:dance: :dance: Yvonne gefeliciteerd :dance: :dance: (hoop dat het innesteling is
)
een tia is een bloedpropje die naar de hersenen schiet en dan dus een deel van de hersenen tijdelijk uitschakeld eigenlijk het zelfde als een beroerte alleen bij een tia duurt het allemaal wat korter (al vond ik die 3 uur behoorlijk langā¦)
Hoi meiden,
@Angel; daās ff schrikken meid !! Darius is nog zo jong ! Ik hoop dat ze toch nog een oorzaak kunnen vinden. Lijkt me erg belangrijk voor jullie rust en angst. Veel sterkte met alles :hug:
Ik heb je maandagavond een pb-tje gestuurd voor het lijstje, ik zag dat ik er nog niet opstond; is ie niet goed aangekomen?!?
@Amy; Spannend !! Ik hoop dat je :evil: wegblijft hoor !!
@Nense; pittig hĆĀØ zoān kleintje :lol: , bij mij gaat het dan altijd kriebelen
@NoĆĀ©mie; Fijn dat je ongi er nu is !! Dan hebben de pillen tenminste hun werk gedaan en kunnen jullie weer verder. Maar vervelend dat je er zo ziek van bent :?
@Lotte; hoop dat je vriend er weer snel is hoor !! Als de mijne er eens een nachtje niet is slaap ik met een gedragen t-shirt van hem :mrgreen:
@Esther; hihihi; mijn vriend wordt grijs sinds hij hier woont :think: ; in het begin wou ik zijn haren er ook uittrekken, goed dat hij dat niet wou, anders was hij nu bijna kaal geweest :mrgreen:
@Missy en Joseetje; wat grappig dat jullie familie zijn en elkaar nu weer tegenkomen. Leuk dat jij zoān jonge moeder bent Joseetje
@ejb; wat vreselijk dat jullie zo moesten overgeven !! Hoewel het nu beter gaat; nog veel beterschap !!
@ Sabje; Ik hoop dat er bij jou snel iets postiefs te melden valt hoor !! Erg vervelend dat het allemaal zo lang duurt en dat je steeds zo onzeker moet zijn, een dikke :hug: voor jou.
Ik hoop dat ik niemand vergeten benā¦ik ga nu ff een docu op 4 kijken over zwangere en verslaafde moeders :?
Misschien straks nog een update over mij
Voor iedereen alvast; slaap lekker
grtz Marlijn
Hihi, het is nog niet begonnen;
Idereen heel erg bedankt voor de reacties op hoe mijn moeder reageerde :-* . Ik weet dat het mijn leven en keuze is en zal die ook nooit laten bepalen door mijn ouders(dat doe ik al 25 jaar niet ), maar zoals zij sprak was het net alsof we er niet over nagedacht hadden. Mijn vriend heeft zelf nog geen kids(alhoewel hij een geweldige vader is voor mijn kids
), dus wij vinden het extra speciaal om dan samen nog een kindje te krijgen.
Vandaag zou volgens mijn oude cyclus mijn NOD zijn, maar omdat ik wrs vorige maand toch een miskraam heb gehad zou het nu as. zaterdag moeten zijnā¦even afwachten dus. Ik merk dat ik nu lang niet zo gespannen ben als vorige maand, gelukkig maar. Ik werd toen helemaal gek van het wachten, steeds maar lezen op internet en bijna panisch in de wc en mān onderborek kijken als ik moest plassen. Ik voel me goed; lekker relaxed, ondanks het niet-roken(nu een week :dance: ), heb nog enorme zere (.)(.)-enā¦we wachten afā¦
de docu begint !!
grtz Marlijn
hallo iedereen
sorry dak er niet zo vaak ben maar ik lees alles mee hoor!!
en hou t allemaal goed bij werk alleen erg veel de laatste tijd en ben dus vaak vroeg naar bed.
ben dinsdag ongi geworden en vandaag is het al weer bijna weg HOE KAN DIT heeft iemand anders dat wel eens gehad.
yvonne gefeliciteerd
marlijn ik
voor je !!!
ok ik ga ook die docu ff kijken op rtl
doei
loessie
Het is even pauzeā¦wat een ellende , vooral met dat ene stelā¦arme arme arme kindjesā¦die ouders hebben gewoon veel meer hulp nodigā¦Ik word altijd heel triest van dit soort dingen, maar toch blijf ik kijkenā¦toch raar eigenlijk :think:
Nog even goed nieuws; ik heb vandaag te horen gekregen dat ik aangenomen ben !! Nu heb ik een duo-baan !! Niet veel uren hoor, alles bij elkaar kom ik ongeveer op 20 uur. De baan die ik er nu bij heb kan ik makkelijk onder schooltijd doen en in de avonduren.
Ik werk ook in de zorg; wat ik al deed is bij mensen thuis, die een gehandicapt kind thuis hebben wonen, een stukje ondersteuning/ontlasting geven. De kids kunnen van alles hebben; verstandelijke beperking/adhd/autisme etc. Wat ik er nu bij ga doen is volwassen mensen met een verstandelijke beperking begeleiden die wel helemaal zelfstandig wonen.
grtz Marlijn
Loessie; ik heb echt geen idee hoe dat zit met je ongi :think: , heb je normaal wel een gewone, regelmatige cylus?!? Misschien is het stress of kun je misschien toch wel zwanger zijn en was het een in.bloeding?!? Ik weet het niet hoorā¦even afwachten denk ik maar :shifty:
grtz Marlijn
ff kort berichtje
Darius is gisteren 11 uur thuis gekomen ales gaat goed al is het voor mij echt heel erg wennen maarja denk dat het allemaal moet slijtenā¦
Marlijn: ik heb niks ontvangen heb nog even gekeken in mān inbox maar zie niksā¦
Hallo Allemaal,
Om 9 uur vanchtend kreeg ik een telefoontje van de dierenarts dat onze kat gisteravond is aangereden door een auto. Ze kwam gisteravond al niet thuis en vanochtend was ze er ook niet. Dat was al niks voor haar.
Diegene die haar aangereden heeft, is doorgereden. :shock: :twisted:
Gelukkig hebben andere mensen haar gevonden en de dierenambulance gebeld. Ze hebben nog geprobeerd haar te redden, maar dat heeeft niet mogen batenā¦
sterkte Yvonne :hug:
yvonne :hug: :hug: :hug: :kaars: voor je katā¦
wat verschrikkelijk nieuws zeg⦠sterkte⦠:hug: :hug: :hug:
hoe is het verder met je⦠nog last gehad van bloedverlies⦠nog een test gedaanā¦contact opgenomen met de huisartsā¦??
hier alles normaalā¦zal zo ff snel de vaatwasser inruimen en stofzuigen⦠en wat was draaien⦠dan is het alweer klaar met de huishouding.
Hay,
Missygirl1983 Geen bloedverlies meer gehad en ik heb vanochtend nog een test gedaan. Kon het niet laten :oops: die was positief. En volgende week test ik nog wel een paar keer. Blijft het positief, dan bellen we de huisrts. heb mijn vraag nog wel online aan een verloskundige gevraagd., maar nog geen antwoord. Ik wacht dus afā¦
jeetje meis⦠toch echt positief dusā¦ik had gewoon een afspraak gemaakt bij de huisarts⦠laat je daar nog een testje doen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
hallo
Allereerst wil ik iedereen ff bedanken voor alle (hoopgevende)antwoorden en knuffels voor mijn bloedverlies en onze lieve kat.
Amy82 Hoest bij jou?? Nog geen :evil: :evil: Je weet maar nooitā¦
Ik voel me ook niet zwanger. Heb geen zere (.)(.), ben niet misselijk. Het enigste wat ik heb is moe zijn(maar dat ben ik heel erg vaak) en wat last van mijn onderrug(maar ook dat heb de laatste maanden al meer).oja en soms wat duizelig. Dusssssā¦je weet maar nooit
@ marlijn en claudje. En, en, enā¦Blijven de :evil: :evil: weg???
@ loessie, geen idee wat dat kan wezen met je ongi. FF afwachten denk ik.
@ Angel Nu snap ik wat een tia is. En super dat hij weer lekker thuis is. Kan me heel goed voorstellen dat je wennnen moet. het is niet niksā¦
Ik had net een mailtje van de verloskundige, die ik gemaild had, in mijn inbox. hier komt ie:
Hallo Yvonne,
Voordat het zwangerschapshormoon helemaal uit je lichaam is na een
miskraam kan wel even duren. Testen is dan ook geen optie om uit te
sluiten of je een miskraam hebt gekregen.
Maar op zich hoeft zoān klein beetje bloedverlies helemaal niet te
betekenen dat het mis is hoor. Bloedverlies komt zeer regelmatig voor in
de jonge zwangerschap en gelukkig betekent het lang niet altijd dat er
iets mis is. sterker nog in 50% van de gevallen gaat het gewoon goed.
Natuurlijk kan ik via de mail niet beoordelen of het goed is of niet,
maar gunstig is wel dat het maar zoān klein beetje bloed is en het niet
doorzet. Ik vermoed eerder dat het een innestelingbloeding is geweest.
De menstruatie achtige krampen horen bij de jonge zwangerschap. Er
verandert veel in je baarmoeder en dat geeft vaak dat gevoel, vooral in
je jonge zwangerschap hebben vrouwen dit soort krampen.
Als het bloeden niet erger wordt zou ik me geen zorgen maken.
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Hoop echt dat het zo is.
Maare, wat moet ik nu doen?? De huisarts maandag bellen of toch nog even afwachten. wat zouden jullie doen???
@Yvonne; allereerst gecondoleerd met je kat :hug: . Ik vind het echt heel erg voor jullie.
Fijn dat je snel een antwoord kreeg, en het klinkt wel erg hoopgevend toch?! Ik hoop voor je dat je geen bloedverlies meer krijgt en dat je toch zwanger bent !! Ik zou iig wel even contact opnemen met je huisarts. Ik heb ook geen idee hoe lang het duurt eer de hormonen uit je lijf zijnā¦misschien kun je vervroegd op een echo ? Dan weet je snel meer natuurlijk.
