Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 5 zwanger (deel 6)

Misschien kan hij voor een 2e onderzoek naar een andere arts?

Allemensen, 16 buisjes!!! wat veel.

sterkte met alles Angel.

Ik ga naar bed, ben moe.

ik hoop dat ik jullie morgen nog even gedag kan zeggen en anders allemaal een prettig weekend en tot maandagavond of dinsdag!

prettig weekendje Esther als ik je ervoor niet meer spreek

ja vond ook wel veel vroeg hem nog of hij nog wel wat over had hahahahahahahahaha

sja eerst dit alles maar afwachten volgende maand nog een hart echo en mri en dan uitslagen geloof ik

Nu laten we maar hopen dat het hier bij blijft he!

zeker te hopen ja

esther een heel fijn weekend :mrgreen: :mrgreen:

Nou ik heb Brian net al getroost hij had het zoooooooo warm zei hij ja snap ik met bijna 39 graden koorts, nu ligt hij weer in bedje na 2 bekers water…

ach gossie beterschap :hug:

Esther, geniet van je weekendje weg!

Angel, fijn dat de baas en collega’s van Darius goed op hem letten en hem naar huis gestuurd hebben. En zou ook dat artikel eens bespreken met zijn artsen.

Francis, beterschap voor Brian.

Joséetje, een 1ste tandje, super!!

Sabje, hoe gaat het met jou?

EJ, hoe gaat het met jou?

Ik duik mijn bedje in, trusten! :-*

truste.

trusten noemi… :-*

ik nog ff leren en dan ga ik ook slapen tot morgen… :smiley:

welterusten francis… ik duik er zo ook in en ga nog ff lekker lezen…

oant moarn… :-* :-*

Angel, fijn dat Darius zijn eerste werkdag goed verlopen is en goed dat ze hem eerder naar huis gestuurd hebben. Als Darius inderdaad heel veel zit in dezelfde houding en weinig op staat kan trombose inderdaad best eens de oorzaak zijn (wel fijn iig dat hij nu dan bloedverdunners krijgt, dat voorkomt dat als het goed is wel ).

Francis, beterschap voor Brian :hug: .

Kim, goed te horen dat je wel mee blijft schrijven, ik kan begrijpen dat dagelijks nu een beetje teveel van het goede is voor je :-* .

Noémi, leuk je weer even te lezen (op twee topics :wink: ), hoe is het met jou?

In plaats van morgen zijn we vanavond maar begonnen met vast voedsel aan Elliott geven volgens de Rapley methode. Omdat ik hoorde dat baby’s peer vaak lekkerder vinden dan banaan (daar kreeg hij een paar weken geleden een klein stukje van en keek hij enigszins bedenkelijk bij), zijn we daar maar mee begonnen. Nou, mijn baby vindt peer niet bepaald lekker :? :mrgreen: . Eerst ging hij heel vies kijken, toen begon hij te kokken, maar toch ging hij elke keer wel weer wat in zijn mondje doen (om het er ook wel weer uit te gooien). Wel hadden we het idee dat hij het na een paar minuten minder vies vond, maar we gaan morgen toch maar banaan of mango proberen :lol: .

@Succes Edith Jose! Ik hoop dat de mango of banaar beter gaat :sick: :mrgreen: hihi

@Francis, ik hoop dat Brian zich vandaag beter voelt. Sterkte!

@Esther, geniet van je weekendje weg!! :smiley:

@Angel, Ik hoop dat de artsen gauw met duidelijkheid komen. Wat vreemd dat ze tegenstrijdige info geven. Misschien toch een second opinion van een andere arts? Sterkte!

@Jose, ik hoop dat je een beetje bij bent gekomen vandaag! Doe rustig aan meid!

Verder heb ik gister de huisarts op de hoogte gebracht van m’n zwangerschap en een afspraak gemaakt met de verloskundige op 27 maart :smiley: na twee andere praktijken te hebben gebeld die allemaal moeilijk deden!! :evil: De enige in mijn woonplaats doen geen waterbevallingen en de eerste in de andere woonplaats die ik sprak deed het wel maar mijn woonplaats viel buiten hun gebied dus moest dat eerst besproken worden en zo… Wat een gedoe. Toen maar de derde gebeld en uitgelegd en die was gewoon enthousiast en aardig! Gelukkig!! :mrgreen: En ze mogen eigenlijk helemaal geen afspraken maken onderling over hun gebieden… :think:

Gelukkig houden ze ook avondspreekuur, zodat we geen vrij hoeven te nemen :mrgreen: .

@Iedereen die helaas de :evil: :evil: op bezoek hadden, succes met de volgende ronde!! :pray: :pray:

En degenen die nog in afwachting zijn van… Sterkte!! Ik hoop dat er gauw duidelijkheid is!

Hallo allemaal

Hier was ik weer ff.

Marlijn Gefeliciteerd, super joh!! :dance:

Esther heel fijn weekend

Noemi heb je al bloed afgenomen en echo gehad?

noemi en luna

jullie vroegen hoe het mij gaat.

Het gaat wel aardig alleen nog niks van :twisted: te bekennen, heb wel vanaf af vorige week een knijpend gevoel in mij onderbuik, mss dat de ongi komt?

Ik zit alleen wel heel erg onder de puistjes op mij rug, ik hoop toch echt dat ik ze niet op mijn gezicht krijg. ik heb vroeger heel erg acne gehad, ik zou het heel erg rot vinden als ze terug zouden komen. als het erger word wil ik toch ff dokter bellen, hier zit ik niet op te wachten.

ik heb me up en downs. ene dag denk er weinig aan andere dag meer.

zoals jullie merken ben ik niet meer elke dag op het forum, niet omdat ik niet wil, maar merk wel als ik hier vaak kijk dat ik er dan vele erger mee bezig ben. Vind wel erg gezellig hoor, maar denk dat ik beetje zelfde als jou heb luna.

groetjes sab

zo tijd voor een nieuw deeltje

deze is dus

Gesloten

@Angel & Luna wrote:

maar zou het direct trombose moeten zijn

ik lees het meer als er kunnen zich bloedproppen vormen en die gaan door het lichaam ofwel hij hoeft dan niet perse ook nog trombose te krijgen… :think:

trombose is toch juist als de bloedproppen in de benen blijven hangen?

Bij trombose blijven bloedpropjes juist wel in de benen hangen.

Als ze los schieten wordt het een embolie en die veroorzken dan weer verstoppingen.

Hallo ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik ook af en toe wat mee praat? Ik ben ondertussen aan het mee lezen maar loop nog erg ver achter. Ik weet niet zo vaak wat ik moet schrijven dus lees ik eigenlijk meer dan dat ik verstuur

Ik zal mezelf ff voorstellen: mijn naam is Monique en ik ben 29 jaar , ik woon al bijna 2 jaar samen met mijn vriend Gerard. Wij gaan voor ons eerste kindje, ik ben eigenlijk gestopt in December :smiley: :smiley: :oops: :oops: