Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 5 zwanger (deel 6)

Ja Angel, ik ben inmiddels ongi geweest. Geen idee wanneer mijn volgende NOD is. Vind het daarom ook moeilijk om mee te blijven schrijven. Ik heb niet echt het idee dat ik bezig ben zwanger te worden, maar met mijn cyclus an sich.

groetjes Kim

:think: is dat an sich wat nieuws? zie het steeds vaker langskomen eigenlijk maar wat betekend het (simpele hollander is…)

Kim: zou het jammer vinden als je niet meer mee zou schrijven om je cyclus (of begrijp ik nu je zin verkeerd…)

kan je ook plaatsen bij geen nod (alleen dan zonder ivm bv :wink: )

Francis: Luna werd altijd om 10 uur wakker en nu dus 8 uur…

Loessie: ja het gaat goed met Darius hij gaat morgen weer werken zal mij allemaal benieuwen :smiley:

Meiden kom ff snel langs wippen… Vandaag zijn de :evil: gekomen hoor wat ik al vermoede, Angel ik pb de nieuwe data door.

Gr. Marieke

Angel, volgens mij betekend “an sich” iets van “op zich” ofzo.

Mar, balen zeg op naar de volgende maand.

Kim, blijven volhouden he :hug:

Ik ben gewoon een beetje bij gekleurd vandaag van al dat voetballen in de zon. :smiley:

Hoi meiden,

Ik had van de week al verteld dat ik vandaag een test zou gaan doen. Ik wilde het eigenlijk vanmorgen doen, maar mijn vriend vond het niet leuk dat hij dan naar z’n werk zou moeten, ongeacht of het positief of negatief zou zijn. Dan maar vanavond met avondurine testen…en? en? en? :lol: :smiley: :dance: :clap: ; ik ben zwanger !!! We zijn echt zo blij !!! Mijn vriend straalt erover en we kijken steeds maar weer op de test; het staat er echt; zwanger.

Het gekke is dat ik me niet zwanger voel…ik heb wel enorm zere tieten en ben heel moe, maar that’s it…maar het geeft niet, het komt wel…

Meiden, ik hoop dat het voor jullie ook heel snel raak mag zijn !! :pray:

grtz Marlijn

btw; ik kom zo nog even terug om verder te reageren hoor, ben even op tv iets aan het kijken…

:dance: :dance: Gefeliciteerd Marlijn :dance: :dance:

wat word de datum?

Marlijn! Van harte gefeliciteerd!!! :dance: :dance:

En wanneer ben je uitgerekend?

Ik ben op 17-11 uitgerekend…Dat is precies de datum dat mijn ouders ons en mijn broer en zijn gezin meenemen naar een huisje :think: . We gaan het onze ouders op 7 april vertellen; we willen nog even wachten (ivm een eventuele miskraam). Voor mijn schoonouders wordt het het eerste echte kleinkind, dus dat is extra speciaal en mede daarom willen we het niet te vroeg vertellen. We nemen ze die dag mee uit eten en dan moeten we nog even iets leuks verzinnen hoe we het vertellen. Heb er nu al zin in :lol:

@Lady c; jij ook van harte gefeliciteerd meid !! Fijn dat het zo snel gelukt is. Geniet van je zwangerschap !!

@Francis; wat een drama zeg bij die bso. Gelukkig dat het kdv je nu wil helpen(wat me eigenlijk meer dan logisch lijkt…) Hoeveel dagen werk je eigenlijk?

@Mar; jammer van je :evil: :evil: . Succes en sterkte voor de volgende ronde !

@Luna1; rot voor je meid dat het zo onzeker is. Er zijn hier meer meiden met hetzelfde probleem, misschien is het juist fijn om wel mee te kletsen?!? Alles heeft toch met elkaar te maken?

@Angel; gelukkig gaat het goed met Darius !! Ben je nog een beetje rustig en ontspannen of zit je hem nu steeds in de gaten te houden?? Ik kan me goed voortsellen dat je het toch een beetje eng vindt allemaal.

@Loessie; ik ben zeker nog gestopt !! En nu ik zwanger ben is het helemaal makkelijk vol te houden natuurlijk!!!

@Beitsche; meid, jij ook van harte gefeliciteerd !! Als je moe bent en je hebt de kans om te gaan liggen; doen hoor !! Lekker naar je lijf luisteren !! Geniet maar fijn van je zwangerschap !!

@Petra; welkom hier !!

Meiden, ik ben vast nog iemand vergeten :oops: , maar ik ga nu douchen en naar bed en lekker dromen over het kleine wondertje in mijn buik :smiley: . Ik moet morgen de hele dag weer werken…slaap lekker alvast iedereen !!

grtz Marlijn

Marlijn, gefeliciteerd!

@marlijn GEFELICITEERD MEID… :dance: :dance: :dance: wat ongelooflijk leuk… en ook snel … :dance: :dance: jippie er komt schot in de zaak…wie volgt nu???

@yvonne… das volgens mij erg logisch… ik lees het vaker en heel veel vrouwen krijgen het gevoel van echtheid pas na een echo…en wees blij want wat ik lees zijn die kwaaltjes ook niets… :mrgreen:

@ angel… heerlijk dat je ff kon uitslapen… vanaaf gewoon weer vroeg er in en dan hopen dat je morgen heerlijk uitgerust bent…

spannend dat darius weer werken gaat…

@francis… dat vind ik erg netjes van haar… nu hopen dat ze je snel goed nieuws geven kan :pray: :pray:

@luna1… :hug: :hug: he meis… ik snap het wel hoor… tis gewoon erg vervelend wanneer je nu niet precies weet wanneer je je NOD kan verwachten maar je hebt kans dat het nu alleen maar gaat stabiliseren… :hug: :hug: en je hoeft het hier niet alleen maar over zwangerschap en cyclussen te hebben… we zijn hier ook voor de allerdaagse dingetjes… :wink: :wink: :hug: :hug:

@mar26… jammer meis… op naar de volgende ronde…

hier is alles toppie… heb net de post gesorteerd en nu ff tijd voor jullie… heb vandaag opgepast op mijn 2 neefjes en nichtje… ben heerlijk de speeltuin ingedoken en daarna ff lekker op het veldje voorhuis in het zonnetje lekker ff gevoetbald… het was echt heerlijk weer… de dag was om voor dat ik er erg in had…

heb vanochtend weer een ovutest gedaan maar het streepje was lichter dan de vorige keer… ben bang dat ik mijn ei gemist heb ofzo :think: :think: of hij moet nog komen… maar das wel wat laat denk ik… naja… maakt ook niets uit… we klussen er heerlijk op los en we zien het wel… zoals jullie zien heb ik mijn banner ook weggehaald… die banner vind ik een beetje vervelend aangezien ik er niet constant mee bezig wil zijn en elke keer als ik hier kom zie ik die banner met de resterende dagen :mrgreen: :mrgreen: hoezo irri…

jeetje wat een verhaal :think:

owh jah… dat zou ik nog vertellen…

vet vaag joh kreeg gisteren post en weet je wat er bij zat…een boekje van baby-walz :think: :think: :think: :shock: :shock: :think: :think:

snap er niets van… heb helemaal geen cataloges aangevraagd maar hij was echt aan mij gericht… 8)

lady c gefeliciteerd!!! :dance:

marlijn gefeliciteerd!!! :dance:

missy: je hebt ovu testen bestelt, daar je adres doorgegeven en baby-walz maakt daar week gebruikt van. (das mijn theorie :wink: )

zou graag verder willen kletsen, maar thijmen is heel zielig :mrgreen:

oja voor ik het vergeet

zijn eerste tandje is door :dance: :inlove: :inlove:

echt een heel klein wit puntje, maar ik is trots :inlove:

nou ik ga hem even troosten, is ook helemaal niet leuk natuurlijk een nijnenmobiel wat niet terug praat :lol:

Marlijn, GEFELICITEERD :dance: , super joh, zo snel!!!

Francis, balen van de bso zeg, hoop echt dat je snel een oplossing kan vinden. En lekker hoor, al een beetje bijgebruind!

Lady C, voel je je weer wat beter inmiddels?

Yvonne, kan me voorstellen dat je de lach niet van je gezicht krijgt.

Kim, kan me voorstellen dat je het frustrerend vindt dat je meer met je cyclus bezig bent dan met het zwanger worden en dat hier meeschrijven dan af en toe best vervelend kan zijn, helemaal nu er zo veel in zo’n korte tijd zwanger worden. Maar dat gaat voor jou ook vast gebeuren, blijf moed houden hè :-* .

Angel, an sich bestaat al heel lang hoor :wink: . Een echt goede vertaling is best lastig (vandaar dat ‘an sich’ ook vaak gebruikt wordt), het betekent zoiets van op zichzelf/ van zichzelf. Hopelijk gaat het vandaag met Darius helemaal goed met werken.

Marieke, balen dat je ongi bent geworden.

Missy, gewoon om de dag lekker klussen idd, dan mis je je ei niet :mrgreen: .

José, praten die Nijnen nou nog steeds niet terug tegen Thijmen, dat is toch niet netjes hoor :naughty: :mrgreen: .

Hier niet echt nieuws. Het gaat steeds beter met de ontsteking in mijn mond, het is alleen jammer genoeg nog niet helemaal over.

Marlijn, GEFELICITEEEEEEERD!!!

Super joh en wat snel zeg!!

Kan me voorstellen dat je heeeeeel blij bent (en je vriend ook natuurlijk)

Hoop voor je dat de kwaaltjes weg blijven hoor, dat kan best.

Ik moet het even kort houden, ik moet Noa naar bed brengen en dan verder met inpakken.

We gaan morgen een weekendje weg!!

ships, moet het kippenhok ook nog schoonmaken…

geen zin in, maar ja…

Ik probeer later vandaag nog even op de rest te reageren hoor!

Esther, lekker hoor, een weekendje weg, geniet ervan!

Marlijn, GEFELICITEERD!!!

Geniet van deze bijzondere tijd, en gewoon blijven lachen hoor :lol: :lol:

Dankje Ejb!

En balen dat die ontsteking nog niet helemaal over is…

Angel, hoe is het vandaag met Darius gegaan op z’n eerste werkdag?

Joseetje, gefeliciteerd met het eerste tandje van Thijmen!!

Nu zal de rest er wel snel achteraan komen.

Heeft hij er veel last van gehad?

Missy, als je in ieder geval maar blijft klussen kun je je ei niet missen toch?

Dan komen de zwemmers je ei vanzelf een keer tegen! :wink:

En wat ik me af vroeg, wat voor werk doe je nou precies.

je hebt het over post sorteren, hoe dan. op straat of postcode ofzo en moet je het dan zelf rondbrengen en is het bij je in de buurt?

was even nieuwsgierig.

Francis, hoop voor je dat het nog goed komt met die BSO!

Nou, ik ga het eten opzetten.

hoi hoi

vandaag hoop in de tuin gedaan dus nog niet echt tijd gehad om hier te zitten…:shifty:

het schiet al wel lekker op gelukkig nog maar een klein stukje uitgraven en dan kan ik de tuin weer vullen met schone aarde :smiley:

Esther: voor zover ik heb gehoord is Darius z’n eerste werkdag lekker gegaan :D:D (hij komt altijd pas 18.30 thuis namelijk…)

opzich wou hij nog iets afmaken maar hij is naar huis gestuurd :dance: (ben ik wel blij om dat ze hem daar ook een beetje in de gaten houden)

leker weekendje weg geniet ervan :mrgreen: