Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 5 zwanger (deel 6)

nou hij ligt op bed, maar slapen hou maar, zit lekker door de babyfoon te snikken…oh correctie krijsen.

marcel is inderdaad nog jong, randy is 29, maar ik ben de jongste :mrgreen:

@esther

ik ben zelf ook nog jong hahaha word dit jaar ook 24 dus hij is een paar maandjes ouder :mrgreen: :mrgreen:

en jah mijn vader slikt veel medicijnen en met name de herfst en de winter heeft hij heel veel last van de spieren en loopt ie als een oud mannetje… 1 verkeerde beweging en hij heeft het in de rug en kan niets meer…

maar zomer dag is het lekker warm en dan zijn de spieren veel ontspannender en heeft hij er minder last van…das juist het vervelende… het ene moment is het goed en zo ineens is het mis…

@sabje

ik zou idd toch ook ff horen voor een second opinion want het is heel lang…bel anders gewoon zelf naar een andere huisarts in je woonplaats en leg je verhaal uit en dat je graag een second opinion wil… 9 van de 10 huisartsen willen dit wel doen…

@nense

:hug: voor jouw en je man… als je ons maar op de hoogte houd van je nieuwtjes …sterkte…

haha jose idd jij bent de jongste… de benjamin van het clubbie :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: maar zo oud vind ik dat helemaal niet 32, 30 en 29… het leven begint pas bij 40 :stuck_out_tongue: (zeggen ze)

Jullie zijn idd allemaal nog jong zeg!!

haha en 40 zijn we gelukkig nog lang niet!

Dat klinkt niet zo best van je vader Missy, lijkt me echt zielig om te zien dat hij dan ineens veel pijn heeft.

nou maar hopen dat het gauw mooi weer wordt.

Hee Joseetje, je staat nog niet in het lijstje he of wel.

ik zat net even te kijken, er staan er ook een paar tussen waar je weinig van hoort volgens mij…

nee heb me gegevens al naar angel toegestuurd, maar goed met al die ellende van de afgelopen dagen kan ik me voorstellen dat ze het er even te druk voor heeft.

je was zeker aan het kijken hoe oud ik dan ben? :wink:

haha ja goed geraden!!

zeg het maar even dan… :wink:

ja dat is ook zo, Angel heeft nu andere dingen aan haar hoofd.

nou, dat komt wel een keer dan.

@Esther28 wrote:

Dat klinkt niet zo best van je vader Missy, lijkt me echt zielig om te zien dat hij dan ineens veel pijn heeft.

nou maar hopen dat het gauw mooi weer wordt.

Idd met mooi weer zie je hem gewoon opleven… en het is niet leuk om je vader zo te zien maar ik ben het wel gewent hij heeft het al zo lang…

ik geloof vanaf mijn 10de ergens dus jah… tis haast normaal voor mij… ik weet dat ie niet veel kan… alleen die koppigheid (zit in de familie) van hem is zo irritant… hij doet het allemaal wel “even” en helpt alles en iedereen en zit zelf thuis later met pijn…

mannen :doh:

uhm jose was 21 toch jo ??? schandalig als ik het fout heb

erg is dat zeg…

Maar met reuma kun je wel oud worden toch? met medicijnen?

Zo, heb Noa eruit gehaald dus zit niet meer steeds achter Compie.

tot later!

jah hoor absoluut alleen je ondervind er gewoon hinder van qua pijn enzo… das alleen heel erg vervelend en jah qua medicijnen op een gegeven moment werken ze niet meer dan word je er imuun en dat is bij mijn vader nu het geval alleen het probleem is dat ie al de zwaarste medicijnen heeft. en die vallen al onder de opiumwet… zwaarder is er niet… jah dan moet ie gaan blowen… maar dat is ook wel weer extreem vind ie…

Jose ik ben je leeftijd ook al aan het zoeken,maar kan net als esther er niks over vinden. haha

Missy leuk zeg met je paps winkelen. Nog wat leuks gekocht?

Hmm reama dat is niet zo fijn!

Nou hoop voor je paps dat het weer gauw wat warme word voor hem. Dit weer zou hem al helemaal niet goed doen.

Je kan het niet begrijpen he, als die kleintjes zo moe zijn en dan noet willen toegeven he. laten jullie ze liggen of halen jullie ze er dan wel uit? vaak willen ze hun zin ook door drijven he.

Rik is 29 en ik zei zondag tegen hem rik ik zie een grijze haar en wel meerdere, je word ook al wat kaler, had je dat gezicht moeten zien, whahahaha

Hij zei je maakt en grapje, dus ik zo nee echt, zie echt paar grijze haren. Hij kon wel janken. whahaha

Gemeen ben ik he, vond dat koppie zo liefff :oops:

Ik wacht nog ff af. en dan bel ik mijn eigen arts gewoon weer op. kijken wat hij zegt. maar hij weet ook dat ik vroeger een hele rare cyclus heb gehad. en soms met de pil ook wel is een x kan overslaan.

Maar 2x achter elkaar kan ik me niet herinneren.

ik was gisteravond ook wat lichtjes misselijk en vandaag ook raar gevoel in de maag, net zo als je heel veel heb gedronken en dat dan heen en weer klotst in je maag, whaha

Heb nog niet bijgelezen, heb alleen wel gezien dat José hier nu ook meekletst, gezellig!!

Ik ben ziek geweest (eigenlijk nog). Elliott begon zaterdag middag, hij heeft heel veel overgegeven en we zijn zelfs nog met hem bij de huisartsenpost geweest. Ik begon zaterdagavond laat ook en heb zeker 20x overgegeven zonder dat er nog wat in mijn maag zat. Inmiddels gaat het weer een stuk beter, maar heb nog erg weinig energie (waarschijnlijk door weinig eten en wel borstvoeding blijven geven (en natuurlijk door het ziek zijn zelf :wink: )).

Dat was even een korte update (sorry, beetje ego :oops: ), probeer binnenkort ook even een persoonlijk stukje te schrijven en weer gezellig mee te kletsen.

Oww ejb das niet zo lekker dan.

En begrijpelijk dat je nog niet de puff hebt om te reageren op iedereen.

Wel fijn dat je even wat van je laat horen.

Hoop dat jullie gauw weer opknappen en dat je dan gezellig weer mee kan kletsen

Beterschap

ejb … zieken jullie eerst maar ff lekker uit hoor… :hug: :hug:

ja ik ben 21.

de jongste van heel KOK volgens mij

ach iemand moet het zijn :mrgreen:

thijmen is weer rustig, nu hopen dat het even zo blijft :pray:

Jeetje Missy, dan heeft je vader echt zware medicijnen, als ze onder de opiumwet vallen.

ik ken ook een vrouw die zoiets heeft en die rookt idd vaak een soort jointje.

vond ik eerst heel raar toen ik dat hoorde, wist niet dat dat kan.

Zo, joseetje, jong zeg, volgens mij is Yvonne (Beitsche) ook 21

of ben ik in de war met iemand anders.

maar lekker hoor zo jong!

toen kende ik erwin nog niet eens…

wat voel ik me dan nu oud…

EJB wat balen dat je ziek bent joh, overgeven is vreselijk, zeker als je steeds moet maar er niks meer komt.

en je kleine ventje ook ziek, niks aan.

ziek maar lekker uit hoor!

wel knap dat je bv blijft geven zeg, lijkt me erg zwaar als je zelf ziek bent.

weet het nog vanmezelf toen ik borstontsteking had aan beide kanten, voelde me heel ziek maar moest toch blijven voeden, geen pretje!

Beterschap!

O en Sabje, erwin wordt ook al grijs hoor, is heel normaal zo tegen de 30… En hij heeft heel donkerbruin haar dus ze vallen nog op ook.

ik pluk ze er vaak uit met een pincet, vindt ie leuk!

kaal wordt hij niet, hij heeft een megabos haar.

Hallo meiden,

Daar ben ik ook weer ff.

Ben de afgelopen erg druk geweest, dus heb weinig tijd gehad om voor de computer door te brengen.

@ Esther, ik moest gisteravond voordat ik naar bed ging ineens aan jou denken.

Was erg benieuwd hoe het je bij de VK gegaan was, maar ik vond het te ver gaan om daar speciaal de computer voor op te starten.

Fijn dat je al zo snel een echo krijgt.

Vandaag heb ik even contact gehad met mijn vriend.

Hij heeft het prima naar zijn zin.

Alleen de sneeuw schijnt niet zo goed te zijn.

Hij vertelde dat ze misschien vrijdag al terug komen :dance:

De weersvooruitzichten zijn daar niet zo goed, dus kan er toch niet meer geskied worden.

zo net gesprek gehad met de arts in het ziekenhuisen vind het allemaal maar vaag

het is een tia geweest maar een tia behoor je niet te zien op de CT en er was wel wat te zien :think:

en eigenlijk had hij geen 2e tia mogen krijgen op dezelfde dag :think:

hij mag alles maar hij mag geen autorijden… ofwel als hij een beroep had waar hij zou moeten autorijden mag dat 6 weken niet maar of hij nu in de trein in elkaar dondert of een epelepsie aanval krijgt (waar een kans voor is) dat maakt niet uit want dan is hij geen gevaar voor een ander :wall: :wall:

en een oorzaak hebben ze niet kunnen vinden maar we moeten rekening houden dat er geen oorzaak gevonden kan worden maar misschien dat er bij die hart-film een oorzaak gevonden kan worden

nu krijgt hij 3 verschillende medicijnen voor de rest van z’n leven maar ondertussen zou hij morgen eigenlijk direct uit het ziekenhuis aan het werk kunnen vind maar stom allemaal…

hoi allemaal, ben ik weer.

Ongi is aangebroken en voel me er goed ziek door. Stekende buikpijn, hoofdpijn, ppfff, alles wat je kan verzinnen. Maarja, het is voor een goed doel … Vrijdagmorgen bloed prikken, het begin van de onderzoeken en dan weten we hopelijk eind maart meer!

Heb afgelopen week het eerste seizoen van Prison Break gekeken, hartstikke verslavend joh! Net de laaste aflevering gezien, pfff, ik wil seizoen 2!!! :mrgreen:

Angel, fijn dat je oma eindelijk geopereerd is!

En raar ivm Darius hoor. Wel heerlijk dat hij naar huis mag, maar heel irritant dat het allemaal zo onduidelijk is.

Snap wel ergens dat hij niet meer mag autorijden hoor. Hier in onze straat is er een moeder op de fiets doodgereden door een autobestuurder die een epilepsie aanval achter het stuur kreeg.

Esther, heerlijk dat je 19 maart al een echo krijgt!

EJ, beterschap voor jou en je kleine ventje meid! :-*

Lotte, ik hoop dat je vriend vrijdag al thuiskomt van het skieen!

Sabje, hier de duivels dus aangebroken. Ik zou gewoon naar de HA gaan hoor! Desnoods dat ze het maar opwekken. Gewoon zeggen dat je echt voor kindjes wil gaan, kan toch niet dat hij dan weer zegt, blijf maar wachten.

Kim, jij ook, gewoon naar de HA gaan. Grote kans dat je geen eisprong hebt met zo’n lange cyclus (dat is mij verteld, dat ik misschien geen eisprong heb, vandaar de bloedonderzoeken). Dus ik zou gewoon gaan en alles op tafel gooien.

Missy, gezellig hoor met je vader winkelen.

Joseetje, hopelijk wil Thijmen snel gaan slapen.

Noemi: oh daar maak ik me niet druk om hoor dat hij niet mag autorijden hij heeft toch geen rijbewijs

maar vind gewoon vreemd dat hij verder wel alles mag waarom mag hij wel een gevaar zijn voor zichzelf… omdat dat maar 1 leven is… :think: