Wie weet :mrgreen:
De antwoorden die gegeven worden komen niet in de buurt van wat ik denk. Zou ik er dan zo ver naast zitten :think:
(of niet, het is tenslotte nog niet geraden )
Wim, mocht je dit lezen, bel me ff 8)
qOf bel mij :dance: 8) :mrgreen:
Wim…bel MIJ nu maar…kost het jullie iig geen geld méér
:naughty: :naughty: :naughty:
Ikke eerst :mrgreen:
Dalijk weer het geluid, ben benieuwd :think:
Oh man, ik lees dit iedere keer en NOG weet ik het antwoord niet…en ik kan niet eens meedoen!
zucht
Oh Nef, dat lijkt me NOG erger :lol:
Stel dat je wel een antwoord zou weten, help iemand in Ned die wel kan sms, misschien kun je delen in de winst
mensen blijven maar op die stofzuiger hangen…
ik heb werkelijk geen idee.
@Nicje wrote:
Oh Nef, dat lijkt me NOG erger :lol:
Stel dat je wel een antwoord zou weten, help iemand in Ned die wel kan sms, misschien kun je delen in de winst![]()
Ahaha…nee, ik weet het juist niet en DAAROM lees ik hier mee. Ik ben r3te nieuwsgierig!
Rosa, ik snap het ook niet, want dat Ãs het toch niet :snooty: :mrgreen:
Nef je kan ook online naar de radio luisteren hoor, en ook jij kan toch sms-en? Of staat er in de regels dat je in NL moet wonen?
Moet je ook je achternaam vermelden?
Dan maar ff een volledig smsje sturen. :mrgreen:
Ik heb meerdere sms-jes gestuurd:
Voor en achternaam
Voor en achternaam met verschillende teksten (van lief tot verleidelijk :lol: 8) )
@Tante Soesa wrote:
Nef je kan ook online naar de radio luisteren hoor, en ook jij kan toch sms-en? Of staat er in de regels dat je in NL moet wonen?
Ik kan niet naar buitenlandse providers sms-en. Alleen naar bv Orange of O2 abonementen die in het buitenland rond lopen.
nu hebben we alles m.b.t. de stofzuiger wel gehad…
Een stofzuiger heeft nog meer onderdelen (hoe meer mensen denken dat het met een stofzuiger te maken heeft, hoe beter, het bedrag wordt hoger en hoger :mrgreen:
)
Ooooooooh neeeeeeee
Het is geraden…
Het is het uitwringen van een dweil met een koker
Het klinkt toch niet zo :roll: :wall:
S H I T !!!
Het antwoord is geraden!!!
Dit was dus ook mijn antwoord…
Ik had het ook goed!
Alleen mijn man verandere vandaag weer naar de stofzuiger …
Vind het eigenlijk wel leuk dat ik het goed had, alleen jammer van het geld natuurlijk.