hej, bedankt iedereen,
Ff wat vragen. Als het niet doorzet, dan moet ik ongesteld worden toch??
En hoe lang zit daar tussen?? Ik bedoel, gisteren had ik dat vloeien, maar wanneer zou ik dan de ongi kunnnen verwachten??
En ik heb geen idee waar en hoveel vk er hierzitten. Als er meerdere zijn, mag je dan kiezen? Ik wil graag de mogelijkheid houden om in bad te bevallen, maar hoorde dat niet iedere vk dat wil doen.
Ik weet zo niet wie dat vroeg, maar ja ik was heel erg gehecht aan onze kat. We hadden haar nog niet zo lang, maar het was echt een dondersteen en een schat van een beest.
@ marlijn Ik wou ook niet zo veel geld uitgeven aan testen, maar kon echt niet wachten :oops: :oops: :oops: Ben de dag na NOD begonnen met testen.
@Esther In de ochtend en begin van de middag was het hier ook takkeweer, maar nu is het wel lekker.
yvonne, je hoort nu niet ongesteld te worden, je hebt positief getest, als het nu doorzet is het geen ongi, maar een (vroege) mk.
en je mag zeker zelf je vk kiezen, overleg het met de eerste die je belt over je wensen…
hou er alleen rekening mee hoeveer de vk van je af is, want als jij gaat bevallen moet de vk snel bij je kunnnen zijn, ik weet niet ik wat voor regio je woont vandaar.
hay joseetje
Verlies je bij een mk dan minder bloed of merk je er niks van. Of is het qua vloeien hetzelfde alls een ongi?
Hoe herken ik het, zeg maar
een mk lijkt op een zware menstruatie.
en die merk je wel.
maar loop nu niet op de dingen vooruit hoor. je hebt maar een beetje bloed verloren, geen krampen gehad niet van dat alles, dus maak je niet gelijk zorgen.
:-*
Inderdaad Yvonne, ongi kan nu niet omdat je een positieve test hebt gehad.
En mocht het een mk zijn dan zou je inderdaad wel krampen hebben en zwaarder bloed verliezen.
Maar anders bel je morgen je huisarts toch of hij je kan verwijzen naar een verloskundige?
Zij zijn dit soort vragen en onzekerheden wel gewend!
O ja Yvonne, ik vroeg dat van je kat, of je eraan gehecht was.
erg is dat dan he.
Heb je haar trouwens nog wel gezien?
ik toen wel, ik heb hem zelf gevonden op de weg voor ons huis en van de weg gehaald zeg maar.
we hebben hem begraven bij ons achter het huis (we wonen buitenaf)
hallo,
nee, op het moment maak ik me geen zorgen.
Ik voel me nog zwanger(heb geen zwangerschapskwaaltjes, maar het is meer een weten)Ik was eigenlijk alleen niewschierig hoe ik het kan herkennen als het gebeurt.En mijn vriend vroeg me gisteravond dit soort dingen en ik kon er niet op antwoorden. Dus vandaar.
maar maandag bel ik de ha om het nummer van de vk te vragen.
We hebben onze kat vanochten bij de dierenarts weggehaald en gaan hem vanavond begraven in de tuin.
Gr yvonne
Zo, ben ik weer, we zijn eindelijk allemaal weer redelijk opgeknapt.
Esther, borstvoeding geven met borstontsteking is veel knapper dat wat ik de afgelopen week heb gedaan hoor. Fijn hoor, 19 maart al een echo :dance: ! Multivitaminen voor zwangeren zit inderdaad ook al het extra foliumzuur in dat je nodig hebt.
Angel, kan me voorstellen dat je de berichten die je in het ziekenhuis hebt gekregen een beetje tegenstrijdig vindt. Hopelijk doen de medicijnen hun werk en hoeven Darius en jij dit nooit meer mee te maken :-* . (En mijn echte naam (voor het lijstje) is Edith-José).
Noémi, fijn, joh dat de pillen hun werk doen en je ongi bent geworden (wel balen dat je er zo’n last van hebt natuurlijk :-* ).
Yvonne, GEFELICITEERD!! Wat je beschrijft kan heel goed een innestellingsbloeding zijn. Helaas zitten de hormonen nog wel een aantal dagen (tot soms weken) in je lichaam na een mk, dus een zwangerschapstest kan dat niet uitwijzen. Sterkte met het overlijden van je kat :hug: . Ik zou gewoon een verloskundige bellen maandag, ik heb zelf de huisarts de hele zwangerschap niet gebeld (al kan het natuurlijk geen kwaad je huisarts zelf van je zwangerschap op de hoogte te brengen).
Nense, leuk joh dat je vriendin een zoontje heeft gekregen en super dat ze thuis mocht bevallen!
Marlijn, goed hoor dat je het niet-roken zo goed volhoudt ! En gefeliciteerd met je baan. Spannend hoor, nog geen ongi, ik duim voor je.
Over grijze haren, hier zowel bij hubbie (30) als bij mij (31) gelukkig nog niets te bekennen :lol: . Eén van mijn oma’s is 90 geworden en was nog steeds maar een beetje grijs toen ze overleed, dus ik hoop dat ik die genen heb.
Ik heb vandaag voor het eerst weer het gevoel dat ik wat energie heb. Voel me echt een stuk beter, alleen heb ik nu een mega ontsteking in mijn mond :? bij mijn verstandskies rechtsonder. Begon twee dagen geleden al (verminderde weerstand, wat slechter gepoetst door het ziek zijn). Ben al bezig met spoelen met zoutoplossing enzo, maar echt werken doet het nog niet . Hopelijk wordt ook dat snel weer wat beter…
En…de kinderstoel is binnen :dance: ! Heb hem net in elkaar gezet, nu hopen dat hubbie het ook wat vindt (Elliott heeft hem goedgekeurd ), dan hebben we die tenminste ook weer, toch wel erg handig met het gaan geven van vast voedsel :mrgreen: .
he meiden!
@ Yvonne; gecondoleerd met je kat wat een rotvent, doorrijden… grrrrr :evil:
@ Ejb; leuk van de kinderstoel! ben benieuwd wat voor een je hebt!
hier slecht en 2x goed nieuws; ben vandaag ongesteld geworden, begon vanmorgen al met steekjes in buik, eigenlijk de hele dag gehad. tot nu toe maar heel klein beetje bloed verloren, ben benieuwd hoe dat door gaat zetten!
het goede nieuws is dat dit eigenlijk geen slecht nieuws is; vandaag de :twisted: betekent een 1e ronde van 28 dagen en dat is netjes :mrgreen: andere goede nieuws is dat mijn vriend niet wil wachten tot juni! Angel; je kan me dus ook gewoon bovenaan het lijstje zetten! Komende maand dus gericht klussen :dance:
Amy, super joh dat jullie er nu meteen echt voor gaan :dance: ! En een cyclus van 28 dagen is idd super netjes. Als we de stoel idd houden (denk het wel) plaats ik wel even foto’s.
Hallo iedereen.
Ik ben weer terug van vakantie is een beetje teveel om alles te lezen maar ik zal vanavond een poging doen.
Ben helemaal bruin (van de zonnenbank) en mijn huid ruikt nog steeds naar het zwembad haha.
welkom terug fransis! fijne vakantie gehad?
amy wat leuk dat jullie er nu gelijk voor gaan… :dance: :dance: en idd een mooie cyclus…
hie is alles goed… heb vandaag weer een ovutest gedaan en het streepje word steeds iets donkerder maar is nog steeds negatief… de klus dage komen er aan dus…
nou ik zal ff naar beneden want marcel wil snakes on a plane zien… dus oant moarn… :-*
Jazeker!!
We hadden een sauna in het huisje en een bubbelbad nou wat wil je nog meer
En het beste nieuws is nog dat ik dinsdag mijn eerste spontane menstruatie heb gehad en dat betekend een keurige 29 dagen dusse mijn eerste echte nod is 4 april!!
zo fransis 29 dagen is ook netjes!! Mijn eerstvolgende NOD is dus 6 april! ben benieuwd
Hallo allemaal, even een kort berichtje want we gaan zo naar de verjaardag van mijn oma, dus ik kan hier vanavond niet zijn.
tot later dit weekend!
veel plezier vanavond Esther!
@beitsche wrote:
En ik heb geen idee waar en hoveel vk er hierzitten. Als er meerdere zijn, mag je dan kiezen? Ik wil graag de mogelijkheid houden om in bad te bevallen, maar hoorde dat niet iedere vk dat wil doen.
Hoi Yvonne, op deze website staan een aantal verloskundigenpraktijken die waterbevallingen begeleiden. Als er niet eentje in de buurt is zul je het toch zelf moeten vragen, maar als er eentje van de lijst wel in de buurt is kun je die bijvoorbeeld als eerste proberen. Je mag heus zelf kiezen wie je wil. Het moet natuurlijk wel een beetje klikken (als je die keuze tenminste hebt!).
Enne… nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

Esther, veel plezier vanavond!

Missygirl, veel plezier en succes met klussen!! :lol:
Amy, wat fijn dat je vriend nu al voor het echie wil! Jullie ook veel plezier en succes met klussen! :mrgreen:
Edith-Jose, fijn dat jullie weer wat zijn opgeknapt. En wat vindt hubbie van de kinderstoel?! :think:

Angel, wel fijn dat Darius weer thuis is, ondanks de tegenstrijdige berichten uit het ziekenhuis. Ik hoop dat de medicijnen helpen en het nooit meer gebeurt!

Marlijn, succes met het stoppen met roken!!

Sorry als ik iemand vergeten ben… :oops:
Volgens mijn berekeningen zou ik vandaag ongi moeten worden, maar deze is nog niet gesignaleerd. Omdat dit de eerste echte zou moeten zijn wacht ik nog tot eind volgende week voordat ik ga testen (als de :evil: er dan nog niet zijn…)… Dus best spannend

Hallo allemaal,
Ik wilde net vragen aan jou Amy hoe het er voor stond met je nod, maar nu lees ik net dat de :twisted: al zijn langs gekomen .
Dus nu ook voor het echie!! Good luck.
Francis ook al keurig 29 dagen… allemaal volgens het boekje hé. Zijn jullie bij Center parcs geweest?
Yvonne gefeliciteerd!!! en dat er nog veel gaan volgen.
De nod komt voor mijzelf ook alweer dichtbij, ik voel totaal niets, dus ga er dan ook volledig vanuit dat ik niet zwanger ben, aangezien ik bij mijn vorige zwangerschap al snel zere boobs had. We wachten weer verder, ben ook benieuwd of mijn cyclus ook weer snel op gang komt.
Groetjes Marieke