Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 5)

hallo meisjes…

wat vreemd Missy, balen.

en raar dat het anders is als anders wanneer je ongi bent.

ik had dat vorige maand dus ook, ik voelde me echt zo anders, dacht echt dat ik zwanger was.

je kunt idd voor de zekerheid wel een test doen. Heb ik toen ook nog gedaan hoor, ik kon gewoon niet geloven dat ik niet zwanger was ook al was ik ongi geworden.

Mijn lichaam had me toen goed voor de gek gehouden, ik was er gewoon pissig van…

Hellen, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, spannend joh, en lekker dat je dan weer dichter bij je ouders gaat wonen.

ik moet er ook niet aan denken om zo’n eind bij mijn ouders vandaan te wonen.

Loessie: :thumbup: :pray:

Fietje: zo’n nachtdienst is ook niks voor mij, volgens mij kan ik niet eens een hele nacht wakker blijven… :zzz:

Hee Angel, vandaag stond er in de telegraaf een grote foto van een Gothic beurs die dit weekend is, sta jij daar toevallig? er stond alleen geen plaats bij, dat was niet zo handig. Maar het lijkt me toch niet dat er meedere van die beurzen tegelijk zijn.

Noemi, het gaat wel goed met erwin.

ik heb hem vanmiddag opnieuw verbonden zeg maar, nieuw gaasje erop en rolletje verband.

het ziet er wel wat ranzig uit, maar het doet al minder pijn dan gister.

Maar ik denk dat het morgen wel weer tegen zal vallen als hij er mee aan het werk gaat.

Met mij gaat het ook wel goed hoor.

Ben alleen erg moe, vanmiddag toen noa sliep hebben wij ook een poos geslapen.

en ik ben af en toe niet te genieten.

kan weinig hebben van erwin en noa… niet erg gezellig.

Dat zullen de hormonen wel zijn die de boel op de kop aan het zetten zijn, maar ja, dat hoort erbij…

Ik ga nu zo douchen en dan lekker vroeg naar bed, beetje tv kijken en dan lekker slapen.

Moet morgen werken, dus dan kan ik hier niet zijn.

Fijne avond nog allemaal!!

liefs es

Missy, het kan inderdaad een innestelingsbloeding zijn. Ik blijf voor je duimen!

Wat is het weer rustig vanavond.

Ik dacht dat ik heel wat bij te lezen zou hebben.

Wilde ff kijken of er nog nieuwe berichtjes waren, en toen deed de pc het niet, althans, hij maakte geen verbinding met de modem.

Vandaar.

Ik ga zo maar eens lekker douchen, en dan naar bed.

Morgen moet er weer gewerkt worden.

De vakantie is weer voorbij.

Alvast welterusten allemaal.

Enne, nog geen :evil: hier, maar ook geen krampen enzo :think:

hoi hoi

zo ik ben gebroken maar het was echt weer een super leuk tof weekend :dance:

Esther: geen id ik stond op de gothic- fantasy beurs in evenementenhal rijswijk

maar meestal vallen de beurzen niet samen… geloof ik

Hellen: ik zag dat je een huis hebt gevonden gefeliciteerd :smiley:

Missy: balen dat je ongi bent geworden (tenzij het natuurlijk innesteling is geweest :pray: )

en verder heb ik eigenlijk alleen vluchtig overal overheen gekeken

Oja, angel, ik ben ondertussen in afwachting van.

Misschien kan je dat aanpassen in het lijstje?

ik :pray: :pray: ook voor een innestelingsbloeding, ik dacht dat vorige maad ook te hebben, had zelfs een positieve test (van romed, maar die schijnen niet echt betrouwbaar te zijn)

moet zeggen dat het bij mij w.s. gewoon een doorbraak bloedingkje was, want ik werd drie weken daarna pas weer ongi.

