Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 5 zwanger (deel 6)

een bijzondere goedemorgen allemaal…

vandaag zit ik er weer lekker vroeg klaar voor aangezien marcel ochtenddienst heeft en mijn dag dus om 4.15 begonnen is… dus dacht nu eerst maar ff kokken want heb nu allen kranten van deze week algelezen en het nieuws al 10 keer gezien…

moet zo nog ff wat papierwerk uitzoeken van marcel zijn uitvaartverzekering want er komt vandaag iemand langs om alles ff te bekijken enzo…

@ fietje… :hug: :hug: het heeft idd 2 kanten… balen dat je ongi bent en blij dat je optijd ongi bent… :think: vreemd eigelijk… :hug: :hug:

@esther… dankje… we hadden mokka en slagroomtaart… met de varjaardagen van marcel en mij maak ik altijd wel zelf een kwarktaart :mrgreen: :mrgreen: heerlijk… marcel is 20 maart jarig en loopt me nou al aan de kop te zeuren of ik dan alsjeblieft een taart maken wil want die zijn zo lekker :inlove: :think: :inlove: slijmbal :mrgreen:

en ik vind het juist ook wel leuk om te lezen hoe het met je zwangerschap gaat aangezien ik ook meelas bij de oktobermama’s…en 19 maart is al best snel :dance: :dance: ff afwachten dus…

@jose… lekkage…balen zeg… moet randy dus het dak op… hoop dat het een beetje meevalt qua kosten en met de regen die naar beneden komt… alle pannen maar uit de kast halen dus…

hahaha als je volgende keer een nieuwbouhuis wil dan vraag ik me af wat voor huis het word :stuck_out_tongue:

groot luxe huis… rotonde voor de deur en een kilometers lange oprit met een groot ijzeren hek?? :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

@angel… goed nieuw van je oma meid…en die 5 dagen red ze ook nog wel op denk ik… mag ze daarna naar huis of moet ze nog een keer geopereerd worden??

blij te lezen dat alles goed gaat met darius… luistert ie al wat beter naar de dokters… kan me voorstellen dat je het wel eng vind hoor, zou zelf ook niet lekker slapen… denk als je een week verder bent dat het langzaam begint te wennen en dat je je dan wel makkelijk neer geeft…ik :pray: voor jullie dat ie snel naar huis mag en dat het hartfilmpje goed is…

@yvonne… ff afwachten dus meid… :pray: :pray: :pray: voor je dat je ons kan verblijden met positief nieuws… :hug:

@kim… kan me idd voorstellen dat je een beetje opgelucht bent als je :evil: zich aandienen… dan weet je waar je aan toe bent… en het is idd gewoon afwachten tot dat je weet wat je cyclus ongeveer is… :hug:

@noemi… hoest nou meid…???

@ de rest hoe is het met jullie???

goedemorgen!

marlijn, balen dat je moeder zo reageert… veel succes!!

hier nog geen voortekenen op de :twisted: … rechtertepel nog wel erg gevoelig… stom heb dat nog nooit eerder zo gevoeld…

vanacht gedroomd dat mn vriend nu al een kinderwagen bij de blokker had gekocht :mrgreen:

veel plezier allemaal vandaag en werkze!

goedemorgen amy… leuke droom… haha… spannend meis… maybe ff een testje inslaan just in case :wink: :wink:

ik had laatst ook gedroomd dat marcel kwam binnenwandelen met 2 baby’s op de arm en ik keek hem zo aan :shock: en vroeg hem waar hij die baby’s vandaan haalde… haha

had ie gekocht in de winkel… vet vaag… :oops: :oops: :doh: :doh: :doh: hahahaha

hallo…??? is daar iemand…???

jeetje wat is het hier rustig … is iedereen aan de klus ofzo… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

:dance: :dance: Darius mag morgen naar huis :dance: :dance:

:dance: :dance: jeeeeeeeeeej!!! :dance: :dance:

Goedemiddag allemaal

Angel dat is lekker, :dance:

En hoe gaat het met je Oma?

Hmm missy er zo vroeg uit, dan lag ik nu alweer te slapen als ik er zo vroeg uit zou moeten :zzz: whaha. Zou straks nog wat worden als we een kleintje krijgen dan gaat me nog een pier af, slaap nu toch bijna elke dag uit. en dan kan dat niet meer. maar heb het er graag voor over.

Esther spannend dat je al zo snel een echo mag.

Dat is wel leuk dat je het gelijk kan vertellen op erwin zijn verjaardag.

En foto kan laten zien :dance:

Esther wil je trouwens weten wat het word?

en heb je al namen? Weet noa het al? in hoever ze het kan begrijpen dan.

Ik heb vanavond personeelsuitje, we gaan koken, nou ben benieuwd.

Noemi waar ben je? heb je al paar dagen niet gezien en normaal kom je altijd wel ff.

groetjes

Meiden zou ik mijn banner weg halen?

IK heb is uitgerekend als ik van een cyclus van 28 dagen uit ga(wat ik ook met de pil had) dan heb ik nu al 2 menstruaties over geslaan, ik zou in het weekend van 24 maart weer ongie moeten worden.

Ik heb wel is vaker een x een menstruatie over geslaan, maar vind het zelf nu wel heel lang gaan duren.

aan de ene kant wil ik me banner wel laten staan, aan de andere kant kan je het geen 36 dagen overtijd noemen, omdat ik nog geen eens echt ongie ben geweest.

Angel wat een goed nieuws! :dance:

Sabje ik heb mijn banner ook weggehaald. Mijn cyclus gaat nergens over dus een banner heeft weinig zin.

Hier vanochtend (voorzichtig) ongi geworden. Op naar de volgende (lange) ronde. :frowning:

groetjes Kim

Angel, fijn dat Darius naar huis mag!! :thumbup:

Sabje, nee we willen niet weten wat het word.

Toen bij Noa ook niet en ik vond het super dat het tot de bevalling een verrassing was!

we hebben nog geen namen, moet zo langzamerhand wel eens beginnen, bij de eerste was het tot op het laatst onzeker… vooral de jongensnaam.

toen de weeen begonnen zei ik nog tegen erwin, als het nou een jongetje wordt doen we dan die of die naam??

erg he? ben altijd zo bang dat ik spijt krijg van een naam.

Veel plezier met het personeelsuitje!

Missy, ik moet er ook niet aan denken om zo vroeg op te staan als jij doet.

ga je nooit je bed weer in dan als je vriend naar z’n werk is?

ik zou dat echt niet volhouden denk ik.

ik baal al als ik Noa voor 7 uur hoor, dan denk ik nee he, nu al?

erwin is dan ook al weg, maar ik blijf lekker liggen!

En lekker zeg mokka taart, daar lus ik ook wel pap van.

kwarktaart maak ik ook altijd zelf.

erwin is 23 maart jarig dus dan mag ik ook weer taarten bakken.

Kim, balen dat je ongi bent geworden…

Hoop dat je nu gauw een normale cyclus krijgt en gauw zwanger bent!

Gatver… het regent alweer.

Zal erwin wel balen, die is op een dak bezig, dakleer plakken.

samen met 2 andere jongens die hij ingehuurd heeft omdat het zo’n grote klus was.

Ja Noémi, hoe is het met jou?

Nou, ik ga nog even wat doen…

Angel ik heb hem ook weg gehaald en stuk tekst er bij neer gezet

dat is duidelijk zo Sabje.

Hee, maar mag jij dan niet ook van pilletjes net als Noemi die je cyclus op gang kunnen brengen?

Hoi dames

Ik reageer niet zoveel, maar ik lees en leef wel mee met jullie.

Ben begonnen met foliumzuur.

Mijn man is 3 wkn geleden aan zijn neus geopereerd,(scheef neusschotje en poliepen). Even niet zoveel actie hier dus.

groetjes Nense

Nou denk dat me arts deze niet voor gaat schrijven.

Hij zei paar weken geleden dat het wel een half jar kan duren. dus met andere woorden ben je dan nog niet ongie, dan kom maar weer.

@angel… :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: jiiipppppppiiiieeeeeee… wat heerlijk nieuws meid… :-*

@sabje… jah soms ga ik wel terug op bed hoor maar ik vind het soms ook wel lekker… ik kan nu lekker op mijn gemak rustig aan het huishouden doen en ik heb no wat aan de dag… soms vliegen de dagen om en dan heb ik voor mijn gevoel niets gedaan… en dat heb ik nu niet…en jah… idd een kind hebben en uitslapen is niet een combinatie wat altijd werkt… :mrgreen: maar we doen het met liefde…

@esther… marcel is 20 maart jarig dus ik mag eerst :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: hahaha… en ik heb nooit echt veel slaap nodig gehad dus jah… geen straf voor mij…

ben net heerlijk met mijn vader de stad ff ingeweest ff winkelen…alleen weer vervelend dat hij niet op de afgesproken tijdstip van 10.00 kwam aankakken maar pas om 11.00… handige harry… hij was druk bezig met het huishouden… :doh: :doh: mannen :stuck_out_tongue:

Jeetje Sab, een half jaar, wat belachelijk lang zeg! dat is niet normaal.

zolang kun je toch niet gaan zitten wachten terwijl er verder niks gebeurd?

wat balen zeg.

Geeft niet hoor Nense, sterkte met je man!

Missy, wat leuk dat je met je vader de stad in bent geweest!

dat doe ik nou nooit met mijn vader, hij is vrachtwagen chauffeur en bijna nooit thuis.

En ja, jij mag eerst taarten bakken! Hoe oud/jong wordt jouw lover?

En wat heb je dan een lange dag zeg als je er al zo vroeg uit bent.

ik heb juist wel 8 uur slaap per dag nodig.

gister ging ik pas tegen 24.00 slapen maar dan heb ik 'sochtends echt moeite met wakker worden.

nou hier nog eentje die moe is.

thijmen wou dus na 7 uur niet meer slapen…hij ligt al dagen te mopperen en te mopperen, bah begin er nu wel een beetje kriegel van te worden :wall:

gan dan slapen zou je denken, maar dat is bij baby’s blijkbaar nogal iets anders, nee vechten tegen je slaap dat is dan leuk :wall:

sab: ik vind het ook belachelijk een half jaar wachten, dat denken de meeste huisartsen toch anders hoor, ik zou een second opion aanvragen, 6 maanden, dat zijn 6 gemiste kansen :?

ooh lees hier over taarten, lekker hoor! :drool:

nou ik ga thijmen naar boven brengen, hopelijk valt ie dan in slaap, dit is niks, kom zo nergens aan toe, heb niet eens kunnen douchen vandaag, en we wilde vanavond nog weg, nou dat gaat niet door dus.

mijn humeur daalt

adem in adem uit.

(kinderen zijn meestal heel leuk hoor :mrgreen: )

@esther…marcel word 24 jaartjes jong en voelt zich soms al een bejaarde man…hahahahah… vooral als we eens een keer op stap gaan jeetje wat voel je je dan oud zeg :shock: :shock: :shock: …

mwah en jah lange dagen heb ik dus geen last van… we gaan rond 22.00 /22.30 op ben en om 4.15 gaat de wekker weer… ik denk dat ik dat van mijn vader heb… die heeft precies het zelfde… laat op bed en vroeg er af…

en ik winkel wel vaker met mijn vader… gezellig… mijn vader werkt niet vanwege spierreuma…mijn moeder werkt dus vandaar dat ik meer met mijn vader winkel dan met mijn moeder… die heeft er hier geen tijd voor… :mrgreen:

@jose… arme meid… thijmen nu lekker slapen want je mama word erg moe… en ze moet nog van alles doen… ga papa straks maar weer plagen…

zo misschien dat ie luistert :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: hahaha…

ik hoop dat ie gaat slapen kun je nog ff wat doen…

en ik bewaar wel een stukje voor je… krijg je die bij de visite afspraak die we weer ff moeten plannen :stuck_out_tongue: :think: bel je nog wel ff in de loop van volgende week… moet eerst ff horen bij mijn ouwelui en het rooster van mijn moeder…

Balen Joseetje dat thijmen niet wil slapen, ik heb er hier nog zo 1.

ze ligt nog geen uur in bed maar ze werd bijna gelijk weer wakker van een hoestbui.

nu ligt ze te kletsen en net riep ze me al.

terwijl ze hartstikke moe is want ze liep de hele morgen te duimen en ik hoor haar nu ook steeds gapen.

Inderdaad, ga dan slapen! denk je dan…

Missy, jonge vriend heb je nog hoor! erwin wordt al 30 :? en ik zelf dit jaar ook :shock:

wat erg dat je vader spierreuma heeft, heeft hij er veel last van?

kan me voorstellen dat je dan vaker wat met hem gaat doen.

Jemig, nou ligt ze weer te bonken in bed, volgens mij trapt ze tegen het achereind aan.

bah, heb nog helemaal geen zin om haar op te halen.

het regent, de auto staat bij de garage dus we kunnen geen kant op, niks aan.

dan duurt de middag zo lang…