Hier nog geen :evil: te zien hoor Heb wel ongi-buikpijn, maar dat heb ik al 1.5-ve week. Mān (.)(.) zijn echt zwaarder en gevoeligā¦dus wie weetā¦Ik heb wel met mezelf afgesproken dat ik pas woensdag ga testen mocht de boel uitblijven. Ik ben geneigd om nu al te testen :roll: , maar als er een negatieve test uitkomt zijn er misschien nog te kort hormonen of ben ik idd niet zwanger, maar weet ik dus nog niets :shifty: ā¦Ik wil mezelf niet gek maken en ik ben ook niet van plan om zoveel geld uit te gaan geven.
@Angel; ik snap er niets van⦠:think: , ik zal wel even een nieuwe schrijven. Maar niet nu; ga nu afsluiten, ik moet de koffers van de kids pakken. Ze gaan vannacht bij opa en oma logeren omdat we vanavond een gemeenschapsveiling in het dorp hebben en morgen door naar hun vader. Een lekker rustig weekendje dus :lol:
grtz Marlijn
Yvonne, wat erg dat jullie kat ik aangereden en overleden.
Dat zal wel even schrikken geweest zijn!
Heel veel sterkte, was je erg aan haar gehecht?
onze kat is ook doodgereden toen ik zwanger was van Noa.
ik vond het echt heel erg en het heeft lang geduurd voor ik er overheen was. Hij was echt mijn maatje!
En wat fijn dat berichtje van die verloskundige!
ik heb zelf toen ik zwanger was de huisarts helemaal niet gebeld maar rechtstreeks de verloskundige.
vroeger moest je altijd naar de huisarts maar dat is niet meer zo.
behalve in sommige dorpen waar nog geen vk is.
en als je niet weet welke vk je moet hebben kun je wel je huisarts bellen voor het tel. nr.
en misschien kun je dan de vk wel bellen of je een vroege echo mag om te kijken of alles goed is.
hoop het natuurlijk wel voor je!
Marlijn, lekker een rustig weekend!!
Geniet ervan.
En ik hoop dat je zwanger bent!
Nou, Noa slaapt, ik heb haar expres lang opgehouden want vanavond hebben we verjaardag van mijn oma en dan mag ze mee, maar als ze dan zo vroeg heeft geslapen houdt ze het niet vol.
En vanmiddag om 16.00 komt hier een vrouw van Moeders voor Moeders.
ik wil toch nog mee doen.
moet straks nog ff in een potje piesen omdat zij ook nog een test gaat doen.
toch wel spannendā¦
@ Yvonne, Gecondoleerd met je kat :hug:
Ik dat dat ik even af zou wachten of je nog meer bloed verliest.
Als het mis is kan je er toch niks meer aan doen, en het berichtje van de vk klinkt positief.
Maar ik kan me ook voorstellen dat je je zorgen maakt.
Sterkte ermee.
O en dit moet ik ook nog even kwijt, wat is het takkeweer vandaag!
gister was het zo mooi en toen moest ik werken.
vanmorgen wilde ik met Noa winkelen (noa in de buggy) maar we konden alleen maar gauw winkel in winkel uit want anders werden we helemaal nat.
en noa is trouwens bijna niet meer te duwen in de buggy, sturen gaat helemaal zwaar.
tot wanneer kunnen ze eigenlijk in zoān buggy?
Noa is ongeveer 15 kilo en bijna 1 meter lang.
hallo was ik ook weer ffā¦
@yvonne⦠fijn dat je gelijk een berichtje terug hebt gekregen misschien dat het je een beetje geruststeltā¦
jah persoolijk had ik de huisarts gebeld maar dat ben ikā¦
@esther⦠jah idd balen he van het weer⦠had al helemaal in mijn hoofd om ff wat was te draaien en buiten op te hangen⦠nou het hangt er nog maar net want het zonnetje komt nu pas door :? ā¦
yvonne sterkte met het verlies van je kat, is toch altijd akeligs zoiets.
fijn dat je gelijk bericht terug van de vk hebt gehad.
en over dat bellen van de ha, je moet zoiezo even bellen om te melden dat je zwanger bent, dan zetten ze dat daar in de computer, maar je hoeft niet te bellen voor een afspraak hoor, de ha zal niets anders vertellen dan een vk.
ik von het bezoekje toen ik pas ontdekt had dat ik zwanger was van thijmen erg ontnuchterend.
uuh dokter ik ben zwanger, oken en wil je een adres voor abortus? uuh nee dokter :shock: .
nou succes ermee over 8 weken maar eens bellen naar een vk, tot ziens, volgende patient :?
meer was het niet.
ik heb het trouwens nog nagevraagd maar je moet folium slikken tot de 10e week van je zwangerschap.
ik maak dit potje op, nog 2 weken ongeveer en dan haal ik zoān Multi vit. voor zwangeren.
daar zal alles wel inzitten.