Ooh, veel sterkte voor je oma en voor jullie ook natuurlijk!
Ik hoop dat ze snel opknapt. Weten ze precies hoe of wat met haar onderbeen?
ik hoor hopelijk straks meer ze word nu geopereerd of is al geopereerd
Ik hoop dat het positief nieuws is :hug:
claudje, leuk dat je t vraagt! Ik voel me eigenlijk heel goed. Alleen als ik teveel of te zoet eet wordt ik misselijk. Dat is dus wel te voorkomen. Naast af en toe een ongigevoel in mijn onderbuik nergens last van. Top! Moet zeggen…bij Wout had ik een superzwangerschap. De eerste 13 weken slechts licht misselijk en maar 1 weekje slecht kunnen broodeten. En verder alleen maar genoten. Ik hoop dat het nu weer zo mag gaan! (al merk ik wel meer zwangerschapsverschijnselen dan bij wout, meer emo en schoonmaakbuien :oops: en voel mijn baarmoeder vaker)
Dames: SUCCES! :thumbup:
Hoi meiden,
Ik ben hier gisteren niet geweest.
Het was even flink doorlezen om bij te blijven.
Er is flink gekletst.
Op dit moment heb ik eigenlijk niet veel te melden.
De :twisted: zijn na 3 dagen alweer zo goed als verdwenen, en nu is het dus wachten op de volgende NOD.
Groetjes Lotte
:think: heb Mamma_ ook al paar dagen niet gezien… alles goed??
zo das vlot Lotte dat ze weer weg zijn… en wat is je nieuwe datum?
m’n oma word nu trouwens geopereerd dus weet vanavond pas het hoe en wat
De :twisted: zijn inderdaad snel weer verdwenen.
Dat had ik toen ik de pil slikte niet, toen duurde het altijd 4 dagen en soms 5.
Vind het niet erg hoor, juist wel makkelijk.
Mijn volgende nod verwacht ik rond 25 februari.
Dan ga ik uit van mijn langste cyclus tot nu toe (32 dagen), maar het kan natuurlijk ook iets eerder of later zijn.
Voorlopig gaan we nog even “veilig” klussen.
Sterkte met je oma.
Liefs Lotte
ok er is eindelijk nieuws
er was dus een ader gesprongen in haar been en dat met bloedverdunners erbij… auw dus…
ze hebben die ader dicht gemaakt en nu hopen dat de wond van haar been uit zichzelf gaat helen anders moet ze dus ook nog een huidtransplantatie ondergaan
als ze direct had verteld dat ze was gevallen woensdag was er misschien helemaal niks aan de hand geweest… of iig niet zo erg als nu maarja das achteraf…
Angel: wat vervelend voor je oma zeg. Ik hoop maar dat alles goed geneest.
Wola: heerlijk dat je je zo goed voelt. Daar ben ik eigenlijk wel een beetje bang voor. Dat ik 3 maanden lang op de wc bivakkeer (dat had m’n moeder ook). Maar ja eerst maar eens zwanger worden. (hoe doe je dat toch zo snel? )
Claudje: voel je je alweer wat beter?
Ik ben net als Lotte ook maar 3 dagen ongi geweest. Nu heb ik op cyclusdag 7 en 8 toch nog wat druppels (bruin) bloed verloren. Wat moet ik daar nu weer van denken? :think:
groetjes Kim
Ohjeetje, toch even schrikken! Hoop dat je oma niet te veel pijn heeft.
En nu maar dat ze geen huidtransplantatie moet ondergaan.
@ Lotte
Jeetje, maar 3 dagen, dat is echt kort.
Hier nog steeds niets …
Het lijkt wel of mijn lichaam zegt, oooh, die gyn zegt dat ik soms een cyclus heb van 5 Ã 6 weken, nou dan doen we dat nu lekker weer en misschien zelfs een beetje langer :twisted:
oh… Lotte je stond al goed in het lijstje zag ik… wou hem net ff gaan aanpassen :eh:
@Luna1 wrote:
Daar ben ik eigenlijk wel een beetje bang voor. Dat ik 3 maanden lang op de wc bivakkeer (dat had m’n moeder ook).
hahahahahaha ik heb dat ook gehad ja met Luna erg vermoeiend heel de tijd dat geren naar de wc :wink:
dan was ik bezig ontbijt te maken en dacht ik oh het gaat goed en dan kon ik weer rennen :?
Hé, gezellig hier, hopelijk mag ik ook meekletsen. Gisteren hebben hubbie en ik namelijk besloten alweer (lekker snel ) voor de tweede te gaan. Nu kan het best nog een tijdje duren voordat het lukt, want ik geef borstvoeding en ben nog niet ongi geweest. Dat wordt dus eens in de vier weken een testje doen :lol: . Ik kan dan ook geen NOD banner aanmaken, kan wel telkens een testdatum noemen. Gisteren voor het eerst onveilig gevreeën (ja, dan ook gelijk maar beginnen natuurlijk :mrgreen: ). Dus over een week of twee maar het eerste testje ertegenaan gooien. Oh ja, ik heet Edith-José, ben sinds bijna 4 1/2 maand moeder van een heerlijk mannetje, Elliott en ik ben geloof ik de oudste hier, want ik ben 31.
hoi gezellig welkom en idd lekker snel
wat voor een “nod”/“testdatum” datum ga je aanhouden dan kan ik die in het lijstje gaan zetten
lijstje laatste pagina
Angel, hou voor mij voorlopig 11 februari maar als testdatum aan, misschien wordt het iets later maar dat geef ik dan wel door.
En het is idd lekker snel, maar het scheelt denk ik dat ik een super zwangerschap en bevalling heb gehad.
ok heb er als opmerking bij gezet +/- testdatum ivm bv
ja dat scheelt dan idd
hoi ejb, gezellig dat je hier ook mee komt kletsen
lekker mannetje hoor zo op die avatar te zien! 4,5 maand en nu poging voor de 2e, idd ook lekker snel maar scheelt dan idd wat je zegt dat je een superzwangerschap hebt gehad enzo! Hopelijk is dat bij je 2e ook zo! Duim voor je dat het snel raak is