Het Geluid Q Music!

helaas meiden, en het was er zeker niet een van kok he?? Als het goed is had ze dan de groetjes gedaan hahaha

hoeveel is het eindbedrag eigenlijk?? Ga es ff op de site kijken!

Voor degenen die het niet wisten, hier het antwoord":

Het uitwringen van een dweil van een mop, als je de hendel overhaalt

Oh wat baal ik dat ik niet ben terug gebeld :evil:

€62.400

:o

OOOOOOOh s j i t!!! Ik had het dus goed hè!!!al vanaf woensdag

Ik zat wel in de hoek van de dweil, maar had het openen van de plakstrip van dweildoekjes… Was dus toch niet goed geweest, haha

Ik vind het geluid echt niet klinken als zodanig… Binnenkort komt het filmpje erbij, toch? Misschien kan ik me er dan beter een beeld bij vormen.

Annette77 had het (in de Huiskamer, zonder dat ze het wist) al die tijd al goed :mrgreen:

annette77
KoK verslaafde

Geplaatst: 09 Dec 2008 16:53 Onderwerp:

grootste voordeel van die leifheit is de emmer, zo hoef je niet te bukken, je doet de lap in het uitwring gedeelte en drukt zo het water uit de lap, als je verder wilt zet je er nog even je voet bij op ik kocht hem toen ik zwanger wilde worden met de gedachte van met dikke buik is dit wel heeeeel handig, ik vind hem super!
Ik heb wel de oude versie van deze geloof ik.

ik zei in de auto tegen hub als nou niemand het antwoord raad voor vrijdag mogen ze het wel aan een goed doel geven , leek me wel een leuke actie

Had graag dat goede doel geweest. Men wat had ik veel mensen blij kunnen maken :?

ik denk toch dat ik net niet het geld had gewonnen was ik teruggebeld…ik zie het filmpje op de site van qmusic en ik had gezegd dat het geluid het naar beneden duwen was van het wringsysteem, maar ze duwen de dweil er juist doorheen…Nou ja, een vrouw uit Deventer heeft het gewonnen…

@mamma_ wrote:

S H I T !!!

Het antwoord is geraden!!!

Dit was dus ook mijn antwoord…

Same here

@Nicje wrote:

Ooooooooh neeeeeeee

Het is geraden…

Het is het uitwringen van een dweil met een koker

Het klinkt toch niet zo :roll: :wall:

dat had ik ook gesmsd… :wall:

Ik had dit niet verwacht…ik dacht ook iets met post door brievenbus…Nieuwe ronde nieuwe kansen

:lol: :lol:

onvoorstelbaar!

Het erge is en jullie zullen mij wel niet geloven…

Mijn man zei dit dus gisterenavond, eerst dacht hij het schuiven van een sjoelsteen, maar toen dat een paar dagen geleden was geraden.

Zei hij zo’n mop die je uitwringt in zo’n schuifsysteem :wall: :wall: :wall: :wall:

Is het dat nog gewoon ook. Als ik gebeld was dan had ik dat ws ook nog gezegd ook :eh: :eh: :eh:

Hé hoi Anne-marie :-* Hoe gaat het met je mannen?

Ik geloof je hoor! Wist het zelf ook namelijk!

Hahahaha, tja het is gewoon echt waar :roll:

Met Sem en Tijn gaat ie goed hoor, bij jullie ook alles kids :wink:

Lang niet gezien op KOK??