We willen het pas na drie maanden (of de eerste echo zeg maar) aan iedereen vertellen! Onze ouders zussen en broer weten het wel al, evenals een collega op het werk, maar verder nog niemand. Dus dat wordt, denk ik, eind april/begin mei.
Donderdag eens bellen met de verloskundige. We willen er wel eentje waar we ook 's avonds of op zaterdag heen kunnen voor de intake en de controles (ook vanwege vrijnemen op het werk enz).
Ik vind het allemaal wel erg spannend! (postief spannend he )
Ja lady leuk he ik voelde me echt speciaal toen Brian nog in mijn buik zat. geniet er maar lekker van.
Nee ik heb echt nog geen idee hoe ik dit ga oplossen, mijn moeder stelde voor om bij zijn nieuwe juf te vragen of er misschien moeders zijn die zillen oppassenmaar ik weet niet of ik dat wel wil. Als het goed is word ik morgen terug gebeld of er nog een plaatsje is bij een ander verblijf in de buurt.
:dance: :dance: jah de klachten komen idd al :mrgreen: maar das voor een goed doel toch… wanneer wil je het aan iedereen vertellen…
@francis… ik hoop voor je dat die plek hebben en anders zou ik inderdaad gaan nadenken voor een oppasmoeder… is er niet een vriendin die bij je in de buurt woont ofzo of een buurvrouw…tenminste een vertrouwd persoon…
Mijn vriendinnen werken allemaal en de buurvrouw heb ik ook over na gedacht maar die werkt nachtdiensten dus dat schiet ook niet op maar goe dik geef niet op mijn baas ziet me al aankomen met de vraag of ik iedere dag om 3 uur naar huis mag…
waarom niet… das ook een optie nee heb je ja kun je krijgen… misschien iets minder gaan werken… ik weet niet hoeveel uren je nu werkt…maar als je een aantal uren inlevert en dan zo een oplossing er voor kan vinden had ik het geprobeert…
tenzij je het geld nodig hebt dan heb ik niets gezegd…
Als ik een andere baan had had ik het ook zeker gevraagd maar ik ben militair en bij ons werkt dat dus niet helaas
:oops: hahaha nee dan werkt het idd niet… :think: nou jeetje zit hier helemaal met je mee te denken maar ik zou het ook niet weten…
vind het gewoon rond uit slecht dat jullie aanvraag nooit in behandeling is genomen… :wall: :wall: jullie doen wat er van je verlangd word en dan door een fout van hun moet je weer 6 maanden wachten… :naughty: :naughty:
Ja het hopen is nu dat een kindje eerder weg gaat of dat er in de buurt en andere bso is met een plaatsje het is maar 2 uur per ag en woensdag middag ben ik gelukkig wel vrij! Maar ik stond ook flink te stuiteren vanmidag ik moest me echt inhouden om niet heeeeeeel boos te worden maar dat heb ik daarna wwel gedaan toen ik de telefoon had opgehangen en er nog niemad binnen gehoors afstand was :twisted:
Ok, welterusten allemaal! M’n werk is af dus kan ik eindelijk m’n bed in
Tot morgen :mrgreen:
jah logisch… nou ik hoop dat er een ander plekje vrij is en dat jullie gered zijn… :hug: :hug:
Ik ga eens ff lekker lang onder de douche staan, mijn frustraties wegspoelen en dan lekker vroeg slapen.
Fijne avond iedereen!
jeetje Francis ik hoop voor je dat er snel een plekje vrij komt
nou mensen ik maak een eind aan deze dag… ga lekker slapen… tot morgen allemaal… :-*
hoi
lady c : gefeliciteerd !!!
groetjes loessie
@ Francis: bel anders eens met een gastouderbureau en leg daar je probleem voor. Volgens mij kunnen zij ook voor noodopvang of kortdurende opvang zorgen.
Hoop dat je snel een oplossing vind.
goeiemorgen
zo ik ben moe en dat terwijl ik vandaag ff heb mogen uitslapen van m’n mannetje hij is er vanmorgen met Luna uit gegaan :mrgreen:
weten de volgende meiden al iets eigenlijk?? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Luna1 27 1e 28-02-07 In afwachting van
Fietje 26 2e 03-03-07 In afwachting van
Vientje 27 2e 04-03-07 In afwachting van
Marlijn 37 3e 08-03-07 In afwachting van
Claudje 28 3e 09-03-07 In afwachting van
Mar 28 2e 12-03-07 In afwachting van
hallo dames,
@ Petra welkom hier
@ Lady C GEFELICITEERD. Ik zou wel even de huisarts bellen. Die van mij was wel blij dat ik belde, want dan weten ze het. Mocht je dan eens langs komen dan kunnen ze daar rekening mee houden i.v.m medicijnen enz. Daarnaast kon ik ook altijd bellen als ik vragen had. We gaan ongeveer gelijk op. Leuk!!!
@ mar26 Spannend!! Hoop voor je dat ze wegblijven.
@ francis Bah, dat is vervelend. Hoop dat je snel een oplossing vindt.Zij maken een fout en jij zit met de gebakken peren. Grrrr…
@ Angel Hoest nu met Darius???
Ik ben de laate dagen heel erg moe. daarom heb ik ook niet altijd zin om te reageren. Ik lees altijd wel even snel de stukjes. Ik ben gisteravond om 10 uur op bed gegaan en vanochtend om 10 werd ik weer wakker. :lol: :lol: Verder heb ik soms wat last van duizeligheid, maar verder niks :dance: :dance: Al krijg ik hierdoor wel eens de twijfels of ik nog wel zwanger ben of niet…
ik denk dat het bij mijs pas ‘echt’ word na de echo.
Ook al ben ik moe, ik blijf de hele dag vrolijk. De lach krijg ik niet meer van mijn gezicht…Zooooo blij.
Weet iemand hier trouwens wanneer je je moet aanmelden voor kinderopvang???
Gr yvonne
hoi
yvonne: voor kinder opvang kan je je niet te vroeg aanmelden volgens mij
hier int noorden zijn de wachttijden best lang geloof een maand of 6a7
angel: hoe ist met darius
meiden in afwachting::
hoop voor jullie dat de :evil: :evil: :evil: weg blijven!!!
marlijn : nog gestopt met roken (jij was toch gestopt)
heb een beetje meoite om t allemaal bij te houden hier gaat allemaal zo snel!!
voor de rest die ik niet genoemd het hoop dat t allemaal goede gaat!!
groetjes loessie
Hallo.
Hellen, Ik heb al gesproken met et gastouder bureau maar er is geen plaats hier in de buurt helaas.
Yvonne, Als ik jou was zou ik na de welbekende 3 maanden zwangerschap je kindje al aanmelden kijk maar hoe het nu bij mij gaat ik weet alleen wel dat dagopvang niet zo gewild is als de bso maar wij moesten bij Brian 3 maanden op de wachtlijst. Nou woon ik ook wel in een grote stad.
Angel, lekker he uitslapen, ben ook altijd heel blij als het weekend is door de week altijd om 7 ur op. Is je kleine altijd vroeg wakker?die van mij rond 9 uur
Het is zo mooi weer ik heb vanmiddag vrij en ga zo met Brian in het park voetballen.
Ik ben net gebeld door de vrouw die de plaatsingen doet voor het dagverblijf waar hij nu zit en ze vindt het heel naar dat de organisatie een foutje heeft gemaakt en ze gaat er nu alles aan doen om te zorgen dat er toch ergens een plaats is, Nou laten we het hopen