :mrgreen:

Bedankt voor je verslagje !!!

Trouwens mijn cyclus zit ong (en nu ga ik de nadruk leggen op ongeveer) op 30 dagen.

Het kunnen er gerust ook 35 zijn of extreem 40. Dus misschien is het wel goed voor mij om hem op 35 te houden…

:roll:

Oh tierrr, het werkt ook allemaal niet mee :hug: :hug: . Kan me voorstellen hoor, jij had zeker zo’n echo moeten hebben! Ik keek ook elke keer naar je banner en jij was goed 2 weken verder, en dan dacht ik elke keer, was ik maar vast zo ver… En nu het nieuws van je moeder, dat is ook schrikken!! Is niet voor het eerst, omdat je ‘weer’ schrijft? Dat geeft ook weer een hoop onzekerheid. Nou meid, ik hoop dat je morgen na de curretage het kan gaan verwerken. Heel veel sterkte en we denken hier allemaal aan je! :hug: :-* En ik hoop dat het allemaal goed uitpakt voor je moeder :pray:

Tierrr; Ik kom nog even snel op KoK kijken hoe het inmiddels met je gaat.

En toen las ik je bericht…

Meid, wat heb ik met je te doen!

Ik ken je niet eens maar het lijkt mij verschrikkelijk wat je de afgelopen tijd te verwerken hebt. Nu helemaal met het nieuws van je moeder erbij…Het zit je zéker niet mee :hug: .

Ik wil je graag alle kracht en steun toewensen om je er morgen door de behandeling heen te helpen. Het zal niet makkelijk worden voor je morgen.

Een afsluiting van een droom die uit had moeten komen voor jullie…

Dikke knuffel :hug:

Ach Tierr toch… geen wonder dat je 't even niet meer zag zitten allemaal meid. Je eigen verdriet en dan nog het ellendige nieuws van je moeder…Zou willen dat ik iets van je kon overnemen want dit is wel erg veel om te dragen in een keer.

Heel veel sterkte morgen, ik zal aan je denken.

Dikke knuf! :hug:

Mom, gefeliciteerd met je mooie echo! Fijn dat alles goed is en wat slim om het op te nemen. Heerlijk om even terug te kunnen kijken als je daar behoefte aan hebt! :inlove:

111: Ja was een tip van mijn broer. Is inderdaad erg leuk!

Chelle: hoe langer het wegblijft hoe spannender! Wanneer wil je testen? Na dag 35 of wacht je dag 40 nog af?

Jullie zijn lief… bedankt!! :-* :-*

Ik ga nu naar bed, morgen weer zware dag…

Veel sterkte vanochtend Tierr!

Ik denk aan je :hug: