Het is weer zover, HET GELUID is alweer ruim 45000 euro waard!! Enik heb me voorgenomen dat ik m eens ga winnen dit keer :mrgreen:
Wie luistert ook q-music en heeft DE hint gehoord today en wil m even met mij en mn collega delen??
Enneuh nog iemand die weet wat het is hahah dat mag je ook met ons delen!
Het geluid:
We weten de tip
Haal eruit wat erin zit…
Denk mee, tis zo leuk!
Fijn, dank je, ik luister nooit Q, maar nu moet ik dus weer gaan nadenken hierover… :roll: :lol:[/b]
het klinkt als lucht die uit een ballon loopt :think: Dat was het eerste waar ik aan moest denken, en met die hint erbij klopt dat wel aardig!
enne…wel delen he! :mrgreen:
Het verwijderen van dikke tape van een doos
:think: Haal er uit wat er in zit… :think:
Lucht uit een ballon zou kunnen…denk niet dat dat het is…
denkt nog even verder :think:
@irry-me wrote:
:think: Haal er uit wat er in zit… :think:
Lucht uit een ballon zou kunnen…denk niet dat dat het is…
denkt nog even verder :think:
Is al een paar keer genoemt bij Q music
ik dacht namelijk zelf ook en ben toen bij de antwoorden gaan kijken ik dacht juist gas was wat een een balon werd gedaan.
het openschuiven van een houten doos met dominostenen
Deze staat er ook tussen, creatief!! :lol:
Wat ik altijd jammer vind met dit soort dingen, je moet het PRECIES goed hebben. Ik zeg bijv het lostrekken van dikke tape van een kartonnen doos
Het antwoord blijkt dan bijv te zijn: het lostrekken van dikke tape van een schoenendoos...
Frusti, daarom doe ik niet mee, maar wel erg leuk :liar: om te blijven proberen :roll: (waarom KIJK ik ook naar deze opdracht :doh: Nu kom ik nooit meer van het geluid af, tenzij het geraden wordt. En dan hebben we weer met z'n allen: 'Maar zo klinkt het helemaal niet' :lol: :lol: :lol: )
Daar dacht ik vorige week aan,maar het bleek al gezegd te zijn.
Irritant he, ik piker me suf wat het kan zijn, Collega dacht edet easy pull… we hebben zo’n ding op mn werk en het komt aardig in de buurt
haha ik vind het altijd zo moeilijk om te raden wat je hoort!
En dan denk je het te weten en dan kom je er niet door :think:
@nijntje wrote:
En dan denk je het te weten en dan kom je er niet door :think:
Ook dat nog idd… :roll:
hmm ik dacht het uit een doosje trekken van een tissue… maar die staat er dus ook al bij :wall:
t ligt op het puntje van mijn tong…grr wat irri
een houten lade wat dicht gaat :think:
Ik heb vorig jaar een keer meegedaan met het geluid raden… was toen 14.000 euro maar helaas was het niet goed
Erg irri spelletje!!!
Iets wat over het ijs schraapt…het afremmen van een schaats ofzo.
(zal heus wel niet, maar dat komt in mij op)