Het eerste kwartaal 2007 stoppers

Mamma_: ja word erg spannend :smiley:

weer helemaal beter trouwens?







vond opzich eigenlijk wel vreemdā€¦ gisteren zou ik als we niet waren gestopt met de pil, de pil weer hebben moeten slikken (ā€¦jemig wat een zin :D)

is best vreemd om er gewoon niet meer naar om te hoeven kijken na een jaar dat ding alweer geslikt te hebbenā€¦

ik was zowieso al geen voorbeeld met het slikken van dat ding hahahaha vaak dat ik de volgende dag zoiets had van ff kijken of ik um gisteren wel genomen heb :oops:

maar goed ik heb me zelf voorgenomen dat ding nooit weer van mā€™n leven te gaan slikken :dance:



ik schrijf hier ook al best lang bij de nov '05 mamaā€™s

alleen kwam ik vrij laat in mā€™n zwangerschap op dit forum



(ik ga proberen het lijstje elke keer op de laatste pagina te laten staan hoeven we niet zo te zoeken :wink: )

hee!



Ja, erg handig om het lijstje bij de hand te houden. Maar straks weten we wel wie wie is :mrgreen:



Gek ja, nu hoef je niet meer de pil te slikken, ideaal!! :thumbup: Ik heb 10 jaar de pil geslikt, maar echt never nooit meer! Ik ben gewoon niet mezelf. Heb tussen de zwangerschappen in de spiraal gehad, beviel me prima!

Mijn man gaat na de 4e zijn ā€œkabelsā€ :wink: door laten snijden, tenmiste we denken er over naā€¦



Nu komen er ā€œgezondeā€ hormonen in je lichaam :mrgreen:

ja idd die pil is echt niet gezond :mrgreen:



heb afgelopen weekend mā€™n schoonmoeder het huis uit gejaagd hahahahahahahaha had geloof ik een behoorlijke pms bui klom zo ongeveer de gordijnen in :mrgreen:

ben dus ook mezelf niet met dat ding :mrgreen:



ja mijn man gaat dat ook laten doen alleen zijn we er nog niet over uit of we 2 of 3 kindjes willen dus we zien wel maar dat ding ga ik dus echt nooit meer slikken



ja ik zat eerst ook over spiraaltje te denken maar hoorde veel negatieve dingen erover dat ik het maar niet had gedaan (al denk ik achteraf dat het beter was geweest dan die rottige pilā€¦)

Goeiemorgen!



Het is nu echt stilte voor de storm hier! Ik heb net de oudste naar school gebracht in de auto, straks om 12 uur zal het wel heel ander weer zijn.



Vandaag mijn nod! Nog niets te bespeuren, zal het dan toch??

Ik ben wel vaker wat later, maar de laatste 2 maanden keurig op de 18eā€¦



Hoe is het verder bij jullie?



Lotte en Elisaatje, is het nog gelukt om met jullie partners te praten?

en somsā€¦ mannenā€¦ :roll: Het komt vast wel goed!



Wola, bij jou ook bijna de nodā€¦ spannend! wat denk je?? :pray:



Ik kom straks wel weer even voorbij!



Oh, en werken jullie ook? Ik werk thuis, we hebben bungalows in de verhuur, en dat regel ik allemaal.Lekker thuis bij de kids :thumbup:

:pray: :pray: :pray: :-* :-* :-* :pray: :pray: :pray:

Caro !!!



8)

goeiemorgen



hier waait het lekker :? de klikoā€™s waaien zelfs omā€¦



Mamma_: oei spannend hoor

ik werk niet

Hai!



Rustig hier zeg!



Angel, je mag mijn nod veranderen op het lijstje naar 18 februari.

Ik ben het vanmiddag geworden, netjes voor de 3e maand achtereen op de 18e!



Dus we gaan gewoon lekker verder :inlove:

oh zelfde datum als mij :smiley:



wel jammer dat het niet raak is

OOh wat leuk!!



Het zou super zijn als we dan tegelijk zwanger raken :thumbup:



Ik heb de banner op 30 dagen ingesteld, klopt dat wel dan? Ik zie bij jou 32 dagen namelijk

nee dan is het de 16e bij jou tochā€¦?

Oh, oke! Ik ben niet zoā€™n rekenwonder hihi :oops:

ga het weer aanpassen :smiley:

Done! :wink:



(Kreeg ff telefoon tussendoor)

oh :lol: heb ik het ook zitten aanpassenā€¦ word het nu de 18e dan? hahahahahaha

ga het weer terug veranderen naar de 18e :lol: gelukkig was die nog niet zover opgeslagen :wink:



maar dan heb jij een wisselende cyclus als je elke maand zelfde datum je nod hebt :think:

Haha, we zijn lekker bezig geloof ik!! :lol: :lol:



Ik weet niet, ik ben het al 3 maanden op de 18e geworden

ja idd :smiley: maar goed samen nod dus volgende maand :smiley: spannend hoor

Nu eerst deze :evil: dagen maar weer door zien te komen :?



Morgen alweer weekend!!

Aaahh Caro :thumbdown: Vrolijk naar de volgende ronde, spannend zo !!!

XX



Rest van de meiden : :pray: :thumbup: :pray: