Tierr: jeetje, nou ik hoop echt dat het loskomt. Sterkte hoor!! Ook hier wordt aan je gedacht :hug: :hug:
Chelle: ja morgen verslag
111: nou hoop dat het inderdaad verdwijnt over een paar weken vind het echt genant worden. Ga morgen een maskertje kopen. Heb al smeersels, maar die helpen blijkbaar niet.
Truste meiden!
Nou, ik begin er nu toch ernstig rekening mee te houden dat de pillen niet gaan werken, heb al sinds gisterochtend geen krampje meer gehad en geen druppeltje bloed meer verloren… :roll:
Tierrr;…het schiet dus niet echt op met die pillen. Dat is hartstikke vervelend zeg!
Het feit dat het al helemaal niet gegaan is zoals je gehoopt had is al verschrikkelijk genoeg, maar nu dit erbij maakt het allemaal niet makkelijker voor je :hug:
Je moet anders morgen naar de gyn. maar kan je evengoed niet bellen om aan te geven dat er écht helemaal niks gebeurd? Misschien kan je wel eerder, je weet het niet toch?!
Krijg je een beetje steun vanuit je omgeving?
:hug:
Lief dat je zo meeleeft! Gelukkig is er ook een boel familie die het weet en erg meeleeft, wel fijn gevoel!
Ik ben dus gister al (zonder afspraak) bij de gyn geweest omdat er écht helemaal niets gebeurde… en er is toen met de gyn afgesproken dat ik nog 3x2 pillen in zou brengen en deze de kans zou geven… het kan kennelijk zo zijn dat de pillen bij iemand hlemaal niks doen, maargoed, het zou ook kunnen dat het alsnog komt… dus sja, echt even afwachten dus…
@Mom2b wrote:
Ga morgen een maskertje kopen. Heb al smeersels, maar die helpen blijkbaar niet.
Truste meiden!
Nee dat klopt wel. Het komt écht vanuit je lichaam, puur hormonaal.
Proberen je huid goed schoon te houden is het beste wat je kan doen. Zorgen dat die pukkels geen ontstekingen gaan worden.
9 van de 10 keer verdwijnt het weer rond de 14 weken.
Spannend…vandaag je echo!!! Hoe laat moet je?
Ik ben maar weer eens begonnen met temperaturen… :roll: .
Of het handig is dat ik midden/eind aan de cyclus ben begonnen weet ik niet, maar beter iets dan niets. Ik wil de gyn. meer info kunnen geven als ik de 24ste heen moet.
Ik heb al eens eerder een temp. curve bij gehouden maar omdat mijn temp. zo verschilde ben ik er na 4 weken mee opgehouden.
Niets wijst er namelijk op dat ik al een eisprong gehad moet hebben.
Nou ja…ik heb zo`n beetje anderhalve week heftige buikpijn gehad. Ik had het gevoel dat ik ieder moment ongesteld kon worden.
Ik heb in elk geval geen positieve ovulatietest gehad helaas en ik zit geloof ik al op dag 40 .
Echt…ik kan niet wachten tot de 24ste…zucht.
Aargh, irritant is dat he, Judith? Als je niks snapt van je cyclus en je niet weet of je uberhaupt een eisprong hebt… :hug:
Ik denk dat het goed is dat je begonnen bent met tempen! Ok, het meest handig is het om dat te doen aan het begin van je cyclus, maargoed, als nu straks blijkt dat na je ongi je temp lager is dan nu steeds dan zou je daaruit ook kunnen concluderen dat je deze cyclus misschien wél een eisprong hebt gehad… ik hoop in elk geval heel erg voor je dat je wel steeds een eisprong hebt! En anders zijn ze daar snel genoeg achter en kunnen ze je vast met medicatie helpen! :-*
@Tierrr wrote:
Lief dat je zo meeleeft! Gelukkig is er ook een boel familie die het weet en erg meeleeft, wel fijn gevoel!
Ik ben dus gister al (zonder afspraak) bij de gyn geweest omdat er écht helemaal niets gebeurde… en er is toen met de gyn afgesproken dat ik nog 3x2 pillen in zou brengen en deze de kans zou geven… het kan kennelijk zo zijn dat de pillen bij iemand hlemaal niks doen, maargoed, het zou ook kunnen dat het alsnog komt… dus sja, echt even afwachten dus…
Ik ga keihard voor je duimen dat er vandaag nog wat gebeurt…
Wat kan afwachten dan toch verschrikkelijk zijn…!
Sterkte meid :-*
@ Judith: op zich is het begin handiger maar zo halverwege vind ik ook niet zo heel raar hoor. Als je eisprong er nog aan komt dan zie je wel verandering in je temperatuur. En halverwege je cyclus kan ie zeker nog komen, als ie komt…
Ik heb mijn eisprong op dag 56 ofzo gehad (kan zelfs nog wel 63 zijn geweest) en zie mijn banner…
Hopelijk kan de gyn iets voor jullie betekenen de 24e!
@ Tierr: :hug: :hug: :hug: denk veel aan je meid… :-*
Hi allemaal,
Na gisteren de hele avond hevige krampen te hebben gehad, vanmorgen weer ongesteld geworden. Ik baal er zo van!
Wel keurig weer getempt deze cyclus, en temp gaat 4 dagen na pos.ovulatietest keurig omhoog, blijft 3-4 dagen hoog, en zakte sinds vanmorgen weer, en nu dus ongesteld. Alleen is de periode tussen begin ongi en ovulatie 3 weken, en tussen ovulatie en ongi 1 week,dus daar klopt geen hout van!!!
@Judith: ik zou wel even doorgaan met tempen, mijn ervaring is dat ze 3 cycli willen zien, of ongeveer 3 maanden. En gebruik je ovulatietesten? Ook dat is voor hen prettig om te zien gedurende je gehele cyclus wanneer en of die positief worden.
Ik word er ook erg moe van van al dat tempen, maar goed, nog 2,5 week en dan stop ik er ook mee, of ze moeten zeggen dat ik door moet gaan, maar dat hoop ik niet.
Succes ermee!
Ach Tierr…ik heb zo met je te doen joh en ik kan alleen maar voor je hopen dat er nu snel iets gebeurt! :hug:
Voor alle andere dames ook even een :hug:, het lijkt wel of we weer in een dipje zitten. Kom op meiden!
Jeetje balen zeilertje… en voornamelijk balen dat het dus gewoon niet klopt… bah!! :hug: Wat ga je nu doen?
Hi!
Ik ga de 23e naar de fertiliteitsarts, en dan hopelijk kunnen zij er iets aan doen. Had toen ik in maart begon zo gehoopt dat het ons wel gegund was! Maar ja…ben blij dat we relatief snel naar het ziekenhuis kunnen!
@Meggie wrote:
Ik heb mijn eisprong op dag 56 ofzo gehad (kan zelfs nog wel 63 zijn geweest) en zie mijn banner…
Je wilt niet weten hoe blij ik ben om dit zo te lezen... :shock: .
Ik heb altijd gedacht dat als een cyclus langer duurt dan 40 dagen de kans op een eisprong écht nihil is, of zelfs er niet eens meer een eisprong plaatsvindt.
Ik vind mijn temp nu vrij laag (36.7) als ik terugkijk op die anderhalve maand die ik volledig getempt. heb.
Dus ik zou daaruit al kunnen concluderen dat ik 1; nog een eisprong moet krijgen, of 2; ik bijna ongesteld moet worden...............tja of gewoon géén eisprong krijg en gewoon ongesteld word :doh: ..............Toch maar even verder tempen en op mijn ongesteldheid wachten.
Doe je ook ovulatietesten?
Nadeel is bij jou dat je lang moet volhouden, en dat het niet gratis is, maar dan weet je het wel…
@zeilertje76 wrote:
@Judith: ik zou wel even doorgaan met tempen, mijn ervaring is dat ze 3 cycli willen zien, of ongeveer 3 maanden. En gebruik je ovulatietesten? Ook dat is voor hen prettig om te zien gedurende je gehele cyclus wanneer en of die positief worden.
Ik word er ook erg moe van van al dat tempen, maar goed, nog 2,5 week en dan stop ik er ook mee, of ze moeten zeggen dat ik door moet gaan, maar dat hoop ik niet.
Succes ermee!
Ik heb al eens 6 weken getempt, maar daar zaten dagen bij dat het gewoon al 0,3 graden afweek of zelfs meer. Dus een beetje onbegonnen werk. Maar ja, ik moet toch wat. Zo heb ik zelf nog een beetje het idee dat ik er wat voor doe.
Die ovulatietesten gebruik ik nu zo`n 7 maanden. Lang zat lijkt mij.
En ik heb er 1 positieve test uit weten te halen.
Wat ontzettend balen (nog zacht uitgedrukt…) dat je weer ongesteld bent geworden.
Ik hoop voor je dat ze de 24ste snel op actie over kunnen gaan.
Volgens mij had ik jou in een ander topic ook al gesproken. Ik moet namelijk ook heen de 24ste voor de eerste keer.
@zeilertje76 wrote:
Doe je ook ovulatietesten?
Nadeel is bij jou dat je lang moet volhouden, en dat het niet gratis is, maar dan weet je het wel…
Tja dat het geld kost is niet anders… ben blij dat ze van Sensitest niet al te duur zijn .
En er zijn dagen bij dat ik
s morgens (rond 12 uur) én
s avonds (rond 18.00 uur) test.Dit omdat ik weleens een test twijfelachtig gehad heb.
1 keer was het dus echt een hele DIKKE VETTE streep en een paar keer hetzelfde als de teststreep.
Vandaar dat ik er vanuit ga dat ik maar 1 keer een echte goeie ovulatie gehad heb.
Ik merkte het toen trouwens ook dat ik veel meer (klinkt lekker onsmakelijk :sick: :sick: ) afscheiding had dan normaal. Kon écht niet missen!
Ik houd ook al vanaf het begin dat ik stopte met de pil een soort van dagboek bij.
Omdat ik wist dat het met Celeste ook al zo moeizaam ging.
Toen wilde ze niet doorsturen omdat ik
nog zo jong was
en ik nog maar een jaar
aan het proberen was.Ook toen ben ik een soort van dagboek bij gaan houden met alles wat ik die maanden ondervond, gewoon om het overzichtelijk te maken voor het geval dat ik eindelijk doorgestuurd zou worden…
Toen ben ik toch spontaan zwanger geraakt gelukkig .
@Judith2 wrote:
@Meggie wrote:
Je wilt niet weten hoe blij ik ben om dit zo te lezen... :shock: .
Ik heb altijd gedacht dat als een cyclus langer duurt dan 40 dagen de kans op een eisprong écht nihil is, of zelfs er niet eens meer een eisprong plaatsvindt.
Ben blij dat jij blij bent dit te lezen. Mijn cyclus was/is ook al jaren aan het rommelen (nadat ik gestopt ben met de pil ergens in 2004). Van cyclussen van 28 dagen tot ver in de 60 en soms zelf nog wel langer. Ik temperatuurde mezelf op een gegeven moment ook. En echt niet altijd op hetzelfde tijdstip hoor maar ik had over het algemeen wel eenzelfde temperatuur. Zo rond de 36,5. En rond mijn eisprong was dat 37 tsja en toen bleef dat zo maar snapte nu hoe dat kwam :)
Als je wilt kan ik je weleens doorgeven hoe mijn temperatuur eruit zag de maanden voor de zwangerschap.
Ik lette vooral op mijn afscheiding of er een eisprong aankwam of niet. Daar kon ik uiteindelijk toch wel een patroon in zien. En zo wist ik wanneer het zover was. Dat is deze keer ook zo gegaan met zwangerschap als resultaat (was ook de eerste poging zelfs...).
Heel veel succes bij de gyn!
Hi,
Ik merk het ook aan mijn afscheiding, maar niet zozeer dat het dunner of dikker wordt, maar wel dat het meer is.
Mijn cyclus is wel elke maand hetzelfde, dus dat vind ik wel prettig, alleen klopt het binnen de cyclus gewoon niet.
Tempen is bij mij tot de ovulatie 36.4/36.5, en erna 36.9/37.0, dus volgens mij is dat verschil toch groot genoeg?
Ik hoop zo dat ze niet gaan zeggen wacht nog maar 3 maanden!Ik ben al 33,5…
@Meggie wrote:
Als je wilt kan ik je weleens doorgeven hoe mijn temperatuur eruit zag de maanden voor de zwangerschap.
Ik lette vooral op mijn afscheiding of er een eisprong aankwam of niet. Daar kon ik uiteindelijk toch wel een patroon in zien. En zo wist ik wanneer het zover was. Dat is deze keer ook zo gegaan met zwangerschap als resultaat (was ook de eerste poging zelfs…).
Heel veel succes bij de gyn!
Ja graag!
Ik zit ook heel erg met het tijdstip te rommelen.
Ik temp nu om 7.15/7.30, maar in de weekenden vind ik dit dus écht niet zo fijn. Moet mijn wekker ervoor gaan zetten :?
Ik zal voor de gein eens neerzetten hoe zo`n weekreeks in maart 2009 verliep voor mij;
ma; 36,2
di; 36,8
wo; 36,4
do; 37,0
vrij; 36,3
zat; 36,9
zo; 36,3
Gaat dus helemaal nergens over!
En die keren dat ik meer afscheiding had dan normaal is in totaal vanaf januari 2 keer geweest.
@zeilertje76 wrote:
Ik hoop zo dat ze niet gaan zeggen wacht nog maar 3 maanden!Ik ben al 33,5…
Ja waarom zou je nog 3 maanden moeten wachten.
Je hoeft geen temp.curve meer bij te houden, zaad van vriend/man is al gecontroleerd (toch?), en je bent inderdaad 33,5.
:thumbup: :thumbdown: op een beetje een snelle gang van zaken.
Welk ziekenhuis?