goedemorgen…
marlijn: nou das zeker gee leuke reactie zeg. heb even gespiekt hoe oud je bent? maar dat valt toch best mee??? sommige voruwen beginnen pas aan hun eerste kind op jouw leeftijd.
het is jullie keuze hoor, nier die van je moeder :naughty:
mijn moeder zie gisteren ook al tegen me dat ik me lichaam nu toch zzeker wat maandjes rust moet geven en blablabla, heb gelijk gezegd dat ik dat zelf wel zal beslissen, dit zijn toch keuzes die het leven van randy en mij het grootste bepaalt dus no way dat mijn moeder of ook maar iemand anders daar iets over te zeggen heeft :snooty:
tot verder reageren komt het nu even niet, er is er eentjes chagerijnig :roll: ga dan slapen dnek ik dan, maar meneertje denkt daar anders over :wall:
Joseetje, het zal wel aan het weer liggen, noa is vandaag ook sjacherijnig, ze huilt steeds om niks, wil niks en doet boos.
Gelukkig ligt ze nu in bed en wil ze wel slapen.
ze is denk ik ook nog niet helemaal fit ondanks dat ze nu geen koorts meer heeft.
Kan me voorstellen dat je baalt van zo’n opmerking van je moeder.
aan de ene kant snap ik het wel van haar, je lichaam heeft heel wat te verduren gehad nu, maar toch, het blijft jullie keuze!
En Marlijn, je bent echt niet te oud hoor, sommigen beginnen pas op jouw leeftijd aan kinderen.
En hoeveel vrouwen zijn tegenwoordig niet over de 40 en krijgen nog een kind(eren).
Dat gebeurde vroeger toch ook? vrouwen kregen kinderen zolang ze vruchtbaar waren, dus zeker tot hun 40e!
Erwin’s moeder kreeg toen zelfs nog haar jongste kind.
Erwin heeft dus nog een zusje van 13 (en een broer van 15, en zussen van 21,25,28)
Dus go for it!!
Hallo iedereen,
Jeetje, wat kletsen jullie veel. :lol: :lol:
Als jullie er zijn(s’avonds) dan ben ik meestal aan het werk. Dat vind ik wel jammer. Maar ik lees de berichtjes later wel.
Ik ben net bij ikea geweest(mijn vriend moest nog wat dingen halen) en ik moet zo naar mijn werk.
Ik heb dus niet veel tijd, dus ik kan nu even niet reageren op jullie berichtjes. dat komt later wel
Gisteren was mijn NOD, maar tot nu toe niks te zien
Maar gisteravond al wel wat krampen, dus ik ben bang dat vandaag de :evil: :evil: Komen. Maar ik blijf
Ik zal ff een pb naar je sturen met mijn voorstelstukje…
Groetjes en tot later
Yvonne
hier nu: :twisted: :twisted: :twisted:
beetje teleurgesteld, maar ergens ook wel blij dat mijn cyclus dus toch redelijk op tijd loopt…
mijn volgende nod zou 3 april moeten zijn, maar deze maand slaan we even over, daarna gaan we er weer voor
goh, wat vervelend dat je moeder er zo over denkt marlijn, kan me voorstelen dat het je overrompeld als je zelf zo enthousiast bent…
Hallo dames van het goede leven
Hier een beter dag dan gister, alleeen beetje haha
Angel weet je al wanneer je man weer naar huis mag?
Hij is vandaag door de scan geweest?
Esther hoe is het met Noa is ze al weer aan het opknappen?
EJb hoe is het?
Marlijn dat is zeker geen fijne reactie van je mams. ik heb het ook gelijk tegen me ouders gezegd, ook om te zien hoe ze zouden reageren en dacht zelf dat ze ook beetje nega zouden reageren, heel stom eigenlijk. maar ik ken me vriend net 2 jaar dus dacht dat ze het mss te vroeg zouden vinden. en misschien over viel je haar een beetje, kunnen zo ook raar reageren. en je moet gewoon doen wat jij en je man wil, maar snap wel dat het knaagt aan je dat ze zo reageren, en om je leeftijd moet je het niet laten hoor(nog jong genoeg om er 1 bij te nemen).lekker toch zo’n klein hummeltje in je armen straks
Noemi zijn de :twisted: er al?
Lotte hoe heeft je vriend het met skien?
groetjes
zowww wat rustig vandaag.
Iedereen drukje?
heeyz dames…
hier was ik ook weer ff snel… ben namelijk op verjaardagsvisite bij mijn moeder… maar wilde ff weten of er nog nieuwtjes waren…
marlijn best vervelend als je zelf zo positief ingesteld bent en dan zo negatieve reactie krijgt maar idd het is jouw keuze en jouw wens… laat je vooral niet tegenhouden hierin…
jose je moet maar zo denken dat het allemaal positief bedoeld is en meer moederlijke bezorgdheid :mrgreen: haha maar idd jij en randy zijn diegene die hierover bepalen en het is jouw lichaam… je voelt het zelf het beste aan…
heb nu de 2e ovulatie test gedaan vandaag en zag een heel licht streepje…vind het best handig eigelijk die testen… en erg makkelijk in gebruik… alleen stom dat je ongeveer 4 uren voor de test niet mag plassen. :think: :think: heb een sterke blaas maar soms :doh: :doh: haha
nou ga ff eten en dan daarna taart als toetje :mrgreen: :mrgreen:
Missy lekker taart als toetje, heb ik ook wel zin in, lekker stuk kwark ofzo, mmmm
En gefeliciteerd met je moeder!
Sabje, fijn dat je je beter voelt als gister, gelukkig maar.
Met Noa gaat het wel goed, ze heeft vandaag geen koorts meer gehad.
ze was alleen een beetje vervelend, jengelig en ze is steeds moe en loopt dat te duimen, dat doet ze normaal alleen als je haar in bed legt.
maar dat zal ook wel weer over gaan.
Ben vanmiddag bij de vk geweest, ik probeer zo even het stukje te kopieeren wat ik daarover geschreven heb bij de oktober mama’s.
anders moet ik hetzelfde nog een keer typen.
Hieronder dus een stukje knip en plakwerk…
Nou ik ben vanmiddag geweest.
ze hebben dus idd niks gedaan, niet gevoeld aan m’n buik, geen hartje geluisterd. Alleen bloed geprikt, hb en suiker was goed, de rest van de uitslagen komen later.
ik heb me alleen wel een dag verteld, ik snap het zelf ook niet, maar ik ben vandaag al 9 weken ipv morgen en de datum wordt dan 9 okt.
zou je dat aan willen passen Wola? bedankt.
Maar we moeten de echo afwachten voor de uitgerekende datum ipv mijn cyclus, om een paar redenen.
1- ik had na het stoppen met de pil nog geen 3 menstruaties weer gehad, dan kun je niet zeggen dat je regelmatig bent.
2- in januari was ik 3 dagen overtijd (wat ik normaal nooit ben) en het was ook erger, met klonten enzo (sorry :oops: )
Ik zei dat ik toen ook dacht dat ik al zwanger was maar toch nog ongi werd en dat vond ze ook raar
En ze zei nog wat maar daar kan ik nu niet op komen want Noa zit naast me dus ik ben steeds afgeleid.
maar het goede nieuws is dat ik 19 maart al voor de echo mag!
en dan ben ik nog geen 11 weken dus dat is veel eerder dan ik had gedacht.
23 maart op erwin’s verjaardag willen we het iedereen vertellen dus het komt erg goed uit dat ik dan de echo al heb gehad.
Dan weten we ook hoe en wat.
Zo dat was het, dan zijn jullie ook gelijk op de hoogte!
super esther dat je een dagje verder bent en al zo snel een echo hebt.
(bedenk me ineens dat ik anders ook al over de 9 weken had moeten zijn )
ik hoop voor jou op een goede echo
hier verder weinig te vertellen
oja alleen nog dit, we hebben lekkage, het balkon lekt, ach ja dat kon er ook nog wel bij.
de volgende keer wil ik een nieuwbouwhuis
Joseetje, dat kan ik me voorstellen dat je door zo’n berichtje als die van mij ineens daar weer bij stil staat… sorry :hug:
als jullie het vervelend vinden dat ik er hier over schrijf moet je’t eerlijk zeggen hoor, dan doe ik dat alleen bij de oktobermama’s.
balen zeg lekkage, wij hebben ook een ouder huis dus we weten er alles van.
gelukkig is erwin loodgieter/installateur dus hij kan zelf het dak op om het te repareren, dat scheelt nog.
En hij heeft er vandaag boven even een nieuwe wc pot ingezet, die oude liep steeds door en dan moest je het kraantje elke keer dichtdraaien enzo, heel iri!
nu hebben we een mooi witte pot (die andere was oud/beige)
Nou, ik ga ff douchen, tot later!
zo vandaag is m’n oma geopereerd :dance: :dance: eindelijk heeft ze nu dus die huidtransplantatie gehad
en Darius mag gewoon alles weer van de dokter zegt hij z’n hals was goed z’n hart ook maar willen voor de zekerheid toch nog een 24 uurs filmpje en er moet nog een ct gemaakt worden om te kijken wat de schade is
verder heb ik weinig te melden
O Angel, dus Darius moet nog wel even in het zk blijven?
wel fijn dat de andere onderzoeken goed zijn gegaan.
En is de operatie van je oma goed gegaan dan?
ik hoop het voor haar, lijkt me zo zielig als die oude mensjes nog zulke dingen mee moeten maken…
tenminste ik zeg oud, daar ga ik van uit maar misschien heb je wel een jonge oma?
die van mij is 83 vandaar.
ik heb echt geen id even hoelang Darius nog moet blijven opzich willen ze die 24 uurs hart film maken als hij nog in het ziekenhuis is maar het kan evt ook op poliklinische basis
dus misschien mag hij morgen al naar huis en misschien vrijdag dat hij deze week nog dat onderzoek krijgt echt geen id
m’n oma is 81 en geloof wel dat alles goed is gegaan ze moet nu 5 dagen stil blijven liggen anders kan die “nieuwe” huid gaan open staan ofzo
ooh maar eshter zo bedoelde ik het niet hoor.
ik (en ik denk iedereen) wil zeker op de hoogte blijven van je zwangerschap.
ik praat nu eenmaal hier mee, dus dan kan ik ook verhalen verwachten bij meiden bij wie het al gelukt is.
lekker blijven vertellken hoor over je zwangerschap :-
goed nieuws dus angel. dit is dus voor jou wat je noemt een fijne dag :-
Hallo,
@ Marlijn Ik kan het me heel goed voorstellen dat je die reactie niet leuk vond. Ik heb ook een hele goeie band met mijn moeder en waardeer haar reacties. Maar van zo’n reactie zou ik depri worden. Maar meid, het is jullie beslissing, dus als jullie het willen: GA ERVOOR !!! Dan wordt ze later vast ook wel enthousiast. En super :thumbup: :thumbup: dat je nog steeds gestopt bent met roken. Helemaal TOP!!
@ Fietje Dat is balen zeg. Hier een :hug: :hug: van mij.
@ Esther28 Super, dat je 19 maart al een echo krijgt. Dat is al snel, dus hoef je ook niet meer zo lang te wachten
@ Angel Mooi dat je oma nu geopereerd is, al lijkt het me niet fijn om 5 dagn stil te liggen. Hoop dat darius morgen naar huis mag. das wel fijn. Maar zie je er niet tegenop?? Zou ik wel hebben, denk ik. Bang dat het weer gaat gebeuren enz.
Nou, hier nog geen :evil: :evil: . Hoop echt dat ze wegblijven, maar heb toch het idee dat ze morgen of overmorgen wel komen. Voel me niet zwanger ofzo…
Gr yvonne
Angel: wat fijn dat Darius weer bijna naar huis mag. wel spannend of niet weer gebeurt toch? tenminste dat zou ik hebben.
Esther: wat goed dat je al bijna je echo krijgt. En een mooie timing om het iedereen te vertellen.
Jossetje: wij hebben een nieuwbouwhuis maar dat is ook geen garantie hoor!
Marlijn: wat een domper dat je moeder zo reageerde. toen ik voorzichtig polste bij mijn moeder of ik regelmatig was voordat ik aan de pil ging (dat weet ik namelijk niet meer :oops: ) raakte ze een soort van in de stress dat ik zulke lange cycli heb nu. Of ik niet eens naar de dokter zou gaan, want zo komt er nooit een kleinkind :shock: maar ik heb ze verder lekker laten gissen. gemeen he?
Hier vandaag wat spotting. Dus denk dat de duivels in aantocht zijn :dance: Klinkt misschien een beetje stom maar zal toch opgelucht zijn als het idd zo is. Deze cyclus wordt wel weer errug lang. zit nu natuurlijk weer in dubio of ik naar de ha zal gaan. (durf niet zo goed :oops: )
groetjes Kim
Jose: idd een beetje een goede dag al is het morgen ff afwachten met gesprek bij de arts
Yvonne: ja ben doodsbang eigenlijk wil hem dolgraag thuis hebben maar denk dat ik dan nog minder slaap dan nu
Kim: ja idd erg fijn maar het heeft idd 2 kanten… maarja als ze geen oorzaak kunnen vinden… kan moeilijk hem z’n verdere leven in ziekenhuis laten bivakeren maar de kans is al minimaal nu met die bloedverdunners maar toch…
Joseetje, ik weet dat je het niet zo bedoelt hoor.
maar ik kan me wel goed voorstellen dat je er zo steeds weer aan herinnerd wordt.
en dat is misschien niet altijd leuk…
hee, ik ga slapen…
welterusten allemaal