Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 5 zwanger (deel 6)

Even kort,

Lady C, GEFELICITEERD :dance: , super joh, zo snel! Ik zelf heb mijn hele zwangerschap de HA niet gebeld (hoewel ze het vaak wel prettig vinden wanneer ze even op de hoogte gebracht worden), maar heb meteen de vk gebeld.

Petra, welkom.

Noémi, wanneer krijg je de uitslagen?

Angel, hoe is het nu met Darius?

Sorry dat ik nu even niet op iedereen reageer :oops: .

Het gaat alweer wat beter met mijn mond, hoewel echt kauwen nog steeds niet lukt en ik dus maar weinig kan eten. Dat is natuurlijk niet echt bevorderlijk en ik ben dan ook bang dat ik door die griep en dit best afgevallen ben en dat is echt niet goed, dan gaat mijn weerstand nogal omlaag, dus ik hoop snel weer normaal te kunnen eten (ik heb gisteravond gelukkig wel voor het eerst een kant een klare witlof stamppot naar binnen weten te krijgen :dance: ). Ik heb gistern ook wel weer gewerkt, maar dat koste wel erg veel energie. Nou ja, als alle vervelende virusjes een beetje uit mijn buurt blijven de komende week komt het vast allemaal goed.

Ejb: het gaat nu gelukkig weer helemaal goed met Darius vandaag krijgt hij die hart onderzoek denk dat hij een kastje mee naar huis krijgt

goed nieuws dat je alweer een beetje kunt eten hopen maar dat je snel helemaal bent opgeknapt

Francis: ja idd al gaan ze wel gewoon per dag bekijken omdat hij nog wel snel moe is maar goed ff doorbijten het is nu met 2 dagen beginnen dus misschien ook al lekker

ik heb het van een vriendin dat om de dag klussen en die heeft het uit een boek :mrgreen:

Francis, dat klopt wel ja dat je beter om de dag kunt klussen.

dan is de kwaliteit beter dan wanneer je het elke dag doet (of 3x op een dag :lol: ).

Wij begonnen ongeveer een week voor m’n eisprong tot een paar dagen erna.

En het is de tweede ronde al gelukt!

Succes!

@Angel, kan me voorstellen dat je nog niet veel tijd hebt om hier te komen.

Dus hij mag donderdag alweer werken?

voelt hij zich alweer helemaal goed dan?

zal wel weer wennen zijn eerst.

Maar dan kom je allemaal wel weer een beetje in het normale ritme en dat zal ook wel fijn zijn.

Hallo allemaal

Lady C gefeliciteerd super zeg!!

:dance: :dance: :dance:

Hallo allemaal,

ik heb vanavond vergadering, dus kan hier niet zijn.

ajuuspluus

Lady c gefeliciteerd!!!

Hier nog steeds geen :twisted: , we wachten weer verder. Aangezien ik geen tekenen voel van een zwangerschap, ga ik niet testen wacht af wanneer mijn cyclus wwer op gang komt.

Bij vorige zwangerschap meerdere testen voor niets gedaan, ga dat dus niet doen deze keer.

Wat betreft het klussen zijn wij om de dag bezig geweest,

Angel, Darius gaat al weer vlot aan het werk joh, zal wel even pittig zijn.

Verder iedereen de groetjes, ga ff film kijken met hub.

Marieke

Lady C gefeliciteerd!

Hallo,

Nou allemaal bedankt het word dus om de dag nou dan waren we al goe bezig :smiley:

Verder heb ik echt een klote bericht gehad vandaag. Brian zou 2 april naar de basischool gaan en dan na schooltijd 2 uur naar de buitenschoolse opvang, we hadden hem daa netjes 6 maanden geleden voor aangemeld allemaal in orde nou dacht ik vandaag; kom ik ga eens bellen hoe het nu zit met tijden etc, krijg ik doodleuk te horen dat wegens een fout de aanvraag nooit is afgehandeld er is dus geen plek voor hem. Ik vroeg toen hoelang het zou duren nou dat blijkt dus 6 maanden te zijn!!!@#$$@%^%^& :evil:

Ik ben nu bezig bij een andere bso maar die zitten waarschijnlijk ook vol dus ik zit behoorlijk met de handen in het haar zucht…

Maar goed verder genoten van het mooie weer en alle rotzooi die van zolder nog over was naar de stort gebracht.

jeetje francis… das echt niet netjes hoor… ik had toch echt ff terug gebeld dat door een fout van hun jij met een probleem zit… ik vind dat je recht hebt op voorrang…

en nu… heb je al wat kunnen regelen???

hoop dat het allemaal snel opgelost is…

hier alles nog steeds het zelfde… vandaag met prachtig mooi weer ff post rondgebracht samen met marcel…en morgen krijgen we weer een nieuwe lading…

hoop dat het morgen nog mooi weer is… moet ff oppassen en dan kunnen de kinderen mooi ff de speeltuin in… kan ik maybe ff met de post bezig…

hallooooo is daar iemand :cry: :cry:

Het is inderdaad wel erg rustig hier… Maar ik lees wel mee! Zit hier alleen met barstende koppijn (migraine-achtig) :frowning: nog te overwerken… Wel vanuit huis, maar ik kan pas m’n bed weer in als het af is grr… Dus ben ik even niet zo spraakzaam… Ik hoop dat de hoofdpijn morgen weer weg is. Ik word hier zo chagrijnig van! :evil:

owh ladyC :hug: :hug: jeetje meis hoop dat je snel klaar bent met werken dan kun je lekker op bed…succes :hug: :hug:

Hallo,

Nee ik heb nog geen oplossing, de dichstbijzijnde familie woont 1 uur rijden bij ons vandaan dus dat is ook geen optie.

Lady c, Hoop dat je snel je bedje in kan!!

Lady C, pas je wel een beetje goed op jezelf, en je kleine?

Niet teveel en te hard werken, en rusten als je moe bent. :-*

Ik hoop dat je snel je bed in kan.

jeetje francis… das echt balen gewoon… heb je al nagedacht wat je nu gaat doen???

Dank je!

Gelukkig hoef ik niet zo vaak over te werken en meestal ook gepland (deze helaas niet zo handig gepland). Gelukkig heb ik vanaf donderdag een paar daagjes vrij, dus dan komt het wel weer goed :wink: .

@Francis, succes met het zoeken naar een oplossing. Ik hoop dat het gauw lukt!

owh heerlijk ladyC een paar daagjes vrij… hoe voel je je verder trouwens… is het al een beetje doorgedrongen het feit dat je zwanger bent…

Het begint inderdaad goed door te dringen! Vooral als ik even nergens aan denk komt in een keer zo’n gedachte omhoog borrelen: "Ik ben zwanger :smiley: " of "Er groeit een klein mensje in mij :smiley: "! Hihi. Ik ben er echt ontzettend blij mee!

Verder ben ik heel erg moe. Misselijk ben ik af en toe (niet 's ochtends nog) en als ik eet al snel een vol gevoel. Afgezien van deze rottige hoofdpijn voel ik me verder wel prima.

Leuk zeg, het lijkt me een heel bijzondere ervaring.

Hoelang wil je wachten voordat je het aan iedereen gaat vertellen?