Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 5)

wil je ook op het lijstje? geef dan even je NOD, leeftijd en hoeveelste kindje je voor klust door (via pb) :mrgreen:

of als er iets is veranderd ook even doorgeven via pb

nod = niet ongie dag
bv = borstvoeding

Hoi hoi,

@ sabje, sterkte vandaag met de mammo.

Het lijkt me geen pretje, maar het is wel verstandig dat je het doet.

Wij hebben ook vrienden en familie met baby’s en kleine kinderen, en zoals jij ook zegt hehb ik soms het gevoel dat mijn vriend dat stiekem ook erg leuk vind, maar dan bij iemand anders, en niet bij hem zelf.

Laatst nam hij uit zichzelf mijn neefje van bijna 1 op schoot.

goeiemorgen

hier gaat het wel lekker

Luna is nog wel grieperig maar gaat ook al steeds beter

Sabje suc6 vandaag met de mammo en echo

Ejb: lekker he een groot bad :smiley: wij hebben ook een groot bad genomen :mrgreen: alleen lukte het van de week niet om samen erin te gaan aangezien Luna begin te huilen :?

Hellen: hoe waren de huizen?

Noemi: misschien bepaalde hormonen die de eitjes laat springen?

Ami: spannend hoop dat het raak is :wink:

Missygirl: spannend morgen je NOD en wat denk je zelf? is het raak? ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat de :evil: weg blijven hoor

Angel, balen dat Luna huilt als jullie in het grote bad willen. Is dat nu de eerste keer dat ze er niet mee in wil of is het altijd?

Pilletjes die ik moet innenmen is een progestageen dat dient als vervangmiddel voor het natuurlijke progesteron van de vrouw.

Kan het innemen terwijl je zwanger bent of borstvoeding geeft, dus het kan helemaal geen kwaad. Staat ook dat je het kan innemen als je een miskraam dreigt te krijgen.

Lotte, ik hoop dat je vriend er straks toch zin in krijgt.

Misschien moet je het even laten rusten en er over een paar maandjes weer over beginnen?

Noemi: oh nee Luna lag op bed en ik wou met Darius in bad :mrgreen: :oops:

Luna vind het geweldig om in bad te gaan het eruit gaan is soms een drama :wink:

Oooh, dan is het helemaal niet zo erg :mrgreen:

Whaha, wel balen dat het niet door kon gaan jullie badavontuur. Volgende keer maar weer toch?!

heeeeeeeeyz dames… pfff wij zijn bezig met de grote schoonmaak :shock: :shock: :shock: allemaal kleine klusjes wat je uitstelt… :shock: :shock: hahaha… naja… het huis is weer fris en fruitig :mrgreen: :mrgreen: dus heb nu ff tijd om te reageren…

alweer een nieuw deeltje dus ook wel weer tijd voor een zwangere toch??? :mrgreen: :mrgreen:

hier is alles goed… morgen mijn nod… we wachten rustig af… heb nog geen ongi gevoel maar dat kan nog komen al hoe wel ik het vorige maand 2 dagen vooraf al had… maybe dit keer een langere cyclus of ???

ik weet het echt niet…wel zijn mijn borsten echt gevoelig… slapen op mijn zij en buik wil niet :think: :think: :think: heb mijn bh maar niet eens om gedaan vanochtend omdat het gisteren echt zeer deed…naja… we wachten rustig af… ga er gewoon vanuit dat ik ongi word … valt het altijd mee… :inlove: :inlove: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@sabje… heeeeeeeel veeeeeeeel succes meis

Noemi: ja idd volgende keer beter

Missy: oei spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: maarre volgens mij klopt jou banner niet… :think: (ik had dat ook dat die 1 dag later m’n nod gaf dan ik dacht dat die zou komen)

banner klopt wel je moet vandaag meetellen… :wink:

dus hij gaat vandaag nog naar dat volgende witte blokje en staat dan morgen in het rood?

naar mijn mening staat jou banner als vandaag dag 1 morgen dag 2 zondag nod

jah dacht eerst zelf ook dat het niet klopte maar heb het meerdere keren uitgerekend en het klopt echt… tis gewoon vet vaag… sinds ik met een banner werk word het alleen maar vager…

je hebt een 30 daagse cyclus? word je op dag 30 ongi of dag 31?

zoals ik nu je banner zie is het ingevuld als een 30 daagse cyclus ofwel op dag 31 word je ongi / is je nod

als je een “30 daagse” cyclus hebt maar dus op dag 30 ongi word is het een 29 daagse cyclus

vind banners ook erg vaag :wink:

:think: :think: :think: :think: jouw logica klinkt mij erg logisch maar vaag in de oren… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: als we nou gewoon gaan :pray: :pray: :pray: dat de ongi wegblijft heb ik een hele poos geen last van die banners… :lol:

Ik vond het eerst ook een hele puzzel, met die banners.

Mijn laatste cyclus was 32 dagen, dus als dat nu ook zo is wordt ik op dag 33 ongi.

Dat is dan dus weer dag 1.

Ik ga nu lekker pannenkoeken bakken. :drool:

owh lekker lotte…

Meestal koop ik van die kant en klare pannenkoeken, maar ik had nu ineens zin in “echte”.

Ik heb alleen wel voor de makkelijk variant gekozen, shaker van koopmans.

Melk erbij, shaken, en bakken maar.

ik ben eigelijk altijd vanhet zelf bakken… vind het gewoon ontzettend leuk om te doen… en ik maak altijd een heel pak en dan maak ik een hele stapel en de volgende dag gebruik ik pannekoeken voor het maken van gehaktwraps erg lekker…

Hmmmm Lotte. Goed idee van je…

Missygirl: Ik ga heel hard voor je duimen dat jij de volgende zwangere bent :pray:

Angel: heerlijk he een bad waar je met z’n 2e in kan. Helaas is mijn hubbie niet zo’n badmens maar ik lig er regelmatig in.

Noemi: Ik hoop voor je dat de pilletjes goed hun werk doen en dat je snel ongi wordt! (of niet natuurlijk :wink: )

Sabje: Hoe is het gegaan vandaag? Is het meegevallen?

Ik ga ook ff kokkerellen (lees: snack halen) en ben er vanaaf weer!!

groetjes Kim

[/list]

Tussen het bakken door ff kok-en, ik ben er maar druk mee.

De laatste pannenkoek verdwijnt zo in de pan, dus ik ga eerst ff eten. :drool:

Tot straks!!!

Lotte, veel plezier met pannenkoeken bakken.

Mogen we komen eten? :mrgreen:

Missy, spannend hoor! Duim voor je dat het raak is.

Kim, wil mijn ongi krijgen, want als ik het niet krijg, word ik gek!

Ga morgen beginnen met de pilletjes, word ik (hopelijk) ook mooi in het weekend ongi (14 dagen later). Dan de testen en de echo’s doen en dan mag de ongi uitblijven omdat ik zwanger ben 8)

Maarja, eerst maar even afwachten hoe het allemaal loopt.

Heb jij eigenlijk al de dokter gebeld voor je cyclus?

Sabje, denk aan je hoor! Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeiden over een eventuele zwangerschap. En hoop dat de mammo en de echo meevielen.

Angel, hoe is het met je oma?