Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 5 zwanger (deel 6)

meiden ik vind het allemaal wat makkelijker als de wijzigingen voor het lijstje worden doorgegeven via een pb

anders moet ik de hele tijd elk berichtje gaan zitten aflezen voor veranderingen

en waren we nu met z’n 5-en dan is er nog geen probleem maar we zijn met z’n 22-en

dus plz stuur een pb-tje :mrgreen: :mrgreen:

Amy: fijn dat jullie er gelijk voor gaan :dance: :dance: hopen dat het snel raak is

Hallo.

Nou het bij lezen gaat em niet worden dat is veel te veel maar ben wel een beetje bij geloof ik.

Yvonne, gefeliciteerd!!

Amy, Wij gaan wel gelijk op zeg even oud en dan ook nog bijna de zelfde nod haha.

Angel, Wat fijn dat jullie gezin nu weer compleet is geniet er van!!

Lady, Nou hopen dat het weg blijft he :pray:

Mar, Ja we zijn idd naar centerparcs geweest en veel babys gezien :smiley:

Heb trouwens een foutje gemaakt cyclus is 30 ipv 29 maar nog steeds heel netjes he?! Ik wist wel dat het heel regelmatig was maar nu weet ik dus precies de dagen had dat nooit eerder bij bijgehouden.

Yvonne: wanneer is je uitgerekende datum?

Luna1, Fietje, Vientje, Marlijn en Claudje: al iets bekend??

iemand Claudje eigenlijk nog gesignaleerd??

en volgens mij zijn er nog een aantal een poosje niet geweest :think:

morgen-avond ga ik het lijstje helemaal updaten dus als er wijzigingen zijn svp even doorgeven voor morgen avond via pb

Ja meiden, ik probeer wel bij te lezen, maar het reageren lukt niet echt. 1000x sorry… :oops:

Mijn menstruatie moet morgen doorzetten als het goed is, heb namelijk al bruinverlies, dus deze ronde helaas mislukt…

:-*

Hallo allemaal

Yvonne gefeliciteerd.

en wat erg van je kat.

Angel, fijn dat darius weer thuis is.

sorry dat ik niet op iedereen reageer, ben net thuis van het werk, en beetje moe.

Fijne avond allemaal

ja vind het zelf wel heel leuk dat we er toch gelijk voor gaan, als we tot juni zouden wachten zou het nog 3 maanden duren… het zijn ‘maar’ 3 maanden maar ze duren dan zolang!!! wie weet kunnen we dan onze kleine nog dit jaar verwelkomen (nu meteen zwanger, dan ben ik 14-12 uitgerekend :mrgreen: ) , echt een heerlijk idee!!

ik ga nog even tv kijken, groetjes!

Ja Amy deze drie maanden is toch weer extra kans :wink: , hopelijk is een maand genoeg!!!

Angel gelukkig dat Darius weer thuis is leg hem maar lekker in de watten :smiley: , da zal hij wel nodig hebben na deze ervaring, maar jij ook natuurlijk (ook genoeg stress erom gehad!)

Claudje ik ben ook erg slecht in het schrijven, lees vaak wel mee maar het gaat me vaak te snel :oops: , maar zo nu en dan heb ik het weer ff te pakken, ennuh ships van het bruinverlies, op naar de volgende ronde!

Francis 30 dagen lijkt mij ook prima toch…als het maar rond de 28 ligt.

Ik ga nu naar bed, moet er morgen weer vroeg uit, groetjes.

Goeiemorgen

heb weinig nieuws heb gisteren nieuwe bril moeten halen want mijn bril was van de bank gevallen :wall: zo glas door midden :wall:

maar gelukkig was er een actie bij h*ns *nders en nu heb ik 3 brillen voor de prijs van 1 :dance: (een zonnebril een gewone bril en Darius een nieuwe bril :mrgreen: )

verder gaat hier wel lekker alleen is Darius vlug moe maarja hopen maar dat dat gauw beter gaat

Claudje: geeft niks hoor gaat ook wel erg snel hier af en toe

jammer van het bruinverlies hopen maar dat het gauw raak is

Hoi allemaal,

Allereerst Yvonne gefeliciteerd met je zwangerschap.

Angel, fijn dat Darius weer thuis is!

EJ, ben benieuwd naar de foto’s van Elliott in kinderstoel.

Amy, heerlijk dat jullie deze maand al voor het eggie gaan!

Esther, was de verjaardag van je oma gezellig?

Gisteren dus bloed laten nemen in het ziekenhuis. Er zijn wel 10 buisjes gevuld om allemaal dingen te onderzoeken. Moest nuchter zijn, dus was blij toen ik daarna weer naar huis kon om iets te eten. Even thuis rustig aan gedaan en toen weer gaan werken. Nu moet ik 19 maart weer voor bloed en voor een echo.

hallo dames, jullie hebben alweer flink geklept zie ik :lol: :lol:

@ Amy82 jammer van de :evil: :evil: , maar super dat jullie nu voor het eggie gaan. Spannnend!

@ francis Een goede vakantie gehad? lekker genoten en lekker uitgerust?? Heb ook al weer zin om op vakantie te gaan, maar ja moet nog ff wachten…Juni gaan we weer.

@ Lady C Bedankt voor de website. Staat ook erg veel informatie op. Erruug leuk. Allen geen vk in de buurt. Maar vraag maandag wel aan de vk bij ons in de buurt(moet nog ff uitzoeken waar)of zij het ook willen doen. Enne, nog geen :evil: :evil: ???

@ Angel & Luna Mijn uitgerekende datum is 12 November 2007 (stuur j zo ook en pb) Maar goed, zeker weten doe ik het niet, want het was de eerste maand na het stoppen van de pil. weet dus niet hoe lang mijn cycly was.

@ Claudje, Jammer!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Hoop dat het snel raak is. (dat hoop ik voor iedreeen hier, trouwens)

Het is hier op het moment erg mooi weer, dus ga zo denk ik ff naar buiten. Vanmiddag helaas werken, maar morgen vrij. hoop dat het dan ook zulk mooi weer is :smiley: :smiley: :smiley:

Tot laters

Hallo allemaal daar ben ik weer.

de verjaardag was gezellig gister alleen kon erwin niet mee want hij heeft nu griep.

Hij ligt nu ook al de hele dag in bed. en heeft gisteravond en vannacht heel erg overgegeven.

ik ben om half 5 op de bank beneden gaan liggen want ik lag ook al een uur wakker en kon er niet van slapen.

gelukkig heb ik toen wel kunnen slapen.

Wel ongezellig hoor, nu is het zo mooi weer en ligt hij de hele dag in bed.

en als het echt griep is (hij heeft ook hoofdpijn, koorts enzo) dan zal het morgen ook nog niet weer beter zijn denk ik.

Angel, spannend dat Darius weer thuis is!

kan me voorstellen dat je moet wennen aan het idee en dat het ook wel eng is…

hopelijk gebeurd het nooit weer!

Noemi, mooi dat je 19 maart de echo krijgt (ik ook op dezelfde datum)

en wat veel buisjes bloed hebben ze gehaald joh, jemig!!

je zou van je stokje gaan…

Maar ik hoop dat je dan gauw meer te weten komt.

Ik ben gister begonnen met moeders voor moeders.

vind het wel een fijn idee dat ik daar nu aan mee doe.

Doe ik wat nuttigs…

Nou, ik stop even want het is eigenlijk te mooi weer om achter Compie te zitten…

Hier ben ik ook weer even.

Nog een paar uurtjes en dadn is mijn mannetje als het goed is weer thuis.

Ik wordt daar altijd een beetje zenuwachtig van.

Nu eerst maar snel zorgen dat het huis een beetje aan kant is.

Ik heb er de hele week nog niks aan gedaan.

Zo wat is het hier rustig, iedereen aan het werk of aan het genieten van het mooie weer?

Ik heb net een heel eind gefietst met Noa achterop.

Bij een grote plas met eendjes kijken enzo, altijd leuk.

Het waait hier alleen best nog wel stevig zodat ik het nog niet echt warm vind op de fiets…

Erwin ligt nog steeds in bed.

Heb net voor Noa en mij maar wat restjes macaroni en spaggeti uit de diepvries gehaald. Erwin hoeft nog geen warm eten…

Nou ik kom hier vanavond vast wel weer even, want als erwin steeds in bed ligt kan ik wel wat afleiding gebruiken!

hallo iedereen…

heb een giga baal dag vandaag… weet niet hoe het kan maar he nergens zin in en wou dat deze dag voorbij was…

en dat terwijlhet zo lekker weer is… denk dat het een beetje vermoeidheid is… :think: :think: vanaaf maar lekker vroeg onder de wol…

het streepje was vandaag al weer iets duidelijker… maar nog niet duidelijk genoeg… afwachten dus…

sorry voor ego berichtje…

Hee Missy, wat balen, hoe kan dat nu?

als het vermoeidheid is moet je idd maar vroeg onder de wol.

En je mag altijd een ego berichtje sturen hoor!

Dat kan hier altijd!

Dikke :hug: voor jou!

Maar als het streepje nog niet helemaal duidelijk is houdt dat dan in dat je nu helemaal niet vruchtbaar bent, of iets minder?

want als je niet zou testen, hou je ook bv een periode aan van 2 weken dat je gaat klussen.

een week voor je ei en een paar dagen erna.

Ik wist nooit wanneer ik m’n ei had dus we hielden het altijd ruim aan.

hoe zit dat dan met die testen?

Moet je “het” dan alleen “doen” als de test heel duidelijk positief is?

Ik hoop voor je dat je je gauw beter voelt!!

hey!

@ missy, hoop dat je je snel weer beter voelt!

ik heb vandaag harstikke koppijn en voel mn buik ook steeds, bah! dat ik dat allemaal heb moeten missen toen ik de pil nog slikte… haha! hoop dat het snel weer overgaat…

zijn vandaag naar de ikea geweest, ze hadden van die kleine handdoekjes in de aanbieding voor maar e. 0,25 per stuk. mn vriend zag er meteen babyspuugdoekjes in :mrgreen: hebben er 6 meegenomen, schoonmoeder ook 6 haha (zal straks 3 dagen in de week bij hun zijn vandaar)

en ook nog leuke dingetjes gekeken, babykamertje… :inlove: :oops: leuke serie van Hensvik hebben ze daar! Klik hier

nou ik ga even de patatjes uit de vriezer halen, fijne avond!

@esther

wanneer het teststreepje even donker is als het controlestreepje dan heb je binnen 48 uur je eisprong… wanneer het teststreepje donkerder is dan het controlestreepje dan dus binnen 24 uur…

bij mij word het streepje steeds donkerder maar is nog lichter dan het controlestreepje…nog negatief dus

maar we klussen nu ook hoor :wink: :wink: wij zijn nu niet constant bezig van owh we zitten rond de vruchtbare periode ff lussen en klaar…

we klussen wanneer we zin hebben :oops: :oops: en das de laatste maanden erg vaak :mrgreen: :oops: :mrgreen: :oops: :mrgreen: :oops: hahaha dus gewoon om de dag :stuck_out_tongue:

watklinkt dat eigelijk oversext :think: :think: :think:

haha, leuk toch.

Is toch ook het beste als je er lol in hebt he!

als je het alleen maar doet omdat het toevallig moet is het ook niet goed.

En het klinkt niet oversext hoor.

Je lichaam zal het wel zo regelen dat als je graag een baby wilt dat je dan veel meer zin hebt.

tenminste dat zou wel handig zijn he.

Bij ons staat het even op een laag pitje…

sinds de positieve test hebben we het nog helemaal niet weer gedaan…geen zin in :oops:

Komt wel weer, had ik toen met Noa ook de 1e 3 maanden.

Later halen we de schade wel weer in.

En erwin is nu toch ziek dus nu hoeft het van hem ook niet.

pfff dat scheelt :lol:

kan ik me wel voorstellen hoor dat je er dan geen zin in hebt…heb ik ook als ik ziek ben… en jah ik weet niet lijkt me toch een beetje een raar idee sex terwijl je zwanger bent… :think: :think: weet niet

ja dat is ook zo hoor, vooral die eerste maanden vind ik.

Ik ben toch bang dat het mis kan gaan.

ze zeggen dat dat niet kan door sex, maar goed.

Ik wacht toch liever tot we wat verder zijn.

Jullie veel plezier dan he de komen dagen, maar dat zal wel lukken! :wink: