Marlijn, gefeliciteerd!!!
gaat ineens snel met de positieve testen!! :mrgreen:
Ten eerste wat een lekker weer hé vandaag, vollop genieten…Lijkt wel lente
Yeahhh gefeliciteerd Marlijn, ook al zo lekker snel, geniet ervan!!!
Ennuh Joseetje nog een yeah omdat de kleine man thijmen een tandje heeft!!!
Is een leuk moment he dan krijgen ze ook een heel ander koppie (duurt nog ff natuurlijk, het is nog maar een stipje)
Esther lekker ff een weekendje weg geniet ervan, geniet er lekker van.
Angel lekker dat het goed ging met Darius op zijn werk, het begin is er weer (van een normaal regelmatig leven) En fijn dat zijn collega’s ook om hem denken
@esther… ik krijg post thuis afgeleverd en deze moet ik op straat sorteren en huisnummer en dan zelf rondbrengen…
ben dus gewoon postbode :mrgreen: :mrgreen:
jose dt zou idd ook nog wel eens kunnen maar vond het echt vet vaag… maar heb het boeke ff snel door gelezen en er staan hele leuke dingen in :mrgreen: :mrgreen: en een :dance: :dance: :dance: voor thijmen met zijn eerste tandje :inlove: :inlove: :inlove:
jah idd we klussen ook wel om de dag hoor
maar ik doelde op de ovutest…
maar jah maakt niets uit de zaadjes zwemmen er vanzelf tegen aan
Marlijn, Gefeliciteerd :dance: Ik werk trouwens fulltime iedere dag tot half 5 behalve woensdag danben ik om half 12 klaar.
Missy, Ik snap dat je je banner weg haald hoewel,ik vind het juist wel makkelijk
Als je volop klust is het vast niet erg dat je je ei hebt gemist alleen een beetje zonde van die dure testen he
Joseetje, Goed joh eerste tandje, gaat snel he!
Ejb, Ik ken het maar al te goed die mond problemen en het fijne is dat et nooit zomaar weg gaat.
Esther nu is het mijn beurd om te zeggen fijn weekend!! geniet er van.
Nou ik zit hier thuis met een zieke Brian heeft 38,9, Bij hem merk je het meteen hij gaat dan altijd zo zielig doen dus heb hem lekker n zijn bedje gestopt na het eten, nou ja die 3 hajes die hij wou natuurlijk. Dus zetpil gegeven en slapen maar…
Oja Angel, wat voor werk doet je man eigenlijk? hopelijk niet zwaar belastend?
marlijn van harte gefeliciteerd
gaat echt enorm hard met de positive testen hier!!!
Marlijn van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet er lekker van !!!
Francis: mijn man is programmeur dus is niet echt zwaar behalve geestelijk dan :mrgreen:
maar goed heb pas artikel in de krant gelezen dat het een verhoogd risico is met dat werk op trombose :think: dus dat artikel ga ik binnenkort ff onder die artsen hun neus wrijven
want ze hebben de hele tijd gezegt dat dat het niet kon zijn :eh:
tjah angel :think: :think: daat geeft je toch stof tot nadenken in elk geval…ze zeggen dat het niet kan en ineens een artikel die zegt dat er wel een verhoogde risico is… zou ook ff polshoogte nemen dan…kan het nou wel of niet :eh:
Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik blijf nog wel mee schrijven hoor, maar niet iedere dag. Dan lijkt mijn cyclus helemaal zo lang te duren.
Lady C en Marlijn: GEFELICITEERD!!! Geniet ervan!
Sabje heb jij al nieuws?
groetjes Kim
Ja idd ik zou het daar dan ook niet bij laten zitten of bedoelde ze dat wat hij had geen trombose kon zijn ik bedoel dat het niet de directe oorzaak kon zijn? als je napt wat ik bedoel?
ja idd… en ik dacht dat ze hier best ver waren in de medische wereld maar als ik dat artikel lees (van nieuw zeeland geloof ik…) dan heb ik toch wel m’n vraagtekens
het risico schijnt hoger te zijn dan met het lange vliegen…
meiden ik lees en leef met jullie mee, mar heb even de puf niet om te reageren vanavond.
:hug: voor jullie allemaal!
morgen ben ik er wel weer.
liefs josé :-*
ah ff ge-googled dit artikel dus:
Mensen die urenlang achter de computer zitten, hebben een grotere kans op trombose dan vliegtuigpassagiers.
Uit onderzoek van een Nieuw-Zeelands onderzoeksinstituut blijkt dat 34 procent van de mensen die met tromboseverschijnselen moeten worden opgenomen, zittend werk deden.
Bij trombose worden in de aderen bloedproppen gevormd, vooral bij mensen die lange tijd in dezelfde houding zitten of liggen. De bloedproppen kunnen door de aderen gaan zwerven, wat in de ernstigste gevallen een hartaanval of herseninfarct tot gevolg kan hebben. De aandoening wordt veelal in verband gebracht met de langdurige krampachtige houding die mensen tijdens lange vliegreizen moeten aannemen.
Computerwerk
Professor Richard Beasley zei maandag in de krant The New Zealand Herald dat de onderzochte patiënten vaak urenlang achter elkaar computerwerk deden. "Dan gaat het om mensen in IT-bedrijven of callcentra, van wie de baan onlosmakelijk met computerwerk te maken had." Het onderzoek wordt deze maand gepubliceerd in het tijdschrift New Zealand Medical Journal.
Bron: Zibb.nl/Gezondheidszorg
Nou dat lijkt me klare taal he. Maar de artsen haden toch moeten zien of hij trombose had of ben je bang dat ze iets over het hoofd hebben gezien?
:hug: :hug: voor jose… rustig aan meis… :hug: :hug:
maar zou het direct trombose moeten zijn
ik lees het meer als er kunnen zich bloedproppen vormen en die gaan door het lichaam ofwel hij hoeft dan niet perse ook nog trombose te krijgen… :think:
trombose is toch juist als de bloedproppen in de benen blijven hangen?
Trombose hoefd niet perse in je benen te zitten hoor dat kan overal in het lichaam gebeuren, als ik mijn studie boeken moet geloven
ter info
Trombose is een aandoening waarbij er bloedstolsels gevormd worden in de bloedvaten. Dit kan optreden in de slagaderen, dit zijn bloedvaten die van het hart afgaan, we spreken dan van arteriële trombose, waarbij bijvoorbeeld herseninfarct en hartinfarct kan ontstaan. Maar meestal ontstaat trombose in de aderen, de bloedvaten die naar het hart toegaan, en dan noemen we het veneuze trombose, hierbij is er sprake van een trombosebeen of van longembolie.
en trombose is ook duidelijk te zien?
want het klopt allemaal niet vind ik wat die artsen zeggen en ze weten ook zelf wel dat het niet klopt
het is een tia maar een tia mag je niet zien op de ct
en hij had geen 2e tia mogen krijgen
vind toch allemaal wel beetje wijzen op zouden ze niet wat over het hoofd hebben gezien
of… komt er nog wat uit die bloedtest strakkies ze hebben ook nog 16 buisjes :shock: bloed afgenomen…