Het eerste kwartaal 2007 stoppers

word nog druk hier :mrgreen:

Hallo allemaal!

Ook ik ben gestopt met de pil en wel op 1 januari :smiley:

Dat is de 2e keer dat ik stop. De eerste keer was ik binnen 2 maand zwanger, maar kreeg met 7 weken een miskraam. We willen het nu graag weer proberen en hopen nu wat meer geluk te hebben! :vlinder:



Groetjes, Lieske

goed voornemen Lieske :mrgreen: alleen is je banner niet helemaal goed je moet hem denk ff op 2007 zetten

Toitoi dames ! :thumbup:

wat dachten jullie van een lijstje?



zoiets:



lijstje laatste pagina

Leuk, zo’n lijstje.

Ik heb ze op andere forums ook zien staan.

Weet alleen niet of ik er wel echt bij op hoor, want wij zijn nog niet voor het eggie bezig.

Je krijgt met zo’n lijst wel een goed beeld van wie wanneer haar nod heeft.

Kunnen we echt met elkaar meeleven.



Liefs Lotte :stuck_out_tongue:

ja idd daarom :mrgreen:

kijk maar als je erop wilt hoor ik het wel :wink:

ik kom jullie even heel veel succes wensen!!!



:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

dankje Bellenblaasje

@Angel & Luna wrote:

ja idd daarom :mrgreen:

kijk maar als je erop wilt hoor ik het wel :wink:




Deze ronde wacht ik nog even af.

Verwacht dit ergens tussen de 20e en de 23e mijn nod, maar daarna mag je me op je lijstje zetten.



Groetjes Lotte

Hallo,



het is niet zozeer een vraag, maar ik moet mijn verhaal even ergens kwijt. ik hoop dat dat hier mag.

ik ben Liza, 27 en woon samen met mijn vriend. december was de eerste maand dat wij echt ‘voor een kindje gingen’

ik gebruikte geen pil en heb altijd een regelmatige cyclus gehad van 26-27 dagen (heel soms nog een dag later).

mijn laatste twee cyclussen waren 26 dagen. afgelopen zondag was dag 27 in deze cyclus.



voor mijn NOD had ik wat vage ‘klachten’ zoals branderige en iets dikkere borsten, soms vaag misselijk.

kan heel goed allemaal inbeelding zijn.

zondag heb ik een test gedaan (met ochtendurine) en die was negatief. prima, het is pas de eerste maand, dan zullen de :twisted: er wel aankomen.

ondertussen is het dag 29 en is er nog niks. iedere keer als ik denk dat het zover is verlies ik wat dik wit slijm, wat ik anders nooit heb rond NOD.

verder heb ik nauwelijks klachten, geen donkere tepels of overgeven ofzo, wel wat misselijk en vanochtend een beetje een ijzersmaak in mijn mond.



in de bijsluiter van de test stond dat je na drie dagen nog een keer kunt testen als je niet ongi bent geworden dus dat ga ik morgenochtend maar doen, als het dan nog niet is tenminste.



op zich alles duidelijk dus maar ik vind het heel spannend.

mijn vriend zegt alleen ‘laten we gewoon afwachten’ :eh: :wall:

ja, dat snap ik, kan toch niks anders, maar arggg :evil:



is dit herkenbaar of stel ik me aan?

je stelt je helemaal niet aan hoor

weet nog wel dat ik het allemaal heel spannend vond

en iedere ronde was het weer zenuwachtig zijn zo vlak voor mijn NOD



het kan heel goed zijn dat je nog te weinig HCG hormoon in je urine had waardoor je negatief teste

dus zou als je na die 3 dagen nog niet ongesteld bent gewoon nog eens testen



het kan ook zijn dat je lichaam het tegenhoud omdat je het allemaal zo spannend vind.

dat speelt ook een rol.



groetjes renate

elisaatje, het zou toch heel goed kunnen dat je zwanger bent hoor; ik had bij de eerste ook ineens dik wit slijm terwijl ik dacht ongesteld te worden. En het was bij mij dus ook de eerste keer raak :mrgreen: Maar idd om niet al te veel testen te verbruiken kun je beter morgen gaan testen. Ik hoop met je mee!



Zal ik me ook ff voorstellen: ik ben 29 jaar en heb een zoontje van bijna 1 jaar. De allerliefste :inlove:

Sinds gisteravond heb ik buikkramp, soms hevig, meest zeurderig. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, misschien innesteling :pray: Maarja, dan is het wel raar dat ik gisteravond sommige krampsteken tot in mijn maag voelde he? :think: Ik durf er niet op te hopen maar doe het stiekum toch :wink:



Voor het lijstje: maandag de 22e is mijn NOD :mrgreen:

hallo,



bedankt voor de snelle reacties :smiley:



als er morgenochtend nog geen :twisted: te zien zijn ga ik opnieuw testen (en natuurlijk laat ik het weten :stuck_out_tongue: )



fijn om hier gewoon even ‘medeleven’ te krijgen, mensen die snappen hoe spannend het is en hoe langzaam een dag gaat :wall:



ondertussen zit ik nog fijn (psychisch?) misselijk achter de computer :lol:



ik duim voor je WoLa :pray:

lijstje laatste pagina

Elisaatje: ik hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt



Wola: ja je gaat altijd stiekem zitten hopen…





ik weet van met Luna eigenlijk alleen nog dat ik ineens last kreeg van overgeven

vind ik opzich wel jammer verder dat ik er pas achter kwam met 9 1/2 week dat ik zwanger was (om ff een lang verhaal kort te maken ik kon niet zwanger zijn :eh: ) aan de andere kant zijn die 1e 12/13 weken dan tenminste niet zo lang :mrgreen:

maar goed ik hoop dat ik er nu wat sneller achter zal komen hahahahahaha

goedemorgen,



vanochtend getest maar helaas weer negatief :frowning:



nu drie dagen overtijd, nog steeds dikke witte afscheiding, vaag misselijk



natuurlijk vind ik het jammer dat het niet raak is maar laat dan gewoon de :twisted: komen.



ik ben nog noooit onregelmatig geweest. baal :wall:

elisaatje, soms duurt het langer voordat je genoeg HCG hormoon hebt om positief te testen. Als je over 2/3 dagen nog niet ongesteld bent, gewoon weer testen. Hoop voor jou dat het toch goed komt! :-*

ik heb besloten om ook met jullie mee te gaan schrijven



ik ben 26 jaar, en mijn dochtjerte Anna is net een jaar.



na mijn bevalling ben ik pas op 21-12-2007 voor het eerst gaan menstrueren



van 12-15 januari heb ik bruin bloed en slijmverlies gehad (ik hoopte op een innestelingsbloeding) maar na 1 positieve test, heb ik nu al drie negtieve testen in mijn handen gehad.



ik denk dus toch dat mijn menstruatie al geweest is, dus mijn banner is weer aangepast.



ik ben dus niet echt gestopt met de pil, maar we zijn nu toch wel wat serieuzer bezig met zwanger worden.



ik hoop voor jullie allemaal, dat dat tweede streepje snel in beeld komt!



Fietje

Hoi WoLa,



dank je voor het medeleven. ik moet gewoon afwachten, maar daarbij zit een probleempje:

ik gebruik vrij zware medicijnen.

in overleg met de huisarts is besloten door te gaan met gebruiken totdat ik zwanger zou zijn en dan overgaan op lichtere maar minder goed werkende medicijnen

je weet immers niet hoelang het duurt voordat je zwanger wordt en een tijd ‘onnodig’ die zware medicijnen niet gebruiken is slecht voor mijn lichaam. voorwaarde was wel dat ik meteen zou testen als ik dacht zwanger te zijn en dan meteen contact opneem met de huisarts voor een actieplan.



nu weet ik het dus niet. wrs is er niks aan de hand maar ik durf ook niet zomaar nog een week ofzo te wachten.

pfff. :doh: morgen ga ik de huisarts maar bellen