ja erg he die dagen maar goed volgende ronde hopen dat het raak is
Ja, we gaan er weer vrolijk tegenaan! Als he ons nu zou lukken zijn we 29 november uitgerekend!
Kaar lieverd!! Bedankt!! :-* :-*
oei… dan sla ik deze ronde over
Hoezo? Oh, dan word Luna zeker 2 ??
haha, ja dus, zou niet leuk zijn voor de kids, op dezelfde dag jarig!
idd scheelt als het even meezit 2 dagen maar toch… alhoewel voor jou is het de 29e dan is het voor mij de 24e ongeveer nog niet echt een optie
hahahahaha ik zeg tegen m’n man net als we nu deze keer raak zouden schieten is het ongeveer zelfde datum als Luna hij ok komop arghhhhhhhhh mannen… :mrgreen: :mrgreen:
wahaha ja mannen!
Die willen altijd wel!! :mrgreen: :mrgreen:
December word voor mij 27 december, 3e kerstdag… ook wel leuk eigenlijk… :mrgreen:
Hallo allemaal,
Vandaag nog even met mijn vriend over de mijn/onze kinderwens gesproken.
Hij heeft het idee er nog niet helemaal klaar voor te zijn.
Wil nog 1 ronde afwachten en dan kijken hoe hij er dan over denkt.
Ik wil proberen er in de tussenliggende tijd niet teveel met hem over te praten, om het niet het gevoel te geven dat ik hem aan het pushen ben.
Hoop dat hij van mening veranderd, en anders ben ik bang dat ik nog even geduld moet hebben.
MANNEN :evil:
Groetjes Lotte
@mamma_ wrote:
wahaha ja mannen!
Die willen altijd wel!! :mrgreen: :mrgreen:
December word voor mij 27 december, 3e kerstdag… ook wel leuk eigenlijk… :mrgreen:

Lotte ojee… nou hopen maar dat hij toch nog bijdraait en idd niet teveel pushen anders wilt hij dalijk helemaal niet meer misschien

Hallo dames,
Hoe is het met jullie? hopelijk geen schade of ongelukken door de storm?
Lotte: sterkte! dit voelt vast heel naar voor je
Hier nog steeds geen nieuws. geen :twisted: te zien, wel nog steeds (vrij dik) witverlies.
verder bij vlagen misselijk en duizelig maar dat kan ik me ook goed inbeelden. dit is dag 31 van mijn cyclus. arrgg :wall:
mijn medicijnen zijn voor de zekerheid aangepast, maar de HA assistente zei wel dat een negatieve test ook eigenlijk altijd wel negatief betekent…
zaterdag ben ik een week overtijd, zondagochtend test ik weer en anders laat ik maandag bloed prikken.
vanavond gaan we lekker uit, even ontspannen en er niet aan denken (zonder alcohol uiteraard!)
goeiemorgen
hier geen schade door de storm gelukkig
Elisaatje: jeetje ook niet leuk zo in spanning zitten en dan al die klachten er nog bij en dan een negatieve test ik hoop dat je snel meer duidelijkehid hebt
Hoi Allemaal,
Elisaatje, wat vervelend allemaal.
Hoop dat de test duidelijkheid geeft, en anders de bloedtest.
Dat onzekere is ook niks.
Over mezelf heb ik eigenlijk niet veel te vertellen op dit moment.
Wacht rustig mijn nod af. (verwacht het tussen morgen en dinsdag)
Fijn weekend allemaal.
Groetjes Lotte :vlinder:
He, jammer mamma_ :hug:
elisaatje, nog steeds in spanning :-* hoop dat t goed komt!
Wij vieren dit weekend de eerste verjaardag van Wout!
(en dan hoop ik maandag… :lol: )
WoLa: alvast gefeliciteerd
Goedemorgen,
WoLa: gefeliciteerd met Wout! het is vast geweldig om de eerste verjaardag van je kindje te kunnen vieren
Lotte: is er al nieuws? ik voor je
hier is er duidelijkheid: de :twisted: kwamen gisteravond. ik ben er wel blij mee, het geeft rust en duidelijkheid. of ik een nieuwe ronde begin is nog even onduidelijk: mijn vriend denkt na. hij maakt zich rationeel zorgen over hoe het allemaal zou gaan enzo maar vond het gisteravond toch ook heel jammer. ik probeer hem zoveel mogelijk ruimte te geven om dit zelf uit te zoeken (de komende 5/6 dagen hoeft er toch niks )
prettig weekend allemaal!
Hoi allemaal,
Wola: gefeliciteerd met je kleine.
Elisaatje: ik heb besloten mijn vriend even met rust te laten.
Onze afspraak was dat we na de volgende ronde voor het eggie zouden gaan.
Als het zover is wil ik er weer met hem over praten.
Ik hoop dat hij in de tussenliggende tijd ook nadenkt over wat hij wil.
Het is ook niet zomaar iets, een kindje, dat snap ik heel goed.
Ik wacht nu op het moment dat de :twisted: arriveren.
Kan ieder moment gebeuren.
Ben trouwens wel benieuwd hoe mijn vriend zou reageren als ik per ongeluk nu al zwanger blijk te zijn.
Liefs Lotte
Lotte, zou dat kunnen dan?
Dank voor de felicitaties! t was vanochtend even heel druk. Nu zijn alleen mijn schoonouders er. Verwacht dadelijk nog een paar mensen. Maar t is echt heel gezellig. En die TAART was echt geweldig; Wout wist niet hoe snel hij zijn stuk naar binnen moest proppen :inlove:
zoeft weer naar het feestje
De kans dat ik nu al zwanger ben is heeeeeel erg klein.
We hebben het deze ronde 1 keer onveilig (normaal gebruiken we condooms) gedaan, en wel op dag 4.
Dan heeft mijn mannetje wel heel sterk zaad.
Vandaag is dag 29 van mijn cyclus, dus de :twisted: kunnen zich ieder moment melden.
De vorige ronde duurde 31 dagen.
Groetjes Lotte
Hallo allemaal, 1 februari slik ik mijn laatste pil. Ik heb tien jaar de pil geslikt, dus ben ik erg blij dat ik eindelijk mag (na goed overleg :evil: :inlove: :oops: :hug:
met mijn man) stoppen! We gaan voor ons eerste kindje. Dus ik hoop dat we inderdaad over een tijdje een kleintje mogen verwelkomen!
Even denken hoor… Als ik de 1e stop ben ik de 5e ongi. Bij 28 dg cyclus zou mijn volgende ongi 5 maart zijn, maar ik heb geen idee hoe mijn lichaam reageert op het ontpillen. En maart 2007 zag ik er nog niet tussen staan dus meld ik me hier gezellig!