Het Geluid Q Music!

Oeh nou denk ik ook dat ik het weet… heb effe sms gestuurd, je weet maar nooit toch? Ik doe wel de groetjes hoor :lol: .

Maar met het geluk van mij zal ik vast niet gebeld worden, of als ik op een afspraak ergens zit en niet op kan nemen of zo…

Mmmh mijn antwoordt staat erbij :cry: Kruimeldief :’(

Nou 50 / 50 deal nicje 8)

Ik weet echt zeker dat ik het goed heb! Maar je moet precies zeggen wat ze willen horen en dat is tricky!

Ik heb mijn antwoord verkocht aan mijn broertje. Als hij wordt gebeld en hij heeft het goed met mijn antwoord, krijg ik de helft. Word ik gebeld dan krijgt hij een leuk bedrag.

Nicje, jij weet het ook?

Mijn man heeft het op zijn werk uitgeprobeerd en het klinkt echt zo.

BEL ME! NU!

Oh ja, zul je zien, zie je na je afspraak dat je gebeld bent door een onbekend nummer… :doh: :lol:

dat lijkt me erg ja, dan maar niet gebeld worden…

Ja ik denk het ook zeker te weten, maar ja… Nu nog gebeld worden!!! 8)

Veertje, deal :thumbup: (als ik win, zul jij ook een leuke kerst hebben :wink: )

Andersom ook :thumbup:

Ik heb geen idee wat ik met geld zou doen … waah hij komt bijna ik ben benieuwd !

ow dommmmmmmmmmmmmmmmmmmm luisterd ze geen tips…

Ik zit net te denken…

stel je voor dat je het echt wint!!! Echt veel geld joh!

maar ik weet het niet :cry: Dat zou balen zijn als ze mij bellen…en ik weet het niet! Ik dacht dat ik het wist, maar mijn antwoord staat er al bij.

Oh nee toch… :lol:

Zit helemaal te shaken… Ik word NOOIT gebeld door een onbekend nummer. Net na het verkeerde geluid ging mijn telefoon :o

Ik roep mijn collega “een onbekend nummer” :shock: :shock:

Neem shakend de foon op, is het iemand die belt ivm een sollicitatie… :doh:

ZUCHT

(het zal je toch gebeuren zeg, dat ze bellen, dan weet ik niet of ik nog zoveel praatjes heb als nu haha 8) )

Ik heb echt geeeeen idee, ik wil wel mee smsen met iemands antwoord 50/50 deal

Ow bellen ze toch anoniem?

Ik had vanmorgen vroeg nadat ik gesmsd had ook een gemiste oproep haha ik was ook in de stress, bleek me werk :S

3 Fm belt anoniem (onbekend), ga er even vanuit dat Q dat ook doet eigenlijk :think:

ff en vraagje ik zat ook te fantaseren wat ik zou doen als ik het won,ik zou dan geld aan mijn zus willen geven maar dat kan belasting technisch toch niet meer dan 4 000 euro per jaar zijn of vergis ik mij daar nu in,dus als je de deal hebben we delen het moet je er toch veel belasting over betalen?

Is der nog een antwoord gegeven?

ik weet niet precies hoe het belastingtechnisch zit als je deelt,

las wel op hun site dat JIJ het netto krijgt als je wint. Hun zorgen voor de winkansbelasting enzo…dus dat vind ik wel netjes.

Verder las ik dat de prijs kan oplopen tot max. een TON!! :shock: Duss…nog ff wachten met gebeld willen worden hoor… :mrgreen: (al zou ik al zooo blij zijn met 1000 euro hoor)

ff en vraagje ik zat ook te fantaseren wat ik zou doen als ik het won,ik zou dan geld aan mijn zus willen geven maar dat kan belasting technisch toch niet meer dan 4 000 euro per jaar zijn of vergis ik mij daar nu in,dus als je de deal hebben we delen het moet je er toch veel belasting over betalen?

Maaike, niet opgeven dus :angel: dat je jouw zus geld geeft.

Iemand zei 'Stoom van een snelkookpan' Dat was niet goed :wink:

Ben benieuwd hoe hoog bedrag wordt!

Woehaaaa ben ik net gebeld door een onbekend nummer en ik heb niet opgenomen…

op de huistelefoon :mrgreen: die kent Q natuurlijk niet :lol: 8)

:lol: