Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!

Aaaaah nee :cry: :cry: :cry:

Wat een :silenced: zooi zeg :cry:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Heel veel sterkte :hug:

Ah neeee… :o

ontzettend veel sterkte Tier… verfoeid dat dit zo maar mag gebeuren!!!

:hug: dikke knuf…

Lieve Tier, ik weet even niet wat ik tegen je moet zeggen…hier helpt niets tegen. Daarom geef ik je maar een hele dikke :hug:

tierr wat een verdrietig nieuws zeg…

weet niet zo goed wat ik moet zeggen

dikke :hug: :hug:

jeetje tierrr ik las het ook bij de andere topic

verschrikkelijk nieuws!

heel veel sterkte jullie samen :hug: :hug: :hug:

Tierr, heel veel sterkte voor jullie beiden!

Ik geloof dat ik niet het meest beste moment heb uitgekozen om mij voor te stellen…

Mijn naam is Judith, 30 jaar, moeder van een dochter van 3,5 jaar en sinds januari 2009 bezig voor een 2de kindje.

Ik heb een ontzettende onregelmatige cyclus waardoor het moeilijk is om een eisprong te bepalen.

Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts voor een doorverwijzing naar de gyn… Eindelijk gaat er wat gebeuren…

Graag praat ik met jullie mee.

Welkom Judith heel veel suc6 met zwanger worden :pray:

Vervelend dat jou cyclus zo onregelmatig is
.

Hoi Judith welkom!!

Wat vervelend dat het zover heeft kunnen komen dat je naar de gyn. moet. Heeft het bij je eerste ook lang geduurd?

@chelle wrote:

Hoi Judith welkom!!

Wat vervelend dat het zover heeft kunnen komen dat je naar de gyn. moet. Heeft het bij je eerste ook lang geduurd?

Bij Celeste ben ik in augustus 2004 gestopt met de pil om te ontpillen, dus nog niet gelijk de intentie om zwanger te raken.

Al snel bleek mijn cyclus totaal niet op gang te komen.

In begin juli 2005 voor de 4de keer ongesteld geworden ( bijna een jaar gestopt)en toen vond ik het wel tijd worden dat er eens iets mocht gebeuren.

Een maand later had ik een positieve test.

Al met al wel een jaar gestopt maar met één maand zwanger.

Mijn gemiddelde cyclus was toen 86 dagen. Met uitschieters van 35 dagen en 133 dagen.

Tja en nu zijn we weer bijna een jaar gestopt met de pil en nog steeds niets… :frowning:

Mijn cyclus is wel regelmatiger geworden dan 4 jaar geleden. Nu ligt dat op 41 dagen, met 37 het kortste en 53 het langste.

Ik heb wel bij mijn huisarts moeten leuren voor een doorverwijzing maar gelukkig heb ik die vanmorgen toch gekregen.

Om een lang verhaal kort te maken; ik heb 4 maanden geleden een gesprek gehad met een gyn ivm iets anders en toen gaf ik aan dat mijn cyclus zo onregelmatig was. Die zei direct dat dat gemakkelijk te verhelpen is en dat als ík vind dat ik doorverwezen wil worden dat dat ook gewoon moet kunnen. Hij zag het probleem niet zo erg terwijl mijn huisarts graag wilde dat ik een jaar moest uitzingen.

Ik kan er ook niet mee zitten dat ik naar de gyn moet hoor!

Ik wil gewoon maar 1 ding, en dat is zwanger raken.

Judith, gezellig dat je mee komt kletsen! Welkom!

Tierr…jeetje meid…wat onverwacht na de vorige echo!

Weet je al wat je wilt laten doen?

Ik heb toen in januari gekozen voor een curettage, beetje zelfde verhaal als jij nu hebt, alleen heeft bij ons het hartje nooit geklopt en was het één vruchtje.

De curettage op zich valt best mee vond ik, er is geen sprake van een mini-bevalling zoals bij het opwekken waar je ook voor kunt kiezen.

Als je vragen hebt over een curettage, stel ze maar gerust hoor.

En veel sterkte meid…hakt er wel in zo he? :hug:

Wat verdrietig zeg Tier! :hug: :hug:

Welkom Judith, veel succes!

Jeetje Tierr, wat een vreselijk nieuws zeg!!!

Beetje late reactie van mijn kant, maar lig zelf al een aantal dagen in het ziekenhuis en heb geen internet op mijn mobiel. Zit nu even in een aparte kamer om te internetten, maar dat kan niet te vaak.

Heb zelf inmiddels 3 cm ontsluiting en af en toe weeën, maar die willen helaas niet doorzetten.

Tjee Zonnetje! Waarom ben je in het ziekenhuis terecht gekomen? Maakt de kleine het nog goed? Is grote zus ook te vroeg geboren?

Spannend allemaal!

Veel sterkte en succes :thumbup:

:-*

Hoi Noor,

Heb al een tijd last van harde buiken.

Met 31 weken 1 dag ook in het ziekenhuis geweest, maar toen leidde het niet tot ontsluiting. Van de week weeën in de avond die met regelmaar kwamen en ze ook weg moest zuchten.

had dinsdag ook al in het zh gelegen en had toen 2 cm , maar zette niet door en mocht naar huis. Woensdag heel de dag wel weeën en een tijdje met regelmaat, maar ze waren ook ineens weer weg. Donderdagochtend voelde ik geen leven en ben weer naar het zh gegaan. Gelukkig klopte het hartje en gaat met het kindje alles goed. Weer een hoop weeën gehad en weer een tijdje met regelmaat en dat leidde toch tot 3 cm ontsluiting en verandering van bmm. Later was alles weer rustig, maar ik mocht niet naar huis. Vannacht weer een nachtje moeten blijven. Gister 3 1/2 uur weeën gehad, weer zonder regelmaat en ineens was het weer over. Nu dus even afwachten of ik meer ontsluiting heb en of ik naar huis mag ja of nee…

Ga nu afsluiten hier dus lees je reactie of vandaag thuis nog en anders morgen.

X

Jeetje, wat een gedoe zonnetje… en wat een schrik moet dat zijn geweest donderdagochtend! Gelukkig maakt je kindje het goed!

Succes komende dagen!! :-*

Sterkte zonnetje :hug:

Fijn dat het met het kindje goed gaat

Jeetje Tierrr :shock:

Wat een schrik, dit nieuws…

Veel sterkte :hug:

Hier gaat het nog niet veel beter. :frowning:

Uitslag v/d testen en het bloedonderzoek krijg ik waarschijnlijk pas rond maandag/dinsdag over een week, en dus niet al aankomende vrijdag.

Vanmorgen was het wederom raak met het hevige bloedverlies (terwijl we zó rustig aan doen, met condoom nu notabene, goed voorspel en we waren pas net een halve minuut bezig toen het weer raak was).

Ik weet het niet hoor… Raak er aardig over mijn toeren van iedere keer weer. :cry:

De mogelijkheid dat we eerder gewoon te ruw bezig waren is gewoon uitgesloten bij deze. Er is gewoon iets totaal niet goed als ik zo ontzettend veel bloedverlies heb terwijl we nog maar amper wat doen onderhand en maak me zorgen. :shifty:

ow jeetje tierr wat een verschrikkelijk nieuws :hug: :hug:

Jeetje Selena, wat eng… kan me voorstellen dat je erg schrikt elke keer… hebben ze ook gezegd wat het eventueel zou kunnen zijn?

Nouja, ik hoop voor jullie dat het iets heel onschuldigs en simpel op te lossen is… :hug: