dat gaat idd wel goed komen
Hallo alemaal,
Ik weet niet wat ik heb vandaag maar kreeg ineens de geest om eindelijk (we wonen hier nu al anderhalf jaar) de zolder op te ruimen. We hebben nu op de eerste verdieping de pc/boeken kamer maar als daar straks nog een baby bij komt moet dat dus allemaal verhuizen naar een kamer op zolder maar daar moest dan wel eerst heel erg opgeruimd worden heb nu al 9 vuilniszakken vol buiten staan :oops: en morgen is de andere zolderkamer aan de beurt! maar die is gelukig al een stuk netter dat is namelijk de logeer kamer.
Angel, leuk he brillen haha ik weet nog goed mijn eerste bril kreeg ik toen ik 13 was en die was binnen een jaar al 3 keer gerepareerd binnen 2 jaar kreeg ik lenzen haha.
Esther, Betrerschap voor je hubby! Lekker he een stukje fietsen ik zou dat vaker moeten doen met Brian hij vindt dat zo leuk.
Missy, Ik zeg altijd: iedereen heeft af en toe recht op een baaldag :hug: maar het moet dan wel bij een dag blijven anders is het niet leuk meer he dus maar hopen dat je je morgen beter voelt. Dat van die test dat wist ik helemaal niet maar is wel handig zeg!
Amy. Leuk he al die baby spullen de kamer van Brian hebben wij ook bij de ikea gekocht die hebben ze nu nog steeds en dat is al meer dan 4 jaar geleden.
Alle andere fijne avond!!
avond
hm⦠geen last gehad van geen zin in de eerste maanden maar had al zoveel gekke dingen gedaan in die eerste 8 1/2 week dat ik het niet wist lol
Missy: auw⦠lange 9 maanden dan voor je vriend
Francis: ik heb opzich nog niet zo lang een bril toen ik 20 was kreeg ik mān 1e bril die ik alleen op deed tijdens de les op school en auto rijden
mān 2e/huidige bril kreeg ik toen ik 23 was ofzo en die ben ik volop gaan dragen omdat ik toen mān rijbewijs had gehaald hahahahahaha
ik heb ook lensen geprobeerd maar omdat ik veel cylinder heb kan ik er niet tegen
hahaha ach die vliegen om en anders gaat ie maar op de hand kar
nee denk dat het gewoon tusssen de oren zit⦠komt vast wel goed tegen die tijd⦠eerst maar eens zwanger worden en dan zien we wel :mrgreen:
Goedesmiddags allemaal.
Missy, als het zo ver is kunnen de hormonen je nog wel helemaal dol maken hoor! (in bed)
dan weet je vriend niet wat hem overkomt, haha.
tenminste dat kanā¦
wat is het weer lekker weer he.
Noa slaapt (en erwin ook weer) als ze straks wakker is gaan we wel even naar buiten.
erwinās ouders komen vanmiddag, tegen 16.00 ongeveer.
als ze zijn jongste broertje en zusje niet op sleeptouw hebben gaan we het vertellen!
ik kan mān buik nu bijna niet meer verbergen en ik vind het toch ook wel leuk als zijn ouders het iets eerder weten dan de rest.
spannend!
hahaha esther heb dan nou al medelijden met marcel
lolā¦
we hebben net ff een blokje gewandeld⦠heerlijk weer zeg⦠nu alleen nog wat warmer en dan kan de bikini weer aan
zal nu ff snel de post sorteren en dan ff soep makenā¦
:-* tot straksā¦
Hihi, sex is altijd een goed onderwerp hĆĀØ . Hier staat het al twee weken op een erg laag pitje door het ziek zijn :? .
Esther, beterschap voor Erwin en ik hoop voor je dat je schoonouders alleen zijn gekomen.
Missy, succes met het sorteren van de post.
Elliott begint gelukkig eindelijk weer wat kleur te krijgen en ook na de voeding van 19 uur hebben we niet het idee dat we nog op moeten passen omdat hij anders weer over zou moeten geven.
Ik ben gisteren naar de tandarts geweest. Mijn wang was echt zo ontzettend dik 's ochtends en ik had bijna niet geslapen (hoewel ik het met de pijn wel mee vond vallen eigenlijk :eh: ), dus hubbie vond dat ik moest bellen. Ik ben dus inderdaad gegaan en mijn verstandskies is er nu uit. Weinig pijn gehad, gelukkig maar, want de pijnstiller die de tandarts had voorgeschreven mocht ik wel (min of meerā¦) met de borstvoeding, maar bij de apotheek kreeg hubbie hem niet mee omdat ik colitis ulcerosa heb en ik zou dan interne bloedingen kunnen krijgen :shock: . Hoewel de pijn dus wel meeviel zat ik gisteravond wel met koorts op de bank en is mijn energie (die ik net vrijdag weer een beetje terug had) weer bijna naar het nulpunt. Mijn wang wordt inmiddels wel minder dik (ziet er nog steeds niet uit hoor :mrgreen: ).
hey iedereen,
Mag ik me hier ook melden?? en lekker meepraten/kletsen?
Ik ben Petra uit BelgiĆĀ« en 26 jaar oud. Vorig jaar op 1 december bevallen van mijn eerste kindje ( een prachtgeschenk; zwanger geworden door de pil heen). Ik had wel jammer genoeg het hellpsyndroom en ze hebben mijn meisje op 34 weken met een spoedkeizersnede ter wereld gebrachtā¦
Heb altijd veel kinderen gewild; maar was ergens bang om er aan te beginnenā¦was bang voor de bevalling of alles wel goed zou aflopenā¦door zwanger te worden moest ik wel bevallen (en werd uiteindelijk dan toch keizersnedeā¦)
Pil mag ik niet meer nemen ivm mijn bloeddruk (werkte toch niet genoeg blijkbaar hihi) en wil de natuur zijn beloop laten gaan; een broertje of zusje is welkomā¦
welkom petra⦠tuurlijk mag je met ons mee praten hoe meer zielen/babies hoe meer vreugd⦠:mrgreen: :mrgreen:
goh dat is een heftige ervaring zeg⦠kan me wel een beetje voorstellen dat je er een beetje bang voor bentā¦
ik hoop dat 2007 voor jouw een heel vruchtbaar jaar word en dat er snel een brusje mag komen⦠:dance:
wat is het hellpsyndroom trouwens? ken het namelijk nietā¦
hier alles goed⦠de post is gesorteerd en was net harry potter aan het zien⦠nu reclame⦠marcel heeft nu nachtdienst dus ben weer helemaal alleen thuisā¦
naja heb gelukkig gezeldschap van mijn lieve katten dus dat helpt al heel watā¦
nou ga weer ff snel naar beneden⦠tot zooooo
Hallo dames.
Ik kan vanavond ff niet op iedereen reageren we hebben nu de andere zolderkamer opgeruimd en alles is nu klaar dat wil zeggen de kamer waar ons eventuele nieuwe kindje komt te slapen is helemaal leeg gemaakt en alles op zolder neergezet heb nu dus een nieuwe pc kamer dus druk druk drukā¦
jippie francis :dance: :dance: :dance: laat de kleine zich maar aandienen dan
hahaha lol⦠ff goed klussen en wie weet
Hoi hoi,
Ook vanuit hier ff een ego-berichie :shifty: ; ik ben gisteren en vandaag druk bezig geweest met het straten van de tuin; het paadje aangelegd en een terras. Het grappige is dat mijn vriend dat niet kan en hij dus opperman mag spelen en ik 2 dagen op mān knieĆĀ«n gelegen heb, met de rubberen hamer in mān hand. Ben nu wel wat stijf en mān handen zijn behoorlijk ruw en onder de blaren :? , maar dat geeft niks; het ziet er prachtig uit, ben wederom trots op mezelf
Nog geen :twisted: :twisted: te zien hier , wel nog steeds erg zere (.)(.) en ook grotere tepelsā¦ik wacht (on)rustig af
:shifty:
Ga zo lekker slapen; heb morgen de hele dag een cursus over sensorische integratie :roll:
Zal proberen om morgen weer even te reageren op iedereen. Ik heb wel gezien dat er veel meiden in afwachting van zijnā¦succes !!
grtz Marlijn
hallo dames,
Zal later even reageren op de berichtjes, maar moet zo eerst even de stad in om cadeautjes te kopen voor een vriendin en voor mijn moeder.
Die zijn beiden vandaag jarig. Die vriendin viert het vanavond en mijn moeder komend weekend. Dus genoeg gebak deze week. :lol: :lol:
Gisteravond ben ik heerlijk uit eten geweest in een chinees wok restaurant. Natuurlijk veel te veel, maar dat mag wel voor een keertje, toch??
Heb net de vk gebeld en heb op 3 april een intake gesprek en op 10 april een echo. :dance: :dance: :dance:
Gr Yvonne
Ik ben er eindelijk weer. Het was hier erg druk met hypotheekgesprekken en verkoopklaar maken van ons huis. Maar nu iets meer rust, al moeten we ook de nieuwe badkamer plannen en moet ik mijn man overtuigen dat er toch ook echt een ieuwe keuken in moet. :mrgreen:
Ik ben nu helemaal gestopt met de BV. De dag voordat Dionne 7 maanden was, heeft ze de laatste keer gedronken.
Ongesteld be ik nog steeds niet geworden, maar zwanger ben ik in ieder geval ook niet. (toch maar even getest.) Ik ben heel benieuwd wanneer mijn eerste ongi na de bevalling komt. Ik zit er nu toch echt wel een beetje op te wachten. Dan klus ik tenminste iets serieuzer. Nu vind ik het zo zinloos⦠(maar wel leuk hoor :mrgreen: )
Beitsche: nog gefeliciteerd! Super hoor, dat je zo vlug zwanger bent. En dan gaan jullie ook nog trouwen lees ik in je voorstelstukje. Echt heel leuk.
Iedereen die in afwachting is, veel succes. Spannend hoor!
@Missygirl1983 wrote:
welkom petra⦠tuurlijk mag je met ons mee praten hoe meer zielen/babies hoe meer vreugd⦠:mrgreen: :mrgreen:
goh dat is een heftige ervaring zeg⦠kan me wel een beetje voorstellen dat je er een beetje bang voor bentā¦
ik hoop dat 2007 voor jouw een heel vruchtbaar jaar word en dat er snel een brusje mag komen⦠:dance:
wat is het hellpsyndroom trouwens? ken het namelijk nietā¦
ā¦
Het Hellp syndroom, tja is een āziekteā dat je krijgt door de reactie van het lichaam op de placenta⦠Ik had plots op 33 weken zwangerschap, hoge bloeddruk, verschrikkelijk veel pijn onder de borstkas (dacht dat ik een hartaanval aan het krijgen was. Ging toen weer een paar dagen beter en op 34 weken zwangerschap terug opgenomen in het ziekenhuis; had leverfaling, bloedplaatjes schommelden enorm en de dag erna hebben ze een spoedkeizersnede uitgevoerd omdat mijn hart het ook moeilijk kreeg⦠En toen de baby er was kregen zij mij maar heel moeilijk dicht (heb bloed bijgekregen, was aan het leegbloeden) en bloed wilde niet stollenā¦Allemaal best heftig dus⦠Ben er ergens wel bang dat mijn volgende zwangerschap terug zo afloopt; ik hou enorm veel van mijn meisje (maar voel me soms nog steeds schuldig dat het mijn schuld is dat ze zo hard heeft moeten vechten haar eerste dagen doordat ik dat syndroom heb gekregenā¦ze had het zo naar haar zin in mijn buikā¦
Nu is alles wel goed met haar hoor, is wel een hele moeilijke ādrinkerāā¦
hallo allemaal
Noemi waar is het bloedprikken en echo eigenlijk voor?
hoe is het verder?
lotte je vriend er weer? hoe heeft hij het gehad?
esther is erwin al beter en heb je shoonouders het nog kunnen vertellen?
ejb, fijn dat jullie weer wat opgeknapt zijn.
angel hoe gaat het met darius?
yvonne lekker toch wokken, kan je het nog binnen houden? of nog geen kwaaltjes.
hellen je man vind het noet nodig een nieuwe keuken? wanneeer is de planning dat je gaat verhuizen en heb je sleutel al?
marlijn hoe gaat het verder met jou, nog steeds gestopt?
Het is hier rustig de laatste paar dagen
ik heb het weekend gewerkt en we hadden een huisje gezien.
in de woonplaats waar ik heb gewoont en mij familie nog woont, we willen graag daar gaan wonen. maar het huisje was al verkocht
sabje weer pech, dit is 3e huis al wat weg is, maar staat dan nog wel gewoon te koop aan geboden,laten ze het dan gelijk veranderen. heb er 2 nachten slecht van geslapen haha vond zo spannend.
hier verder nog geen :twisted:
begin het nu steeds vervelende worden.
ik zou toch wel een eiersprong krijgen een x
ach ja gedult
gr
Hallo allemaal,
Vanavond weer een wat langer berichtje nu ff tussen het werken door moet na mijn werk snel eten en dan met Brian naar de zwemles en daarna de hele avond niets!!
@ sabje, Mijn vriend is weer heel huids thuis gekomen.
Hij heeft het erg naar zijn zin gehad.
Een week is alleen zo voorbij.
Ik heb me ook geen moment verveeld.
Ik heb het nog niet tegen hem gezegd, maar misschien was dit wel de laatste keer dat hij met zān vrienden geweest is.
Als ik in het gunstigste geval in augustus meteen zwanger zou zijn, dan weet ik niet of ik het wel zo prettig zou vinden als hij zover weg zit.
Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen.
Stiekem ben ik de weken al wel aan het tellen tot augustus.
Beitsche gefeliciteerd met jullie zwangerschap, snelle jelle hoor!!!
Verder ff ego berichtje, nog geen :twisted: te bekennen hier, voel alleen ook nog nietsā¦
Groetjes Mariek
Hallo,
Mar, nou hopen dat de :evil: weg blijft he
Lotte,gelukkig niemand met gebroken benen ( hij was op wintersport toch?)
Esther, ik ben ook wel benieuwd of je het mooie nieuws al met je familie kunnen delen??
Marlijn, Toch dankbaar werk he een mooi terras aanleggen ondanks alle blaren
Verder niet veel te melden vanuit deze kant net terug van de zwemles en Brian deed het zo goed dat hij nu al door mag naar het volgende bad en hij is pas 8 keer geweest :dance: