Het eerste kwartaal 2007 stoppers

Hai!



Zijn er al januari 2007 stoppers??



Wij willen graag weer zwanger worden!



Ik ben benieuwd wie er nog meer voor gaan vanaf deze maand!

Oooh lieverd wat spannend !!! Ik duim voor 4 op een rij :pray:

Kus !

Is er nog niemand??

Hey meid, heel veel succes, en hopelijk gaat het bij jullie iets sneller dan bij ons…

Misschien zijn we gelijk zwanger :pray: :pray:

Dikke :-*

Hee Lieke!



Tnx! Ik hoop zo dat het jullie nu ook eens lukt! Wie weet raken we tegelijk zwanger!! :pray: :pray:

OOoo wat spannend zeg!!! Hier nog een maand of 3 geduld hebben… :wink:

jeeetje is het al weer zo ver! :o het lijkt voor mij echt als een paar weken terug dat we waren gestopt met voorbehoedsmiddelen

maar het is toch echt alweer een jaar geleden :inlove:



heel veel geluk gewenst voor 2007, dat er maar snel een rij zwangeren mogen komen :smiley:



groetjes renate

ja ik kom je gezelschap houden al gaan wij er niet echt gericht op klussen :eh:

maar heb afgelopen maandag m’n laatste pil geslikt en we zien wel waar het schip gaat stranden

:think: erg stil hier…

Mamma is ziek geweest, ze komt vast snel weer langs om te vertellen hoe het gaat . Al is de maand nog maar halverwege :wink:

Ange, plaats je ook nog een banner van je NOD ?

ojee… hopen maar dat alles snel weer goed is dan



ja maar mijn maand is nog niet officieel begonnen :mrgreen: ik hoop elk moment een banner te mogen plaatsen :wink:

Hoi meiden, als het hier erg stil is kunnen jullie ook bij de decemberstoppers komen. Dan verander ik de naam in december/januari stoppers. Wij zijn ook niet met zo heel veel en aangezien december voorbij is komen er anders geen nieuwe meiden bij. Dan voegen we het gewoon samen ofzo?? Ik ga er zelf trouwens ook pas nu voor maar begin in december vast ‘voor’ te kletsen…



Kijk maar wat jullie doen





Danielle

@Angel & Luna wrote:

ja ik kom je gezelschap houden al gaan wij er niet echt gericht op klussen :eh:

maar heb afgelopen maandag m’n laatste pil geslikt en we zien wel waar het schip gaat stranden




Volgens mij kan ik me ook bij jullie voegen.

Ik ben dan wel al oktober 2006 gestopt met de pil, maar we zijn nog niet aan het klussen.

Wil eerst mijn cyclus een beetje door hebben, en nog 1 keer uitbundig carnaval vieren (of is dat egoïstisch).

We hopen half februari voor het eggie te gaan.



Groetjes, Lotte

hee toch hier gezelschap :mrgreen: en dat terwijl ik me nu heb voorgesteld bij de december stoppers hahahaha



maar gezellig :smiley:

Ik moet er nog wel even in komen hoor.

Heb nog niet zoveel ervaring op dit forum.

Ben via de oktober-stoppers bij de januari-februari stoppers terecht gekomen.

ik zal me even voorstellen



ik ben Angelique 26 jaar, getrouwd met Darius en moeder van Luna

woon in Rotterdam ben een thuis blijf moeder en heb 3 katten en 1 hond



en wij hebben sinds eergisteren besloten dat we de pil weer de deur uitschoppen :mrgreen:

in eerste instantie omdat ik en de pil niet samen gaan maar nu hebben we zoiets van we gaan er gewoon weer voor :dance:



uhm dat was het wel zo’n beetje geloof ik :mrgreen: en anders vraag maar raak :mrgreen:

Hoi allemaal,



Op dit moment is bij mij alles rustig.

Wacht op mijn volgende nod.

Kan niet zwangre zijn, want we hebben de afgelopen tijd condooms gebruikt.

Als het goed is krijg ik vandaag ovu-testen thuis bezorgd.

Ik heb namelijk geen idee wanneer ik een eisprong heb, want ik voel het niet.

Je kan maar beter goed voorbereid zijn, niet?



ff vraagje, ik slik al een tijdje foliumzuur, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Hoor er namelijk verschillende verhalen over.

De 1 zegt dat je beter tabletten kan slikken waar alleen foliumzuur in zit, en anderen adviseren vitaminen voor zwangere vrouwen.

Op dit moment gebruik ik foliumzuur van VSM puur Mama.







Groetjes, Lotte

Ik zie ineens dat ik me hier nog niet heb voorgesteld.



Ben dus Lotte, 27 jaar en woon in Gelderland.

Zoals jullie al hebben kunnen lezen ben ik in oktober 2006 gestopt met de pil, maar gaan we nog niet voor het eggie.

Ik wil mijn lichaam graag eerst even de kans geven om aan een leven zonder de pil te wennen, en volgens mij is dat al aardig gelukt.

In spanning wacht ik op mijn volgende nod.



Hopelijk weten jullie op dit moment genoeg van me, maar als je meer wil weten vraag het maar.



Liefs Lotte

geen id met dat foliumzuur ik heb geloof ik eigenmerk van een of andere drogist

als die nog goed zijn dan hahahahaha weet niet hoelang die houdbaar zijn zijn nog van toen ik inverwachting was van Luna

Ik ben denk ik ook een januari-stopper… :mrgreen:



Foliumzuur in combi met vitamientjes enzo is heel goed, zei de verloskundige vorige keer tegen mij :mrgreen: Krijg je lekker wat extra’s binnen. Ik slik eigen merk van Kr*dvat



mannetje roept voor de koffie