Het Geluid Q Music!

Wie weet :mrgreen:

De antwoorden die gegeven worden komen niet in de buurt van wat ik denk. Zou ik er dan zo ver naast zitten :think:

(of niet, het is tenslotte nog niet geraden :wink: )

Wim, mocht je dit lezen, bel me ff 8)

qOf bel mij :dance: 8) :mrgreen:

Wim…bel MIJ nu maar…kost het jullie iig geen geld méér

:naughty: :naughty: :naughty:

Ikke eerst :mrgreen:

Dalijk weer het geluid, ben benieuwd :think:

Oh man, ik lees dit iedere keer en NOG weet ik het antwoord niet…en ik kan niet eens meedoen!

zucht

Oh Nef, dat lijkt me NOG erger :lol:

Stel dat je wel een antwoord zou weten, help iemand in Ned die wel kan sms, misschien kun je delen in de winst :wink:

mensen blijven maar op die stofzuiger hangen…

ik heb werkelijk geen idee.

@Nicje wrote:

Oh Nef, dat lijkt me NOG erger :lol:

Stel dat je wel een antwoord zou weten, help iemand in Ned die wel kan sms, misschien kun je delen in de winst :wink:

Ahaha…nee, ik weet het juist niet en DAAROM lees ik hier mee. Ik ben r3te nieuwsgierig!

Rosa, ik snap het ook niet, want dat ís het toch niet :snooty: :mrgreen:

Nef je kan ook online naar de radio luisteren hoor, en ook jij kan toch sms-en? Of staat er in de regels dat je in NL moet wonen?

Moet je ook je achternaam vermelden?

Dan maar ff een volledig smsje sturen. :mrgreen:

Ik heb meerdere sms-jes gestuurd:

Voor en achternaam

Voor en achternaam met verschillende teksten (van lief tot verleidelijk :lol: 8) )

@Tante Soesa wrote:

Nef je kan ook online naar de radio luisteren hoor, en ook jij kan toch sms-en? Of staat er in de regels dat je in NL moet wonen?

Ik kan niet naar buitenlandse providers sms-en. Alleen naar bv Orange of O2 abonementen die in het buitenland rond lopen.

nu hebben we alles m.b.t. de stofzuiger wel gehad…

Een stofzuiger heeft nog meer onderdelen :wink: (hoe meer mensen denken dat het met een stofzuiger te maken heeft, hoe beter, het bedrag wordt hoger en hoger :mrgreen: :angel: )

Ooooooooh neeeeeeee

Het is geraden…

Het is het uitwringen van een dweil met een koker

Het klinkt toch niet zo :roll: :wall:

S H I T !!!

Het antwoord is geraden!!!

Dit was dus ook mijn antwoord…

Ik had het ook goed!

Alleen mijn man verandere vandaag weer naar de stofzuiger …

Vind het eigenlijk wel leuk dat ik het goed had, alleen jammer van het geld natuurlijk.