Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 5 zwanger (deel 6)

"Persoonlijk-stukje"

Amy82:Ik ben Amy, 25 jaar en woon onder Rotterdam. Woon nu 2,5 jaar samen met mijn vriend. Rond kerst hebben we besloten te stoppen met de pil, dat is in februari definitief gebeurd. Mijn hobby's zijn webdesign, voetbal en skeeleren.

Angel & Luna: Ik ben Angelique 26 jaar (27-12-1980) al 7 jaar (13-11-1999) met Darius (27 jaar) waarvan 1 jaar (3-10-2005) getrouwd.
Hebben samen een dochtertje, Luna (27-11-2005)
Wonen in Rotterdam. In januari gestopt met de pil, hobby's: m'n dochter en de computer

Beitsche: Hay, Mijn naam is Yvonne(Beitsche) en ik ben 21 jaar. In mei wordt ik 22. Mijn vriend en ik gaan op 1 juni dit jaar trouwen. :dance: :dance:
We zijn net gestopt met de pil. We gaan voor onze eerste.
We wonen in Friesland.

Ejb: Ik ben Edith-José, 31 jaar en ben bijna 2 jaar getrouwd en al 11 1/2 jaar samen met m'n hubbie. We hebben samen een zoontje, Elliott, hij is geboren op 16 september 2006. We hebben eind januari besloten weer voor een tweede kindje te willen gaan, maar door het geven van borstevoeding ben ik nog niet ongesteld geweest.

Esther28: Ik ben Esther, inmiddels 29 jaar (30-11-1977), bijna 7 jaar samen met Erwin, waarvan al bijna 5 jaar getrouwd (21-06-2002).
Wij zijn de trotse ouders van Noa Rosalie (18-01-2005) en nu zwanger van een Brusje voor Noa!
Ik werk 2 dagen in de week op een assurantiekantoor en daarnaast doe ik thuis de boekhouding voor ons bedrijf.
Verder zijn mijn hobbies: leuke dingen met Erwin en Noa doen, lezen, tv-kijken, Kokken, met vriendinnen kletsen, winkelen enz.

Francis:Ik ben Francis 25 jaar ik ben getrouwd en heb nog net op mijn 20ste mijn zoontje Brian gekregen.
Ik ben militair van beroep en mijn hobbys zijn ballet muziek en de pc.

Loessie: hoi ik ben loessie woon in noord holland en ben 25 jaar.
woon al 3 jaar samen met mijn vriend en we zijn in januari gestopt met de pil
en hopen dit jaar nog een klein wondertje in ons armen te mogen sluiten.
mijn hobby,s zijn onze huisdieren (hond en kitten) wandelen ,kokken en computeren.

Missygirl: Ik ben Hennie de Vries ben 23 jaar (13-07-1983 jarig) en woon nu al iets meer dan 2 jaar samen met Marcel Bekooij ook 23 jaar (mijn allerliefste vriend)...
Ik woon in het hoge noorden (friesland)...
In september heb ik mijn mirenaspiraaltje laten verwijderen en we gaan ons eerste kindje.....
mijn hobby's zijn... kokken : , wandelen, lezen, koken, stijldansen, tv kijken, muziek luisteren, praten :mrgreen:...

Sabje25: Ik ben sabine ben 25 jaar( 17-12-1981) Ik woon samen met rik 29 jaar (02-09-1977) we kennen elkaar in maart 2 jaar. We hebben 1 jan '07 besloten om de pil laten staan. ik had 28 dec net me laatste pil geslikt. en 1 jan zei rik dus tegen mij slik hem maar niet weer!! Goede start voor het nieuwe jaar. Ik werk als ass begeleidster bij een stichting voor verstandelijke gehandicapten,ik werk 28.8u en doe daar naast nog een opleiding. Rik werkt met verlichting en computers.

wil je in het lijstje of heb je een wijziging of wil je nog in het "Persoonlijk-stukje" stuur even een pb-tje :dance:

Ah, weer een nieuwe deeltje, we gaan hard dames!!

ik zal zo ook even een stukje over mij pb-en.

zo weer ff een update van hier :smiley:

Darius heeft vandaag z’n hals scan gehad als het meezit krijgt hij daar morgen de uitslag van

nu moet hij nog een ct krijgen en een gesprek met de cardioloog

verder word ik best moe van die jongen :oops: hij denkt geloof ik dat hij daar voor de lol ligt ofzo gaat gewoon trap lopen 7 verdiepingen terwijl die niet eens weet of dat wel mag maarja eigenwijs zal hij toch wel blijven denk ik :?

verder weinig nieuws ben blij als hij weer thuis is en het normale leven er weer is

ik heb ook mijn voorstelstukje verzonden angel!

@ esther; jullie kletsen ook zoveel haha! ik hou het allemaal niet bij hoor… lees wel alles maar reageer niet op iedereen…

weet niet meer wie het zei, maar ben benieuwd of die gevoelige tepels (heb ze nog steeds) echt een voorteken zijn. Heb verder nog geen kwaaltjes ofzo. Zou wel een giller zijn hoor, meteen zwanger terwijl we er nog niet echt voor gaan… Mijn moeder zou ook gaan ontpillen maar was in 1x zwanger van mij, supervruchtbaar aldus mijn vader haha! Ik zou natuurlijk op vrijdag mijn eisprong hebben, maar had woensdag al flinke steken onderin mijn buik! en de avond ervoor sex zonder condoom… :pray:

Jeetje Angel, dat traplopen lijkt me nu ook niet echt verstandig, zoveel inspanning…

laat hem eerst de uitslagen maar afwachten!!

Kan me voorstellen dat je blij zal zijn als straks alles weer normaal is.

lijkt me erg vermoeiend, steeds naar het zh enzo.

neem je Luna vaak mee?

Spannend Amy, het kan best hoor in 1x raak!!

zou inderdaad een giller zijn zeg!

:pray:

Esther: nee het lijkt mij ook niet erg verstandig maar hoe maak je dat een eigenwijs wijs :roll:

Luna gaat af en toe mee als ik de juiste auto tot mijn beschikking heb :wink:

inderdaad lastig, ik zou erwin ook niet op bed kunnen houden hoor.

die is ook eigenwijs en kan ook nog eens niet stil zitten…

hoeven we ons niet af te vragen van wie Noa dat toch heeft…

Ik ga even de tv aanzetten, kijken of er wat op is.

iig straks America’s next Top Model kijken.

Wie zou er uit gaan??

esther, ik hoop jade :mrgreen:

jippie een nieuw deeltje en ik zie dat er al mensen een persoonlijk stukje hebben gestuurd :mrgreen: :mrgreen: leuk leuk leuk :mrgreen: :mrgreen:

Angel tis idd beetje vervelend dat hij net doet of ie op vakantie is…hoop dat ie zich gewoon ff neergeeft op dokters advies…

ik ga douchen…

:-* :-* oant moarn :-* :-*

Missy: ja vind het ook storend dat hij zo makkelijk denkt maarja dat heeft hij altijd al gedaan :?

ik hoop maar dat hij morgen na vraagt aan de dokter of het wel echt mag en als het niet mag hij er dan naar luisterd

Amy, ik hoop ook Jade, maar ik ben bang dat die blonde met kort haar eruit gaat. Ben de naam even kwijt, niet Joannie maar die lange blonde.

je bedoelt sara?

ik ga nu ook kijken, hadden visite. fijne avond en slaap lekker!

WOUWWWW wat gaan jullie hard !!! :shock:

Ik ga ook even een pb-tje naar Angel mailen

grtz Marlijn

ja Amy ik bedoel Sara.

maar ik twijfel nu ook over Danielle, daar waren ze ook niet zo positief over.

Nou we zullen het zo wel zien.

Het is dus Sara geworden.

zul je zien dat volgende week Danielle eruit gaat, ik zag dat ze een commercial moeten maken, dus dan valt zij af om haar accent en dan gaat de finale tussen Joannie en Jade…

kan nog spannend worden dan!

nou ik de pc uitzetten en m’n bed in!

welterusten allemaal!

ben nu een beetje aan het terug lezen (dus nu komen de erg verlate antwoorden :stuck_out_tongue: )

Marlijn: ik was 8 1/2 week toen ik er achter kwam zwanger te zijn van Luna

Beitsche / Yvonne: ik doe juist de inlog namen zodt iedereen weet wie het is niet altijd let men op de echte naam…

ja ruud zowieso de moderator en geloof dat er naast hem nog 1 of 2 rondzwerven :smiley:

wat ik evt wel kan doen is het lijstje verbreden en dan naast de inlognaam de echte naam vermelden weet niet hoe iedereen daar over denkt…?(ondertussen al een paar gezien die dat wel wat leken dus iedereen die wilt ff pb-en)

Ejb: gefeliciteerd leuk hoor dat je tante word

Francis: je echte naam als je dat ook in het lijstje wilt hebben (even er vanuit gaande dat Francis niet je echte naam is hahahaha)

hoeveelste kindje en je niet ongi dag (ofwel de datum dat je verwact ongi te worden) oh en je leeftijd en dat in een pb :smiley: dat staat onder mijn berichtje

oh en evt een stukje voor in het voorstel-lijstje

Noemi: fijn dat de pillen hun werk zijn gaan doen

Joseetje: gezellig en welkom

hahahahaha dat probleem heb ik ook met alleen thuis zijn en moeten slapen :oops:

had wel m’n schoonmoeder in huis de afgelopen dagen maar nu helemaal alleen snik… :smiley:

Missy: van z’n hart weten we nog niks

en er is een logopodiste geweest bij hem maar het viel opzich wel mee zei ze alleen als het “erger” zou worden/zijn moest hij contact opnemen

Lotte: oh ik vind het zo vreselijk he alleen slapen ben blij als me mannetje weer lekker naast me ligt heb ik tenminste me knuffelbeer weer terug :wink:

Esther: hoe is het nu met Noa alles nog goed of nog verkouden?

Hoi hoi,

Sorry meiden, maar ik heb ff geen puf/zin om op iedereen te reageren; ik heb vandaag m’n moeder gesproken en op een gegeven moment kwam het gesprek over kids. Toen heb ik me laten ontvallen dat wij graag nog een kindje willen (stom, stom stom !!) en toen begon het gezeur :? ;“je moet het zelf weten hoor, maar ik vind dat je te oud bent, dat je nu net meer vrijheid krijgt, dat jullie het dan zo druk hebben, dat het veel geld kost, dat het nu allemaal makkelijker wordt nu de kinderen groter zijn, bla bla bla bla bla…, maar je moet het zelf weten hoor”. Als ze dat zegt dan ben ik er alweer klaar mee en weet genoeg…ik kookte van binnen en was ook erg teleurgesteld in haar reactie. Ik had gehoopt en verwacht dat ze het hardstikke leuk zou vinden, want ze is helemaal gek van de kleinkinderen. Ze zei er wel bij dat ze “heus wel blij zou zijn als het zover was”, maar de lol is er voor mij wel af eigenlijk… :frowning:

Ik weet het; ik ben volwassen en het is mijn leven, maar ik heb best een goede band met mijn ouders en zie ze vaak, dus hun mening is nog steeds belangrijk voor me…Ik heb een grote wens en verlangen en vind het erg moeilijk dat die niet ondersteund wordt…

Ik voel me extra depri omdat ik nog steeds ‘aan het afkicken’ ben van m’n shaggies…maar ik hou het wel vol !!! :lol:

grtz Marlijn

Marlijn: :hug: jeetje niet leuk nee zo’n reactie zou ik ook depri van worden maar goed gewoon evoor gaan hoor laat je niet van de wijs brengen

Jeetje Marlijn, daar zou ik ook niet vrolijk van worden.

mijn ouders zijn ook erg belangrijk voor me en ik zou het ook heel erg vinden als ze zo hadden gereageerd.

Maar het belangrijkste hierin is toch je eigen gevoel.

Als je nu naar je ouders luistert en het niet doet krijg je misschien eeuwig spijt.

Op zich snap ik hun argumenten wel, je krijgt het dan eerst weer zwaarder met een baby erbij, je bent je vrijheid kwijt enz enz.

maar zo’n baby wordt ook wel weer groot en daar stel je je toch op in als je het graag wilt?

Probeer je je er niet te druk om te maken, als de baby er eenmaal is zijn ze er vast heel blij mee!

Kop op!

En de shaggies wel laten staan he, als je daaraan toegeeft voel je je vast nog meer kl*ten!!

Denk maar zo, wij staan hier allemaal achter je en je ouders komen ook nog wel zover.

je moeder moet vast even aan het idee wennen.

dikke :hug: voor jou meis!