Hoi Lady C
Welkom op dit forum.
Spannend momenrt vind je niet, het stoppen met de pil?
Ga je eerst “ontpillen” of wil je meteen voor het eggie gaan?
In ieder geval veel plezier op het forum en succes met klusen.
Groetjes Lotte :vlinder:
goeiemorgen
gisteren heb ik lekker geshopt voor mezelf heb ook wel kadootjes meegenomen voor Luna
die is helemaal gek van Dribbel :D:D dus die heb ik 5 dvd’s gegeven mis nu nog 1 in m’n collectie
LadyC welkom en ik zal je op het lijstje zetten
oh wat is je leeftijd?
Welkom
Meteen na het stoppen met de pil zwanger worden wordt afgeraden.
er staat oa info op:
Hai meiden!
Even heel snel hoor,alles goed hier!
Ik zal de titel wel even veranderen, maart kan er ook wel bij, want we hebben besloten om in maart weer proberen zwanger te raken. We slaan deze maand over.
Ik kom vanavond wel weer even langs!
Doei!
Mamma_: ok dan zal ik het plaatje ook weer veranderen naar januari / februari & maart klussers :lol:
zo nieuwe lijst :mrgreen:
laatste pagina
Ohja!! OKe :mrgreen:
Gaan jullie ook maart verder of wagen juliie de gok?
@Lotte wrote:
Hoi Lady C@elisaatje wrote:
Welkom op dit forum.
Spannend momenrt vind je niet, het stoppen met de pil?
Ga je eerst “ontpillen” of wil je meteen voor het eggie gaan?
In ieder geval veel plezier op het forum en succes met klusen.
Groetjes Lotte :vlinder:
WelkomHoi Lotte en Elisaatje,
Meteen na het stoppen met de pil zwanger worden wordt afgeraden.
er staat oa info op:
http://www.zwangerstraks.nl/anticonceptie.php
Inderdaad een spannend moment!
Wij gaan overigens meteen voor het eggie. Het grootste bezwaar ertegen dat wordt aangedragen is dat de artsen dan meer moeite hebben met het uitrekenen van de conceptiedatum. Tja… dat risico wil ik wel nemen. We verwachten toch niet dat het meteen die eerste maand raak is en als dat wel zo is is dat toch mooi meegenomen!
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ik me gewoon echt niet meer kan herinneren hoe (on)regelmatig mijn cyclus was voordat ik aan de pil begon… dus daar komen we nu wel achter.
Mamma_ : wij wagen gewoon de gok
LadyC: mag ik jou leeftijd nog voor op het lijstje? of is dat geheim
@Angel & Luna wrote:
LadyC: mag ik jou leeftijd nog voor op het lijstje? of is dat geheimNatuurlijk Angel & Luna. Ik ben 27 en ik word op 21 februari… rara: 28 jaartjes jong![]()

zo lijstje is weer “compleet” nu
LadyC:oh leuk nog een maandje
WoLa: spannend morgen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
en leuk he zo’n 1e verjaardag Luna wist ook niet hoe snel ze die taart naar binnen moest proppen ze begon eerst voorzichtig met 1 handje maar al gauw zat ze die taart met 2 handen naar binnen te proppen :D:D
goedemorgen dames. Vandaag mijn nod…maar ik verwacht niet dat er iets komt!
Deze verschijnselen heb ik gedurende vorige week gekregen:
- vollere borsten
- nesteldrang (ik heb zelfs de ramen gelapt :roll: )
- kramp/ongi gevoel onderin mijn buik, maandag en dinsdag heftig, daarna bleef het zeuren. Nu nog.
- de stomste ongelukjes (ik ben echt geen pechvogel); glazen kaarshouder op de vensterbank laten vallen, vensterbank stuk En ballonnen aan de klok gehangen, glazen klok valt…ook stuk Ik loop de trap af en sla zomaar de laatste tree over
- trillingen in mijn schede (had ik bij Wout ook)
- vaak plassen, moest er afgelopen week elke nacht weer voor uit :roll:
- af en toe geen zin in koffie
- misselijk na het eten van vooral zoetigheid
- verstrooid
- dorst
En nu heb ik het idee dat mijn broek strakker zit :shock:
En laast but nog least, dit was de test van zaterdagavond: :lol:
wow!!! gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd!! Super zeg :mrgreen:
Ik vind het echt nog heel raar, het al weten voordat de nod is. Maar ik wil wel een banner maken, maar heb een vraagje, klopt dit?
Ik ben altijd op dezelfde dag ongesteld (maandag), dan heb ik toch een cyclus van 27 dagen?
waaaaaaaah WoLa Gefeliciteerd!!!I
k weet niet hoe dat met die dagen zit, kan het je niet uitleggen, ik had het zelf ook verkeerd 8)
Maar wat een mooie streep! :thumbup:
volgens mij heb je dan een cyclus van 28 dagen…
Dit las ik op het net:
De cyclus begint op de eerste dag van de menstruatie en eindigt op de dag voor de volgende menstruatie.
Dan is maandag dag 1, een week later dag 8, dan dag 15, dan dag 22 en dan dag 29 -1 (de dag voor de nod)=28 Euh, dus toch 28 :mrgreen: Dan wordt de datum 30 september denk ik. Zal ff kijken.
ow, het maakt niet uit, want de eisprong was op 6 jan, dus dan blijft de datum toch 29 september
- gaat banner maken*