Selena; Ik begrijp precies hoe je je voelt. Ik heb namelijk vanaf februari dit jaar precies hetzelfde gehad.
Ook bij mij zijn er bloedonderzoeken geweest en een uitstrijkje ivm baarmoederhalskanker.
Uit de bloedonderzoeken kwam niets, die test voor bmhk wel…
Bij mij is het uiteindelijk behandeld en over een jaar hoef ik pas weer terug te komen voor een vervolgonderzoek .
Wat ik probeer te zeggen; mocht er wel iets zijn dan ben je er snel bij.
Vaak hoeft een contactbloeding niets te betekenen en gaat het soms spontaan weer over.
Probeer te relativeren en je onderzoeksresultaten af te wachten…het komt helemaal goed hoor meis :hug: .
Het is gewoon een kwestie van afwachten, maar die onzekerheid… :shifty:
Van vriendlief kan ik geen soa hebben, ik ben zijn eerste zonder condoom namelijk. Wondjes kunnen het ook niet zijn gezien de ernst van de bloedingen en van het feit dat we enkel afhankelijk zijn v/d weekenden (dus ruime ‘genezingstijd’ tussen door). Er zijn ook geen vleesboompjes gevonden tijdens het onderzoek en maagd ben ik natuurlijk ook niet meer. Te ruw bedspel kan het ook niet zijn en ik ben ook niet te droog.
Sorry voor als ik het er een beetje teveel over heb, maar die onzekerheid is killing.
:oops:
Selena, natuurlijk is het verschrikkelijk die onzekerheid! Praat hier maar van je af hoor, daar zijn we voor!
Tierr, ook hier veel succes morgen. Hopelijk komt het snel op gang meid en is het ook snel achter de rug! Dan kun je aan de verwerking beginnen en verder :hug:.
Zonnetje, jij maakt het wel weer spannend zo hoor! Spiek af en toe ook bij de mama’s 2be in jullie topic en vind het echt beter dan een spannend boek :mrgreen: Je hoeft nu vast niet lang meer meid, hou vol!
@ Selena, wat vervelend zeg! Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt…
@ Zonnetje, ben benieuwd hoe het met je is. Ben je alweer thuis of nog in het ziekenhuis? Of is de kleine er inmiddels al?
Noor: ik ben afgelopen zaterdag eind van de middag weer thuis gekomen. Nog steeds 3 cm ontsluiting en af en toe harde buiken, maar niks wat doorzet, helaas. Het is nu echt afwachten tot het heftiger wordt en met regelmaat of wanneer mijn vliezen breken.
Echt balen hoor…Had liever thuis gekomen met mijn meisje…
je houdt het wel spannend hoor
@schaap wrote:
je houdt het wel spannend hoor
Zeg dat wel!! Lijkt me heel vreemd om zo lang ontsluiting en weeen te hebben. Hebben ze iets gezegd over wanneer ze gaan ingrijpen? Of is er geen gevaar zolang de vliezen nog heel zijn?
Er is idd nog geen gevaar zolang de vliezen nog heel zijn. Woensdag heb ik een afspraak bij de vk en ga dan even vragen hoe lang ze me zo willen laten lopen.
:o Och zonnetje…
ik stuur wat sterkte en succeswensjes jouw komt op!!!
:-*
Selena zelfde ook voor jouw meis…
ik hoop dat ze straks een mooie uitslag voor je hebben.
Hier gaat alles nog zo zo. Ik zit op dag 28 van mijn cyclus dus de spannende dagen komen er weer aan. Voel op het moment buikkrampen in het midden van mijn buik en ik vrees altijd weer voor die :evil: .
Anyway I’ll stay in touch :inlove:
@Tierrr: meis toch!! Schrik me hier een ongeluk!! Oh wat vind ik dit erg voor je… en nu blijkt zelfs 2 baby’s… Wat een verdriet… Heel veel sterkte!! :hug: :-* :-* Moet je nu gecurreteerd worden? :hug:
@Zon: ik zat aan je te denken en ik dacht eens kijken of jij al een mooie beeb in je armen hebt! Maar ze laat nog op zich wachten zo te lezen… :hug: ik voor je dat ze zich snel zal laten zien :inlove:
Dankjewel mom!! :-
Ik heb pillen gekregen om een miskraam op te wekken. Vanochtend om 9 uur de eerste 2 ingebracht. Om 7 uur vanavond kreeg ik wat lichte krampjes en had ik een paar druppeltjes bloedverlies… inmiddels heb ik de volgende 2 pillen ingebracht en nu heb ik behoorlijke krampen, maar vooralsnog nog niet zoveel bloed… Maargoed, er gebeurt iig iets nu…
Hopen dat alles vannacht of morgen loskomt, anders moet ik alsnog gecurreteerd worden…
Hoe gaat ie met jou?? Veel kwaaltjes? :-
Och Tierr…wat voel ik met je mee meid :hug:.
Ik hoop voor jou dat het snel achter de rug is allemaal.
Tier: :hug:
Dikke knuf Tierrr :hug:
@Tierrr wrote:
Dankjewel mom!! :-
Ik heb pillen gekregen om een miskraam op te wekken. Vanochtend om 9 uur de eerste 2 ingebracht. Om 7 uur vanavond kreeg ik wat lichte krampjes en had ik een paar druppeltjes bloedverlies… inmiddels heb ik de volgende 2 pillen ingebracht en nu heb ik behoorlijke krampen, maar vooralsnog nog niet zoveel bloed… Maargoed, er gebeurt iig iets nu…
Hopen dat alles vannacht of morgen loskomt, anders moet ik alsnog gecurreteerd worden…
Hoe gaat ie met jou?? Veel kwaaltjes? :-
Hey meis, hoe is het nu met je? Ik moest heel de dag aan je denken… Ik hoop dat het is losgekomen voor je. Dat zal wel een vreselijk moment zijn… :hug:
Met mij gaat het wel goed. Wel een aantal kwaaltjes. Waar ik me nu het meest aan erger is de enorme pukkeluitbarsting in mijn gezicht… lijk echt een puber nu :roll: :oops:
Morgen heb ik een echo, ben toch wel zenuwachtig inmiddels.
Ik duim voor je dat het snel achter de rug is
Wat vervelend van alle pukkels mom… maargoed, 't is voor het goede doel he?! Ik voor een goede echo voor je!! Komt vast goed!! :-*
Hier gaat het wel…
Ik heb vannacht een paar kloddertjes verloren, maar verder heel weinig pijn gehad en vanaf vanochtend ook geen druppel bloedverlies meer…
Dus vanmiddag weer even naar de gyn geweest en die heeft nog een echo gemaakt… alles zat er nog gewoon… ik heb meer pillen gekregen en ze willen het vannacht en morgen nog een kans geven… Donderdagochtend weer een echo en als het dan nog niet (geheel) weg is word ik gecurreteerd…
Dus sja, ook al zie ik wat op tegen de pijn, ik hoop dat het toch nog komt… :?
Tierr…ook hier nog even een hele dikke knuffel…Het zit je niet mee meid. Hoe ben je er zelf onder nu?
Mom, balen zeg, van je pukkeltjes. Gaat vast binnen nu en twee weken over! Dan ben je ook al door je eerste termijn meid!
even :hug: :hug: voor jou tierr
Ahhh wat leuk Mom van je echo morgen!!!
Ik verwacht een uitgebreid verslag :inlove:
Tierr een mega knuffel vanuit het zuiden hoor !!
Er wordt aan je gedacht… :hug: