Jeetje, dat is ook wel een verhaal zeg! En dan nog wel dat het eitje gewoon bevrucht leek te zijn terwijl het eigenlijk weg was (met de 2de prik). Nouja, wel super fijn! Geeft mij toch weer iets hoop.
Maar jij weet verder dus niet wat er gebeurd zou zijn moest je geen eisprong hebben gehad? (ik ben nog steeds aan het duimen dat ik wel gewoon een eisprong heb en een lange cyclus). IVF natuurlijk, maar verder nog iets dat ze eerst wilden proberen ivm medicatie? Momenteel weet ik dus nog niets. En het is heel erg als je op het wachten bent op de :evil: om verder te kunnen en ze niet komen. Grrrr :twisted:
Moest jij trouwens ook op verschillende dagen bloed laten afnemen?
Ik moet doen:
tussen dag 3 en 5 van mijn cyclus bloed laten afnemen
op dag 14 van mijn cyclus bloed laten afnemen + echo
op dag 22 van mijn cyclus bloed laten afnemen
En dan daarna een afspraak om alles te bespreken met de gyn.
tuurlijk mag je op het lijstje moet ik alleen nog even je leeftijd hebben
ja alleen heb ik geen echo gehad ja toen ik zwanger bleek te zijn kreeg ik een echo
ik denk iets van medicijnen idd die helpen bij de eisprong weet niet precies hoe en wat zou je bij zwanger worden moeten kijken 2e kopje hierboven daar zie je dat weleens voorbij komen
Ja had al iets gelezen van clomid en preg-nog-iets. Heb me er ook nog niet echt in verdiept hoor, ik ga (hoop/droom) er nl. nog steeds vanuit dat alles goed is.
Had natuurlijk al stiekem gehoopt dat ik toch zwanger bleek te zijn omdat de duiveltjes uitblijven, maar de test was negatief, dus dat was toch even slikken. Nouja, volgende ronde vol goede moed.
Ehm, nog niet zo heel lang hoor. Wel eens op onveilig gespeeld maar nooit echt echt. Bijna 3 jaar geleden is mijn spiraaltje eruit gehaald, maar door overlijden in naaste familie hadden we alletwee even geen zin in kindjes (klinkt heel lullig, maar zou te verdrietig zijn geweest moest ik dan zwanger zijn geworden) dus hebben we veilig gedaan. Daarna getrouwd en nu een tweetal maandjes bezig voor het echie.
Ging eigenlijk op routinecontrole bij de gyn en toen ik mijn cyclus vertelde kwam hij dus met zijn verhaal en onderzoek.
Haha, nee meiden, niet zwanger, gewoon iets verkeerd gegeten denk ik want het is gelukkig maar bij 1x gebleven…
WoLa, hoe voel je je eigenlijk?
Ik ben toch aan het twijfelen om niet vanaf volgende maand te beginnen. Ik bedoel, wie weet hoelang het gaat duren. :think: Bij Thom was het de 4e maand raak en bij Max meteen maar dat wil niks zeggen natuurlijk.
Hoe gaat het verder met jullie, nog leuke plannen in het weekend?
m’n oma ligt in het ziekenhuis ze was woensdag gevallen en nu is er wat mis met haar onderbeen :wall: (ze had haar bloedverdunners door blijven slikken)