whahahaha lol! Heb ik ook hoor! Heb je me laatste pb gezien?
nieuw uur, nieuwe kansen!
Eigenlijk zou ik wel willen dat dit spelletje voorbij was…ben er iets teveel mee bezig geloof ik… :oops:
:lol:
natuurlijk is het geen vloeitje! En weer een nieuwe kans
Ik werd vanmiddag gebeld door een onbekend nummer…ik was meteen in oppertste staat van paraatheid, maar er werd geen antwoord gegeven toen ik opnam…GGRR
AAAAh kriebels! Het kan voor dit uur nog eventjes gebeuren…
Oh nee toch niet, er is alweer gebeld…en wéér een fout antwoord… maar deze was wel origineel en klopte ook redelijk met de tips…
maar het is niet het antwoord wat ik in gedachten heb en dus fout, haha!
Ga de meisjes op bed leggen
Weer een fout antwoord gelukkig!!
Deze meneer dacht dat het een sjoelsteen was, nou die komt niet dagelijks bij bij over de voer… :think:
Ik heb ook alweer gesmst, morgen weer nieuwe kansen! :thumbup:
Mama jij weet het ook???
Sjoelsteen,…niet slim weer inderdaad!!!
Ik denk het te weten :think:
Ik weet het nog steeds 100% zeker!!
Vindt het zo vreselijk irritant!!ook ik sms nog regelmatig…nog steeds met het idee dat ik dan meer kans maak :oops:
heb vandaag ge-smst: wim bel je me dit uur? En dan mijn naam.
Maar dat was misschien niet zo slmim… :lol:
ik heb gister ook maar een smsje gestuurd… wie niet waagt, wie niet wint
Tijdens het foute uur geen geluid, toch?
Ik heb een bio-klokje geloof ik… Om 10 over half zit ik tegen de radio aan (bij wijze van he )
Leuke muziek :mrgreen:
Edit: Ik heb Gijs een lief sms-jes gestuurd… moet helpen, toch :think:
Vanmorgen zei iemand: Het uithalen van de post uit de brievenbus, het geluid van borstels.
Net zegt iemand het zeker te weten: Het uithalen van een dikke envelop uit een brievenbus met borstels…
:roll: Fijn dat niet iedereen goed oplet hehe :mrgreen:
maar wat is nou het antwoord??? geef me nou eens een hint in de goeie richting, want met de hinten van hun kom ik echt niet verder!! :mrgreen:
Ik denk dat het met schoonmaken te maken heeft…
:wall: jaa die conclusie hadden we al getrokken, maar wat voor schoonmaken :wall: Ik denk ook iets met de stofzuiger, maar wat met de stofzuiger :wall:
zucht…ik ben geloof ik niet geschikt voor dit soort spelletjes :mrgreen:
Nou, als ik de antwoorden hoor op de radio, denkt niet iedereen dat het met schoonmaken te maken heeft…
Succes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nicje, ik leef ook van uur tot uur…dwz 10.40-11.40-12.40 enz… :lol:
net zei die man: ik en mijn vrouw denken…
ik denk: Oh nee hè?! Maar gelukkig, pfff. Heb ook in gedachten al een aantal tel gesprekjes gevoerd: wat ben je aan het doen? Ik verschoon net een poepluier, sta te koken, zit in de bus enz…
Hahaha! Nicje, wij denken hetzelfde denk ik.