Het Geluid Q Music!

pfff nog niet geraden???

Wat rete spannend is het zeg!

waar kan je et heen sms en… k heb ook een gooooed idee… en die staat er nog niet bij :dance:

9596 hoeft maar één keer!

En dan jouw voor en achternaam in sms zetten, meer hoeft eigenlijk niet :wink:

oké… dan moet ik alleen nog ff uitvinden hoe () op mijn telefoon moet…

en moeilijk ff kort te verwoorden wat ik bedoel :oops:

hoe bedoel je? meestal onder * trouwens

weer fout@!!!

bel mij nou WIM!!! :lol:

opblazen van kauwgum…nie zo slim nie

jaaa verzonden :dance:

@rosa75 wrote:

hoe bedoel je? meestal onder * trouwens

nee daar zattie niet… hij zit er helemaal niet op… alleen maar > en <… maar bellen ze nu gewoon willekeurige mensen, of bellen ze degene met het goede antwoord?

Waarom zoek je ( ) ?? (haakjes neem ik aan)

Ik heb gewoon mijn naam gesms’t en kreeg ook een sms terug. Dus zal wel goed gegaan zijn :wink:

Opblazen van kauwgom, neeeeeee joh :dance: Leuk, iedere keer weer spannend of mijn antwoord genoemd gaat worden :lol:

Je smst alleeeeeeeeeen jouw naam, ze kijken niet naar jouw antwoord… Wakker worden :shifty: :stuck_out_tongue:

volgens mij moet je alleen je naam smsen…

ow… de mijne is denk ik ook niet goed… als ik die omschrijvingen lees… wel rete spannend… :lol:

hihihi spannend :dance: ik sms me rot voor ons haha maar ben een beetje dom want volgens mij is 1x maar nodig hahha!

Veertje, als ik weer een gevoel van ‘Ik wil zoooooo graag winnen’ krijg, dan stuur ik gewoon weer een sms. Al is het maar voor mijn gevoel :angel:

ahum, heb er geloof ik ook al 4 verstuurd. Heb ook het idee dat het uitmaakt…staat in de regels van niet maar ja

als ze je zat zijn, zullen ze je vast wel bellen… :lol:

Dan mogen ze mij snel beu zijn hoor :mrgreen: