Het eerste kwartaal 2007 stoppers

lotte,

als je bovenaan naar je profiel gaat, dan kan je in je onderschrift de code van je banner toevoegen! komt het er telkens automatisch onder te staan!

Dank je voor de tip.

Dat scheelt veel werk

Hoi Noémi,

Welkom op het forum.

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.

Groetjes Lotte

Hoi allemaal, bedankt! Hoop trouwens dat ik met jullie mee mag kletsen hier :oops:

Natuurlijk mag je hier meekletsen, gezellig. :dance:

En het ook heerlijk om je hart eens te luchten, al zeg ik het zelf.

hallo Noemi welkom

Noemi: ojeetje hoop dat je binnenkort beter nieuws heb wat betreft je eisprong

Noémi, leuk dat je hier komt meekletsen!! :thumbup: Ik hoop ook dat ze snel uitsluitsel kunnen.

Angel, lekker een midweekje weg!! :dance:

Als ik fouten maak :oops: ik ben vandaag nogal oenig geloof ik. Ik het maandtopic waarin ik schrijf feliciteerde ik al iemand met haar halve eeuw. :roll: :doh: Moet natuurlijk een kwart eeuw zijn… :silenced:

Auwch, daar zal die persoon niet zo blij mee zijn geweest :mrgreen:

Van een kwart eeuw opeens naar een halve eeuw gesprongen, hihi.

Ze weet wie het zegt gelukkig. :oops:

haha claudje toch :wink:

ik vind dit ook een heerlijke uitlaatklep, praat er verder namelijk nog met niemand over, over het stoppen met de pil, ja ok met mn vriend dan maar verder met niemand… en op het werk weet mijn teamleidster het wel… dus dit forum is echt een heerlijke plek om je hart te luchten :slight_smile:

begin februari is mijn oud-collegaatje uitgerekend, in april een kennisje en in juni en juli 2 collega’s van me!! word dus druk met babybezoek :wink: leuk!!!

Hmm, soms toch wel frustrerend als je iedereen om je heen zwanger ziet worden, dan denk ik: WIL IK OOK!!

heb ikook gehad ja Noemi ik ben er veel vrienden ook nog door kwijt geraakt eigenlijk :frowning:

ik kon het op een gegeven moment niet echt meer opbrengen weer vrolijk te zijn voor die ander ik wilde ook

ja dan kan ik me het best voorstellen dat je op een gegeven moment niet meer vrolijk wordt bij het nieuws van wéér een baby van iemand anders!

heeft het lang geduurd voor je zwanger werd van Luna?

Zo wat is hier lekker gekletst zeg!

Hallo Noemi. Balen dat je misschien geen eisprong hebt. Heb je wel een regelmatige cyclus? Mijn cyclus komt niet echt op gang. Ik wacht nog een ronde en dan ga ik maar even naar de HA.

Angel, lekker even weg! Ik ga over twee weken naar Oostenrijk lekker snowboarden. (als er dan sneeuw ligt natuurlijk :evil:

Heb even geen tijd om op iedereen te reageren, maar dikke knuf voor iedereen!

liefs Kim

Amy82: wij zijn 3 jaar bezig geweest voor Luna mijn man is verminderdvruchtbaar :? maar goed Luna is er gekomen en we gaan hard hopen dat een 2e wat vlotter gaat

(sorry had net dus verkeerde voor me :oops: )

Kim: lekker hoop voor je dat er sneeuw ligt hoor :smiley:

kim; jij ook alvast veel plezier straks, hoop dat je niet in de sneeuwstormen vast komt te zitten :wink:

angel; 3 jaar, jeetje… maar wel fijn dat luna uiteindelijk gekomen is :slight_smile: Duim voor je mee dat de 2e sneller gaat!!!

gos… ook al weer nieuwe pagina… :think: waar zit ik met m’n hoofd :mrgreen:

hier dus het lijstje :mrgreen:

lijstje laatste pagina :wink:

@ Kim

Nee heb niet echt een regelmatige cyclus. Maar moet nu dus gewoon wachten op :evil: voordat we verdere stappen kunnen ondernemen met de bloedtesten en echo (zit nu trouwens op dag 40 :? )

Enne, ik duim voor een hele berg sneeuw

@ Angel en Luna

Jeetje 3 jaar! Dat is ook wel een hele lange tijd. Moet echt heel moeilijk en frustrerend geweest zijn. Gelukkig is al het wachten beloond met je mooie meid!

Noemi: ja was erg frustrerend en toen leek het er ineens op dat mijn eisprong niet goed meer ging altijd 37 daagse cyclus en toen ineens een week later :?

toen heb ik ook laten nakijken of mijn eisprong wel goed was 1e prik ging alles goed lichaam zou bezig zijn een eisprong voor te bereiden en 2e prik bleek ik geen eisprong te hebben gehad :think:

toen moest ik weer terug naar de gyn maar ondertussen was het niet gesprongen eitje al 8 1/2 week bevrucht :wink:

kreeg ondertussen allerlei zwangerschapsverschijnselen deed zwangerschaps test en die was positief maarja nog niet echt durven juichen natuurlijk

en bij de gyn kregen we een echo en ipv dat we te horen zouden krijgen dat we ivf moesten doen kregen wij het goede nieuws dat ik zwanger was

(arts had ondertussen alle gegevens van ons uit de andere ziekenhuizen en met mijn ineens vreemde eisprong zouden wij in aanmerking komen voor ivf)

zo hoop dat het een beetje te volgen is :smiley:

hoop dat jij goed nieuws krijg wat betreft je eisprong