Het eerste kwartaal 2007 stoppers

lijstje laatste pagina

Het wordt hier wat drukker, gezellig!!!

Ik weet niet of ik wel kan wachten tot april eerlijk gezegd. :shifty:

vanavond verloskundigepraktijk gezien, afgelopen zondag de kraamafdeling… begint toch wel te kriebelen dan! en bij de pfaff’s de kleine keano…

ik zie overal baby’s en kinderwagens :shock:

:mrgreen: ik kijk die programma’s nooit

kan niet zo goed tegen bevallingen :oops: ook die van mezelf niet hahahahahahahahahahaha

Amy, veel plezier op dit forum, en succes met “ontpillen”

Ik hoop voor je dat je net zoveel geluk hebt als ik tot nu toe.

Je hoort vaak dat het lang kan duren voordat je een regelmatige cyclus hebt nadat je met de pil bent gestopt.

Tot nu toe heb ik nog niks te klagen.

Ben nu alweer benieuwd wanneer de volgende :twisted: zich aankondigd.

Liefs Lotte

hee, wat gezellig ineens hier :mrgreen:

Vraagje voor Angel & Luna: hoe maak je zo’n lijstje? Want volgens mij past jouw lijstje op alle pagina’s automatisch aan? Wil je me erover pb-en?

Goedemorgen!!

Ja, hier ook de verloskundigen praktijk gezien. Traantjes hoor :oops: . Ik blijf het mooi vinden om te zien. Ik zou zo graag eens zelf bij ene bevalling willen zijn.

We zakken… :smiley:

:mrgreen:

ik heb net lekker midweekje weggeboekt :dance: heb er zin in jammer dat het pas eind maart is eigenlijk… maarja

leuk angel! waar ga je naar toe?

limburg center parcs loohorst :smiley:

Lekker zeg, er ff tussenuit.

Genoeg tijd om te klussen :lol:

hahahahaha ja maar mannetje gaat niet mee :lol:

:think: plak jij elke keer die banner in je berichtje Lotte?

mannetje niet mee? ga je lekker met vrienden of met familie? :slight_smile:

Hoi, ben Noémi en mijn man en ik zijn ook aan het proberen. Begin deze maand naar de gynaecoloog gegaan, maar daar kwam ik met minder leuk nieuws weer naar buiten. Er bestaat een kans dat ik geen eisprong heb, aangezien mijn cyclus 5 à 6 weken duurt. Ben nu aan het wachten op de :evil: zodat we een bloedonderzoek kunnen doen en een echo kunnen maken. Een dag geleden toch voor de zekerheid maar een zwangerschapstest gedaan, omdat ik nog steeds de :evil: niet heb, maar die was negatief.

welkom noémi!

wat vervelend zeg!!! hoop voor je dat de :evil: snel komen zodat je uitsluitsel kan krijgen… veel sterkte!!!

amy

met familie :smiley:

leuk zeg :slight_smile: veel plezier alvast voor ik het straks vergeet :wink:

Ik plak zo af en toe een banner bij mijn berichten.

Geen idee of je hem er ook standaard bij kan voegen