Ik heb het echt helemaal gehad met die nachten hier. Ik zit helemaal alleen (door de week zitten we met een collega) en ik weet echt niet meer hoe ik me moet vermaken.

ik heb de gewoonte om al het administratieve werk meteen te doen, zodat ik daarna mijn handen vrij heb voor eventuele calamiteiten… alleen de calamiteiten blijven uit. Tja, wakker blijven is ook een probleem. ik probeer gewoon wat afwisseling te zoeken.

beetje lezen, computeren, tv kijken, eten, net zo lang tot het weer tijd wordt om te eerste mensen te wekken en infusen aan te sluiten.

dit is mij laatste nachtje, en dan hoef ik pas donderdag weer te werken. Anna gaat morgen naar een vriendin, zodat ik lekker bij kan slapen. een echte luxe.

nu mijn nod sichterbijkomt ben ik er opeen wel heel erg mee bezig. manlief vraagt er ook steeds naar.

Zeker toen ik gisteren na mijn werk de tegels van ons buitenplaatsje te lijf ging met een sopje en een bezem :oops: . Volgens hem moest ik wel zwanger zijn, want dat was echt geen normaal gedrag :oops:

over een uurtje mag ik mensen gaan wakker maken. en dan gaat de tijd opeens een heel stuk sneller. ik ga nog even verder surfen op het net… tot vanavond

Voordat ik aan het werk ga even een laatste update.

Hier nog steeds geen :evil:

Maar het is nog vroeg, dus het kan nog alle kanten op.

Hoi hoi,

Mag ik met jullie zo nu en dan meeschrijven?

Sinds Oktober 2006 willen we weer zwanger worden!! We gaan voor een brusje; 29 april 2005 ben ik mama geworden van mijn lieve meid Anne.

Ik was snel weer zwanger (augustus 2007 mama to be); helaas is hier na 10 weken een abrupt einde aan gekomen :cry: Inmiddels ben ik weer ongesteld geworden en gaan we er weer voor. Ik zie dit als een nieuw begin, vandaar dat ik ook met jullie wil meelezen/schrijven.

Ik heb tijdens deze cyclus ovulatietesten gebruikt en ben er zo achter gekomen dat mijn cyclus weer langer geworden is na de miskraam en curettage (29 i.p.v. 25 dagen). Dit was ook zo na de bevalling van Anne.

Ik hoop dat het snel weer raak is…Alhoewel ik een voorgevoel heb dat dat deze maand nog niet zo is :think:

Ik las dat het voor een paar meiden erg spannend is!! :thumbup:

tot later!

gr, Diana :-*

welkom Diana. Leuk dat je mee wilt schrijven.

Phoe… zwaar hoor, een miskraam. hoop dat het snel weer raak mag zijn en dat het dan goed gaat.

hoi hoi allemaal

missy heeft de ongie nog door gezet?ik hoop van niet.

hellen gefelicteerd met jullie nieuwe woning, leuk zeg,dan ben je zeker druk met van alles regelen,maar wel leuk druk toch.

Lotte hoe is het? nog steeds geen :twisted: ?

Noemi hoe is het met jou?

Esther en hoe gaat het met erwin zijn duim? is hij vandaag nog gaan werken?

Nou hier eigenlijk weinig te melden,beetje trekkend gevoel in mij buik. niks bijzonders dus.

en heb de 24 dienst over leeft whaha,ben nu wel helemaal kapot… dus doe lekker rustig aan en ga niet koken alleen maar luieren. ik hoop niet dat ik vrijdag ongesteld word, heb dan feest van me zus en als ik daar dan loop met een luier voor vind ik ook nie wat,hahha. ik heb hele leuke kleren gekocht.kan niet afwachten tot vrijdag. morgen gaan we even met de zussen en schoonzussen bij elkaar, om wat in elkaar te flansen voor hun kadoo.gelukkig heb ik rustige week voor het werk… verder wel druk met wat dingen maar wel allemaal hele leuke dingen. zondag gaan we naar de musical The Wizz, we hebben 4 kaarten gewonnen,dus we hebben vrienden van ons mee gevraagd,heb ik erg veel zin in.

gr

@ diana, leuk dat je mee komt schrijven, veel plezier en succes met klussen.

@ sabje, leuk zeg een feest, helemaal als het van naaste familie is.

@ missy, hoe is het nu met jou? al iets meer bloed :inlove:

@ allemaal, hier nog steeds geen :evil:

vanmorgen voor de zekerheid een mat-care test gedaan, Negatief.

volgens mij is mijn nod gewoon later, omdat ik pas 13 dagen geleden een positieve ovu-test had.

wel vervelend als je niet regelmatig bent.

heb nu wel wat gerommel in mijn buik, en af en toe wat steekjes.

we blijven W8-en.

Heeft er trouwens iemand ervaring met de midstream zwangerschapstesten van mat-care?

zowww wat is het rustig

Lotte jammer dat de test nega is…

Misschien nog te vroeg met testen?

groetjes

heeyz dames… verlies nu wel meer bloed… dus de ongi is aanwezig… helaaasss :cry: :cry: dacht echt dat het raak was… baal wel… alleen helemaal geen krampen :shock: :shock: :shock: heerlijk hoor daar niet van maar vreemd… ook nog steeds een cupmaatje meer dus maar ff nieuwe bh’s kopen…

heb ovulatie testen gekocht van matcare via het net… want ik had dus een week voor ik ongi werd dus wat een kramperig gevoel maybe was dat wel mijn ei :think: :think: :think: :think: …dus ga maar beginnen met ovu test om er achter te komen wanneer mij ei ongeveer is…

mijn nieuwe NOD is 26 maart er vanuit gaant dat ik dan een cyclusheb van 29 dagen…

Diana73 welkom hier, wat erg dat je een miskraam hebt gehad, en dan met 10 weken, jeetje. dan ben je al bijna door die eerste 3 maanden heen en dan gaat het nog mis.

Ik schrijf ook met de oktober2007 mama’s mee en daar heeft gister ook 1 van de meiden een miskraam gehad.

echt erg, ik krijg er kippevel van.

Dat bewijst maar weer wat een wonder het is als alles in 1x goed gaat.

Leuk Sabje, feest van je zus, veel plezier!

Met erwin gaat het wel goed hoor, hij zit nu onder de douche en daarna doe ik er even nieuw verband om want dat is niet echt wit meer na een dag werken…

Pfff Fietje, lijkt me een ramp zo’n nachtdienst, vooral als het rustig is inderdaad, hoe kom je er door…

Wel lekker dat Anna naar een vriendin kan, kun je lekker uitrusten, want dat lukt anders natuurlijk niet met zo’n kleintje over de vloer.

Lotte, die test ken ik niet, ik had nog nooit van matcare gehoord tot ik er hier een paar keer iets over las.

Ik hoop dat je gauw alles regelmatig hebt, is wel zo makkelijk…

Angel, mooi dat de beurs leuk was, het was dan vast wel hetzelfde als wat ik gelezen had. Leuk joh.lijkt me wel gezellig. (maar druk)

Nou, ik ga eens even een bakkie thee zetten

tot later

Balen Missy, dat het toch heeft doorgezet.

gek he, dat je toch zo het gevoel kunt hebben dat het raak is…

niet eerlijk!!

ik hoop de volgende ronde beter!! :pray:

hoi hoi

ik heb helemaal nog geen tijd gehad voor het lijstje :oops:

heb wel paar foto’s geplaatst op het sf http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=30797&start=465 van de beurs :smiley:

Hee Angel, heb je foto’s gezien, ben jij dat met dat paarse truitje?

jep :mrgreen:

Volgens mij zijn de :evil: nu echt onderweg.

Vanavond ben ik gaan zwemmen, en heb uit voorzorg en tampon in gedaan.

De laatste maanden werd ik altijd in één keer behoorlijk ongi, dus wilde het risico niet lopen dat dat in het zwembad zou gebeuren.

Heb de tampon net weer verwijderd, en volgens mij zat er iets een kleurtje aan.

Lekker smakelijk verhaal :oops:

Als ik vandaag of morgen dan echt ongie word heeft mijn lijf het dus toch wel goed begrepen, 14 dagen na het ei. :dance:

En we wachten vrolijk verder :roll:

Dat zou mooi zijn Lotte, dan heb je een mooie cyclus.

Leuk Angel, dan weten we dat ook weer!

Ik had me je blond voorgesteld, stom he?

soms heb je een idee bij iemand en dan blijkt het anders te zijn, grappig is dat.