Het Geluid Q Music!

@Tamma wrote:

Iets wat over het ijs schraapt…het afremmen van een schaats ofzo.

(zal heus wel niet, maar dat komt in mij op)

O, ik zie nu de tip, mijn antwoord slaat dus nergens op, haha :lol: .

@Tamma wrote:

@Tamma wrote:
Iets wat over het ijs schraapt…het afremmen van een schaats ofzo.

(zal heus wel niet, maar dat komt in mij op)

O, ik zie nu de tip, mijn antwoord slaat dus nergens op, haha :lol: .

…maar vóór de tip was er al iemand die dat zei, vind het geluid er ook op lijken hoor dus zo gek is het niet…

Arrrgh kan er niet tegen dat ik het nog steeds niet weet

ik dacht het opensnijden van een doos, maar die staat ook al tussen de foute antwoorden :wall:

ik heb er vanacht gewoon over gedroomd he!!! :twisted: 8)

Heb alleen nog steeds geen idee wat het zou kunnen zijn! :think:

Heb zitten kijken naar die foute antwoorden, wat een hoop al zeg, hoe moet je nou nog iets nieuws verzinnen zeg!

Maar goed, we denken gewoon een keer verder

wanneer komt er weer een nieuwe hint???

Volgens mij volgende week maandag weer? :think: weet niet zeker!

het is toch ook bijna onmogelijk zeg! ik zat filmpjes te kijken van qmusic en wat voor geluiden er dan voorbij komen… :shock:

het dichtschuiven van de sluiting/klepje van een pak hagelslag!! uhuh!!

het openklikken en eruit halen van een sigaretenaansteker in de auto…JUIST!!

onmogelijke geluiden zeg…echt! En ik vind het dus ook echt heeeeel knap als mensen ook nog eens het goeie antwoord raden. :clap:

Maarre…ik ga weer verder met bedenken :shifty:

groetjess

Ik dacht het openen van een blikje danerol… maar ik zag dat die al genoemd was :roll:

het dichtschuiven van de sluiting/klepje van een pak hagelslag!! uhuh!!
het openklikken en eruit halen van een sigaretenaansteker in de auto...JUIST!!

Ja Elmo, en je moet het ook PRECIES goed hebben. Als je zegt het openen van een pak hagelslag is het niet goed.
En het exact het openklikken EN eruit halen van een blabla zijn.

Ach, je houdt je lekker bezig he :lol: 8)

Vergeet niet dat het geluid héél erg versterkt word!!!

Ook dat maakt het idd lastiger. Ik dacht zelf het leeg zuigen van een ballon (maar heb niet meer bij de foute antwoorden gekeken).

ik dacht aan zo’n kartonnen ballonopblaaskoker… die zo vacuumzuigt

toevalligvandaag sintfeest gehad… en laten we nu van die ballonnenopblaasdingen hebben… ik testen… maar die gaan niet vloeiend…

lijkt iets metaligs…

maar het opentrekken van een blikje met zo’n ringetje…neuh

De tip van vandaag: “Geduld is een schone zaak.” Ik heb nu toch maar een sms-je gestuurd :wink:

en wat heb je gesmst dan?? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar: :mrgreen:

@Elmo wrote:

en wat heb je gesmst dan?? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar: :mrgreen:

Mijn naam :lol:

oh…oke…uhuh!! :eh: Nou ja…snap er nix van, heb ook nog nooit een poging gedaan om een oplossing door te geven, duss…

Whaa gek word ik ervan inderdaad! :roll: :lol:

Ik dacht het geluid te weten, heb dan ook al 2 weken geleden gesmst… de 1e hint klopte er ook bij, maar nu de 2e… :think:

Ben er bang voor.

Maar ach, ik word toch niet teruggebeld :frowning:

Maar wat zou het heerlijk zijn om dat geld te winnen!!

@Elmo wrote:

oh…oke…uhuh!! :eh: Nou ja…snap er nix van, heb ook nog nooit een poging gedaan om een oplossing door te geven, duss…

Hi hi, als je kans wilt maken om te vertellen welk geluid je denkt dat het is, moet je eerst een sms sturen naar Q-Music. En met zo’n hoog bedrag aan prijzengeld zullen ze wel worden bedolven onder de sms-jes, dus ik verwacht er niets van. Maar ja, aan de andere kant weet je het natuurlijk nooit heh :wink:

Stiekem zie ik al hele scenario’s voor me (middenin de bevalling of net bevallen en dán een telefoontje krijgen van Q-Music :lol: ), leuk als je fantasie zo met je aan de haal gaat :wink:

Volgens mij is wat ik in gedachten heb ook nog niet genoemd (tenzij ik niet goed gekeken bij de foute antwoorden…) en om het nu hier te gaan neerzetten, eh tja…

ehh nee dat je het hier niet neerzet is logisch! :mrgreen: ( al blijf ik nieuwsgierig haha)

enne…fantaseren blijft leuk toch?? :angel:

ik zal voor je duimen :pray:

maar pff…heb ook geen idee wat het geluid nou kan zijn met deze nieuwe hint!!

Ik weet um echt!! Ben druk aan het smsen elk uur vandaag :oops:

oww wauw dat zou super wezen claudia! ben benieuwd of je gebeld word