Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 5 zwanger (deel 6)

Hoi, hier ben ik weer even, heb vandaag gewerkt.

we hebben het erwin’s ouders wel verteld gisteren.

Natuurlijk waren z’n jongere broetje en zusje ook mee (zoals altijd) maar toen ze naar huis gingen waren die al buiten en konden wij het binnen nog gauw even vertellen.

ze vonden het heel leuk maar we hebben er dus niet uitgebreid over kunnen praten omdat ze niet alleen gekomen waren.

Dat was wel jammer maar dat hadden we al verwacht.

@Lotte, fijn dat je vriend er weer is!!

@Mar, hopen dat de duivels wegblijven!

@Francis, wat goed zeg van Brian met zijn zwemles! Knap hoor.

@Sabje, erwin is wel wat beter, hij heeft vandaag wel gewerkt, maar hij voelt zich nog best wel brak. vanmiddag had hij nog buikkramp enzo.

Hij ligt nu op de bank, als hij slim is gaat hij op tijd naar bed.

En wat balen dat die huizen steeds al verkocht zijn, dat is ook niet leuk…

jemig, nog geen ongi, dat duurt echt lang he.

kun je niet vragen of je huisarts je verwijst naar een gyn? ook al is dat halve jaar nog niet voorbij?

duurt toch belachelijk lang zeg.

@Petra, welkom hier!

@Marlijn, stoer zeg dat je zelf een paadje en terras hebt aangelegd.

Bij ons ging dat juist andersom, erwin en zijn neef gingen straten en ik mocht stenen aangeven. Is ook best zwaar werk trouwens…

Maar wel leuk.

@EJB, hoe is het met je wang? nog koorts en voel je je al wat beter?

Ik hoop het voor je!

@Noémi, hoe is het met je ongi, is het al voorbij? of duurt het nu door die pillen gelijk langer?

Zo, dat was het even voor nu, tot later!

Ja ik was ook helemaal trots en hij snapte zelf niet goed wat er nou aan de hand was :inlove:

haha, ja dat zal wel.

lijkt me nog wel een gedoe trouwens, elke week naar zwemles…

maar het is voor het goede doel he, zodra Noa mag, gaan wij ook lessen.

Maar dat duurt nog even…

we gaan komend weekend een weekend weg en natuurlijk ook zwemmen.

Noa vindt dat super!

Maar dan gaan de blaasjes wel mee…

Dat vindt zij wat minder, maar het zal wel moeten.

Hoi allemaal, weer even kort hier, want ik duik zo mijn bed in, ben zo verschrikkelijk moe :zzz:

Ongi is helemaal weg sinds vandaag.

Bloedprikken en echo is om te kijken of ik een eisprong heb of niet.

Esther, toch wel fijn dat jullie het tegen Erwin zijn ouders hebben kunnen vertellen. Wel jammer dat het zo snel moest.

Petra, welkom hier. En wat een verhaal zeg. Moet voor de familie (ouders, vriend, ...) ook wel even schrikken zijn geweest. Word je nu ook niet beter opgevolgd omdat je het HELLP syndroom al hebt gehad bij je meisje?

Sabje, balen dat je weer net achter het net viste voor het huis.

Lotte, heerlijk dat je vriend weer thuis is.

EJ, hoe gaat het met je wang? En wat vond hubbie van de kinderstoel?

Marlijn, goed zeg zelf straten! Knap hoor!

Francis, heerlijk dat de zolderkamers opgeruimd zijn. En goed van Brian zijn zwemles, echt een waterratje dus!

Yvonne, 3 april is al snel! Echt aftellen dus.

Hellen, hoop dat je ongi snel komt, zodat je gericht kunt gaan klussen.

Ik mag ook onderaan het lijstje!! :inlove: :inlove: :inlove:

Ik had vandaag een positieve zwangerschapstest!! :shock: :shock: :smiley: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Meteen de eerste keer raak! Ik hoop dat het voor meer meiden een vruchtbare maand wordt! Sterkte en succes! :pray: :pray:

Moet ik nu de verloskundige bellen voor een afspraak? Of de huisarts of zo? Ik heb me zo bezig gehouden met het zwanger worden dat ik er even niet op heb gelet wat ik moet doen als het raak is :oops: :smiley: Ik heb me wel meteen aangemeld bij moeders voor moeders. Ik ken helaas genoeg mensen die die hulp nodig hadden, dus doe ik er graag aan mee! (ook al lijkt het me een heel gedoe… :eh: )

GEFELICITEERD!!!

Dat heb je snel gedaan :wink:

Geniet er van.

Volgens mij is het genoeg als je de verloskundige belt.

De huisarts doet volgens mij niks, hooguit een aantekening maken.

Wanneer ben je uitgeteld?

Volgens mijn eigen inschatting (menstruatie 4 feb, eisprong 23 feb, cyclus van 33 dagen) ben ik op 16 november uitgerekend… :dance:

Dat is ook zo ja, je bent nog maar net met de pil gestopt toch?

Ik weet soms niet meer welk verhaal ook alweer bij wie hoort, erg he?

Ja dat klopt. Eerste ronde en meteen raak :oops: :mrgreen:

ik hou ook niet altijd bij wat bij wie hoort. Geeft niets hoor!!

Ik hoop dat het voor jou ook snel raak is! :hug: :-*

Wat klinkt dat in een keer lang trouwens… 4 weken (zie banner). Maar die gaat natuurlijk uit van de laatste menstruatie…

Je bent inderdaad al mooi op weg.

Weet je al wanneer je de vk gaat bellen?

Het lijkt me heel onwaarschijnlijk als een positieve test in handen hebt.

Ik moet nog ff geduld hebben, maar aan de andere kant, het is ook zo augustus.

Morgen en overmorgen moet ik nog werken en ik vind het niet handig om op m’n werk te gaan bellen (ik wil nog niet dat ze het weten), dus waarschijnlijk donderdag of vrijdag. Ik moet ook nog een keuze maken voor een verloskundige…

Maar nu eerst naar bed… (ook al sta ik nog een beetje te stuiteren… hihihi)! Welterusten!

LadyC, gefeliciteerd!!! Super joh!

En zo snel ook!

Ik wens je een hele fijne zwangerschap!!

Kan me voorstellen dat je helemaal bruist van de adrenaline.

Welterusten, en lekker genieten he? :inlove: :dance:

LadyC Gefeliciteerd :dance: :dance:

meiden sorry dat ik nog weinig aanwezig ben maar heb het behoorlijk druk normale leven is hier ook nog niet echt begonnen…

donderdag gaat Darius weer werken dus als het goed is kan ik vanaf die tijd ook weer wat vaker online zijn :mrgreen:

ik zag vluchtig dat er weer een nieuwe is :smiley: Petra welkom

@Noémi wrote:

Petra, welkom hier. En wat een verhaal zeg. Moet voor de familie (ouders, vriend, …) ook wel even schrikken zijn geweest. Word je nu ook niet beter opgevolgd omdat je het HELLP syndroom al hebt gehad bij je meisje?

Ja was zeker schrikken, eerste uren na de keizersnede besefte ik niet eens dat mijn meisje er al was.. en zeker de 'couveusetijd' vond ik enorm moeilijk... Ik heb volgens de gyn evenveel kans als andere vrouwen om het hellp syndroom te krijgen, maar heb al op andere forums over het syndroom veel vrouwen tegengekomen die het meerdere malen hebben gehad...
Dus ja ben er wel bang voor, maar nu herken ik wel beter de symptomen, en als ik zwanger zou zijn dan eis ik meer controles (of ga ik gewoon langs twee gyn langs)

Lady C van harte gefeliciteerd; ooh weet nog toen ik mijn test in mijn handen had van mijn dochtertje; jeetje kon het gewoon niet geloven , heb een hele week iedere avond zitten kijken ernaar..hihi

Bedankt iedereen voor de verwelkoming!

Esther: Ik vind het qua gedoe met zwemmen reuze meevallen hij moet iedere maandag van 6 tot half 7 en aangezien ik normaal gesproken om 5 uur al thuis en mijn man om half 6 is dat geen probleem bovendien vind ik het ook leuk om te kijken

Lady c: GEFILICITEERD!!! :dance: en lekker snel inderdaad.

Noémi: Klopt wat je zegt Brian is zeker een waterratje daarom moest hij van mij ook meteen op zwemles zodra het mocht want hij springt overal in…

Angel, Fijn dat Darius weer kan gaan werken dat betekend dus goede vooruitgang!

Nou heb ik ff een andere vraag aangezien ik bij Brian door de pil heen zwanger ben geworden heb ik geen idee hoe vaak je moet klussen ik dacht: nou iedere dag zit je er nooit naast maar nou las ik ook om de dag omdat de zwemmers langer kunnen leven en de kwaliteit zou dan achteruit gaan.Heeft een van jullie dit ooit aan de ha of de vk gevraagd?? :think:

nou ik ben er ff een dag niet en wat lees ik :shock: :shock: :shock:

LADYC GEFELICITEERD… :dance: :dance: :dance:

das idd snel jeetje meis wat leuk om te lezen… geniet er van… en houd ons vooral op de hoogte…

hier niet zo veel bijzonders te melden…

ladyc GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

een hele fijne zwangerschap toegewenst!

Lady C: :dance: gefeliciteerd! :dance:

Ik heb wel mijn huisarts gebeld om te melden dat ik zwanger was. (hij doet ook verloskunde erbij (klein dorp), en toen meteen gemeld dan ik iemand anders als verloskundige nam.) Hij maakt hier dan een aantekening van. Het is namelijk wel handig als hij op de hoogte is, mocht er een keer iets zijn. Dan weet hij dat hij moet opletten met medicijnen e.d.