oke.
laat je nog even weten wie heeft gewonnen met x factor
jah idd… laat je het ff weten… :dance: :dance:
kijken jullie niet dan?
het zou om 22.45 komen maar weekend miljonairs loopt volgens mij uit.
lekker iri, nu wordt het nog later.
Nou, we zijn ook nog een andere spannende film aan het kijken op rtl 5, maar daar is nu reclame, vandaar dat ik hier even weer zit.
als het niet helemaal te laat wordt, laat ik wel even weten wie gewonnen heeft.
ajuu
Lotte, ik hoop dat je snel een antwoord krijgt van je vriend en hopelijk wil hij niet al te lang meer wachten :-* .
Esther, idd ongezellig pc in het kantoortje…
Missy, spannend hoor en knap dat je nog niet gelijk gaat testen! Ik duim heel hard voor je dat het raak is.
Noémi, mooie camera! Wij hebben ook net een nieuwe (onze oude was ook kapot gegaan), wij hebben de Olympus SP350.
Sabje, krijg je een rustigere week de komende week, ik hoop het wel voor je.
zo hehe, de uitslag is bekend: Sharon heeft gewonnen met 75% van de stemmen.
weten we dat ook weer.
En dan gaan we nu naar bed.
welterusten allemaal en tot de volgende keer maar weer!
hallo,
ik wordt weer gek van mezelf!!!
ik heb allerlei tekens dat ik zwanger kan zijn maar vorie maand was dat ook en werd ik gewoon ongie .
en vorige maand had ik erg sterk t gevoel dat ik zwanger was en nu niet.
maar heb wel hele rare buik spierpijn, verstopping, ineens verkouden gevoelige (.)(.) maar aan de zijkant .
maar t rare is vorige maand had ik echt al 1 a 1,5 week van te voren enorm last van stemmings wisselingen en vreetbuien en nu moet ik nog 4 dagen en heb helemaal geen last van vreetbuien en stemmingswisselingen.
rare dingen kan je lichaam met je uitvreten hoor!!
ook verlies ik wat slijm wel gewoon wit maar meer dan normaal.
nog een paar dagen geduld hebben maar helaas!!
groetjes loessie
he loessie, wat kan het wachten soms slopen zijn he :hug: nog een dag of 4, en dan weet je waar je aan toe bent.
ik zit weer een oersaaie nachtdienst weg te kijken op de klok… nog 4 uur te gaan…tik…tak…tik…tak…tik.tak…
GOEDEMORGEN ALLEMAAL,
Vandaag is dan, uitgegaan van 32 dagen, mijn nod.
De vorige rondes werd ik steeds 's ochtends ongi, maar nu is er nog niks te zien.
Gewoon wat wittig slijm, maar verder niet.
Wel heb ik wat krampjes in mijn buik, dus de :evil: zullen wel onderweg zijn.
Nu maar dat ze vandaag komen want dan kan ik mijn lijstje aanvullen met nog een 32.
Lotte, spannend hoor, ik duim voor je dat de krampjes wat anders zijn dan een zich aandienende ongi.
Loessie, lastig hè, je lichaam kan inderdaad rare dingen doen en het ergste is dat je niets anders kan doen dan wachten, sterkte ermee, hoop voor je dat de dagen naar je NOD voorbij vliegen.
Fietje, weer een saaie nachtdienst dus, ach, is wel weer een goed excuus om hier te komen natuurlijk .
he allemaal,
spannend hoor, die NOD. Ik duim voor iedereen.
wij hebben hier een paar drukke dagen achter de rug, maar het zal nog wel effe door gaan. Want we hebben een huis gekocht!
we waren aan het kijken naar een huis in de omgevin van eindhoven, 's hertogenbosch. Maar het is een huis in limburg geworden.
Een vrijstaand huis op een perdeel van meer dan 400m2. Het huis is net zo groot als we nu hebben, alleen het perceel is 4x zo groot. Echt een supergrote tuin eromheen voor Dionne. en weer terug in Limburg. Nog maar 15 minuten rijden van onze ouders vandaan. Nu 1,5 uur.
Ben echt superblij.
Maar ik krijg het wel heel druk. Maandag de makelaar bellen voor ons huis. Dus moet het allemaal piekfijn opruimen voor de foto’s. Druk dus. Zal dus ook wat minder online zijn.
Hellen, gefeliciteerd met de aankoop van jullie huis, super joh! En we zien je wel af en toe verschijnen als je tijd hebt.
heeeyz dames… hier ben ik weer ff… vanmiddag ben ik volgens mij ongi geworden… :think: :think: :think:
normaal voel ik het dus 2 dagen vooraf al aankomen en nu zat ik vandaag op de wc en was in eens floep… :shock: ik kijken en ik zag een klein rood plasje… :think: heb wel een beetje buikpijn maar das ook alles…
vind het wel vet vaag want had wel een idee dat ik zwanger was… stom… heb zulke gevoelige borsten dat ik niet eens meer op mijn buik en zij kan slapen van de pijn… ze zijn ook vet groot en heel stevig… naja… ik wacht af wat er deze dag gebeuren gaat…
en anders nieuwe ronde nieuwe kansen… maak wel ff snel een nieuwe banner…
@ hellen, GEFELICITEERD met jullie nieuwe huis.
Wat een ruimte zeg, heerlijk.
Weet je al wanneer je er in kan?
@ missygirl, wat zit een vrouwenlichaam toch vreemd in elkaar he?
Het is voor jou natuurlijk nu afwachten of de ongi door zet.
Zelf heb ik dezelfde klachten gehad als die jij omschrijft.
Ik heb nu het idee dat de pijn in mijn borsten minder is, maar ik heb nu wel af en toe buikkrampen.
De :evil: zullen dus ook bij mij wel onderweg zijn, alleen niet op de dag dat ik ze verwacht had, denk ik.
Afwachten maar weer.
jah idd… vet vaag gewoon… had echt het idee dat het raak was…
ik wacht gewoon af…
voor jouw dat de :evil: wegblijven
Balen Missy dat je toch ongi bent. Zet het al door?
Hellen, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! En heerlijk zo dicht bij je ouders.
Loessie, ik duim voor je dat het toch raak mag zijn.
EJ, heerlijk he een nieuwe camera? Heb je al veel foto’s ermee gemaakt?
Esther, hoe gaat het met de duim van Erwin?
En hoe gaat het met jou?
Fietje, getsie, nachtdienst. Ik zou het niet kunnen volhouden. Knap van je hoor!
Wat een rotweer vandaag zeg. Enkel maar regen, regen en nog eens regen.
Over een uurtje mijn pilletjes weer innemen. En ik hoop echt dat ik niet tot mei 2008 moet wachten voordat ik zwanger ben :(
tjah doorzetten??? pfff ben in elk geval anders ongesteld dan normaal… normaal ben ik de eerste dag heel heftig met erge krampen…
en nu :shock: :shock: :shock: kramploos maar verlies wel beetje bloed… ongeveer een halve tampon tot nu toe (vanaf 11.30)… en das niet veel voor mijn doen :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: ik zie wel wat er gebeurd…tot nu toe nog steeds hele grote stevige gevoelige borsten en dat neemt niet af…
ikke niet begrijp
Missygirl: test jij maar eens! Ik was vorig jaar ook zwanger. Bleek ik opeens 4 weken langer zwanger te zijn. Ik dacht dat ik ongesteld was geweest. maar achteraf was het een innestelingsbloeding. Ik verloor 3 dagen heel weinig bloed. Nog 3 weken later was ik heel zwanger. (Vond ik vreemd, had net mijn ei gehad.) De test was echt overduidelijk. Bij de eerste echo bleek ik opeens 4 weken lager zwanger.
Je kunt dus wel bloed verliezen en toch ongi zijn. Wat jij beschrijft lijkt daar erg op. (Kan geen kwaad. Is echt geen miskraam! Het gebeurt regelmatig dat je rond je menstruaties nog bloed verliest ook al ben je zwanger.)
Test jij morgen eens! Ben benieuwd. Ik duim voor je.
thanx voor de tip hellen… vreemd he hoe je eigen licham dan ineens een vreemde voor je is… ik wacht gewoon ff af wat er vannacht gebeurd en anders koop ik morgen een test…
Nou missy, een 1/2 tampon is inderdaad niet veel.
Ben benieuwd Missy!