:mrgreen: lekker stel zijn we hier bij elkaar met z’n allen zeg hahahahaha wij zijn ook nog niet 100% voor het eggie bezig :lol:
maar komt het dan komt het komt het niet ook goed
ok heb bij jou ook ronde overslaan erbij gezet Claudje
:thumbup:
@Claudje wrote:
Lotte balen zeg dat de :evil: er zijn…
Ik wil best op het lijstje maar we zijn nog niet bezig op dit moment met zwanger worden. We willen graag zo rond april er weer voor gaan. Als ik zolang kan wachten tenminste. :roll: :mrgreen:
Even wat gegevens, ik ben Claudia, 28 jaar en mama van Thom en Max. Mijn nod is vandaag over 14 dagen. Ik was altijd stipt om de 28 dagen maar de laatste 3 maanden is het ook wel eens 27 dagen of 29 dagen. Ik hou vooralsnog de 28 dagen nog aan.
Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel!!
Hoi claudje,
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg dat de :twisted: er zijn.
Nadat ik in oktober gestopt ben met de pil, wil ik graag eerst ontpillen.
Na de carnaval wilden we voor het eggie gaan, maar helaas begint mijn vriend nu te twijvelen.
Deze ronde wacht ik rustig af, en daarna ga ik het er weer met hem over hebben.
Groetjes Lotte
Hallo dames,
Ik wil me graag even voorstellen. Ik ben Kim en ben 27 jaar. Ik ben in augustus gestopt met de pil om voor onze 1e beebje te gaan. Ik wilde eerst ontpillen en we gaan nu voor het eggie. Ik zou graag met jullie meeschrijven. Mijn cyclus is tot nu toe 1 grote frustratie 36/67/40 dagen :shock: dus ik kan wel wat forumdinnetjes gebruiken.
liefs Kim
hoi Kim welkom
Kim: zo…das wel een heel groot verschil dan in dagen van cyclus zeg
hopen maar dat het wat regelmatiger gaat worden anders zit je iedere keer zo in spanning…
Pppffft Kim, allereerst welkom hier. Ik hoop dat je cyclus gauw een beetje op orde komt.
Mooi lijstje!!! :thumbup:
dankje :mrgreen:
Hoi Kim,
Welkom op dit forum.
Als ik jouw cyclussen zo bekijk hoef ik me nog geen zorgen te maken. (29-31-32)
Ik hoop dat je snel wat regelmatiger bent.
Succes met klussen.
Liefs Lotte
Hallo allemaal!
Ik ben Amy en ben 24 jaar. Met kerst hebben mijn vriend (29) en ik besloten dat we graag een kindje willen. Het kietelt al ontzettend lang en zijn maar aan het uitstellen maar willen er nu toch voor gaan. Ik ben nu bezig met mijn laatste strip, dus zal in februari gaan stoppen. Naar verwachting zal dan mijn NOD op 9 februari 2007 zijn.
Ik slik nu bijna 7 jaar de pil. Ik wil wel eerst proberen mijn lichaam weer op orde te krijgen en hopen op een regelmatige cyclus. In juli of augustus willen we dan voor het eggie gaan!
Ik hoop dat ik me toch al bij de eerste kwartaalstoppers van 2007 mag toevoegen! Lees al vanaf het begin met jullie meer
Groetjes, Amy
ps amy is niet mijn echte naam, die vertel ik later. de wereld is groot, maar kan op internet heel klein zijn!
Bedankt voor jullie welkom! Ik hoop heel hard dat mijn cyclus nu weer een beetje normaal doet.
Angel & Luna: Mag ik ook op dat leuke lijstje? Als mijn cyclus weer 40 dagen is dan is mijn NOD 28 februari :shock: wow wat ver weg.
Lotte: mijn vriend hoefde eerst ook niet zo nodig. Toen heb ik steeds wat subtiele toespelingen gemaakt (goh wat een leuke kinderwagen is dat ) en hem even voorgerekend dat het vast een jaar duurt voordat ik zwanger ben en dan nog 9 maanden zwanger. Toen vond ie het in ene een goed idee :? Succes
liefs Kim
Hoi Amy welkom
dank je
wel gezellig club hier!
Lotte, dan heb je je NOD op mijn verjaardag
mijn vriend en ik hebben wel al veel geregeld… tenminste; kinderwagen al uitgekozen haha (x-adventure crossover), ik weet al hoeveel dagen ik kan werken en hoeveel ik dan ga verdienen, dus dat zit wel ok allemaal
WoLa; gefeliciteerd met je zwangerschap!
@Luna1 wrote:
Bedankt voor jullie welkom! Ik hoop heel harddat mijn cyclus nu weer een beetje normaal doet.
Angel & Luna: Mag ik ook op dat leuke lijstje? Als mijn cyclus weer 40 dagen is dan is mijn NOD 28 februari :shock: wow wat ver weg.
Lotte: mijn vriend hoefde eerst ook niet zo nodig. Toen heb ik steeds wat subtiele toespelingen gemaakt (goh wat een leuke kinderwagen is dat) en hem even voorgerekend dat het vast een jaar duurt voordat ik zwanger ben en dan nog 9 maanden zwanger. Toen vond ie het in ene een goed idee :? Succes
liefs Kim
tuurlijk mag je op het lijstje

Amy: ik zet jou ook gelijk op het lijstje met de opmerking dat je aan het ontpillen ben goed?
ja is goed!
zo word nog een lang lijstje
ja zeg dat
ik ben alleen niet van 84 maar van 82 hoef je niet apart aan te passen hoor, doe volgende keer maar als je weer aan moet passen
en ik zal mijn eerstvolgende NOD na de 5e dan ook doorgeven, dan mag je me wel op het lijstje zetten