Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 5)

Missy: kijk maar naar Lotte haar banner :wink: jullie hebben hetzelfde alleen heeft Lotte haar nod 1 dag later

Noemi: als het goed is is ze vandaag aan haar knie geopereerd duurt nog ff voor ze die huidtransplantatie krijgt :frowning:

Noemi ik heb de ha nog niet gebeld. Ik zit nu op dag 36 en wacht volgende week nog even af. Ken meer mensen met een lange(re) cyclus dus 36 dagen is niet abnormaal ofzo. (maar wel lastig als je zwanger wil worden)

groetjes Kim

Kim, ken het hoor. Ik zit tussen de 36 Ã 40 dagen, maar nu is het dus extreem lang.

Angel, hoop dat de operatie goed verlopen is en dat het niet lang meer duurt voordat ze de huidtransplantatie krijgt.

erg lastig ja hahahahaha ik zit nu op 40 dagen… hopelijk maar 1 malig eigenlijk maar “normaal” 36 dagen

De pannenkoeken waren heeeeerlijk.

Er zijn er nog wat over, dus wie wil? :lol:

ik kom eraan Lotte :wink:

Breng je zelf ff stroop mee, het is bijna op :wink:

nah… dat vind ik niet kunnen hoor dat de stroop bijna op is :stuck_out_tongue:

Wat is het hier rustig.

vet vaaag die stomme banners… naja… maybe verkeerde datum ingevoerd bij de banner aanmaken… maar verwacht het morgen…

Spannend hoor, wat denk je zelf?

hoi hoi,

vandaag meerdere keren flinke steken in onderbuik, dus vandaag eisprong gehad ga ik vanuit… aan de ene kant wel jammer dat het afgelopen dinsdag niet was maar ja maakt ook niet uit :slight_smile: nu maar netjes over 2 weken ongesteld worden :slight_smile:

fijn weekend allemaal! Amy

denk zelf dat ik gewoon ongi ga worden… valt het altijd mee…

Nou Amy, dat wordt klussen dit weekend. :wink:

Oei, jammer Amy. Misschien als je vanavond nog kan klussen dat het nog raak kan zijn?

Missy, wanneer ga jij er een test tegenaan gooien?

Jullie hebben toch erg regelmatig geklust niet? En zeker tijdens de eisprong niet? Dusse … het moet wel bijna raak zijn. Hoop het voor jullie hoor!

ik ben niet zo’n type wat eigelijk constant test… heb alleen de eerste 2 maanden getest omdat ik toen een hele lange cyclus had voor mijn doen… ik probeer een week te wachten… en dan te testen :mrgreen: :mrgreen: als het lukt…

we hebben idd heeeeeeel regelmatig geklust jah :mrgreen: :oops: :oops: :mrgreen: :inlove: :inlove: ik hoop dat het idd raak is… we wachten af…

en amy klussuhhhhhh

Hoi dames,

wat leuk dat ik nog steeds in het lijstje sta. Ik heb weer weinig van me laten horen, maar het af en toe wel mee gespiekt, mijn duimen draaien voor diegenen die het nodig hebben :pray: :pray:

ik weet eigenlijk niet waarom het me niet lukt om mee te schijven. de tijd heb ik wel, want het schijven bij de jan. 2006 mama`s is geen probleem.

Misschien wil ik er maar gewoon niet al te serieus mee bezig zijn?? ben aan de ene kant een beetje bang om weer zwanger te worden, met alle gevolgen van dien (financiele onzekerheid) en aan de andere kant willen we niets liever dan ons gezinnetje uitbreiden.

ach… manlief zegt dat ik bij anna net zoveel liep te dubben, maar ook dat is toch hartstikke goed gegaan!

ze is nu wel verschikkelijk lastig (beetje model "prinses op de erwt) maar gaande weg lijken we daar ook steeds beter mee om te gaan.

ik zit nu op mijnwerk te wachten tot de tijd een beetje voorbij wil gaan. ben mijn dienst om 23;15 begonnen, en heb alle administratieve bezigheden al afgerond. nu maar wachten tot er een patient aan de bel trekt voor hulp…wacht…wacht…wacht.

nee, weinig hulpbehoefende mensen hier.

Ik ga maar eens lekker een tosti maken, en kijken wat discovery channel me te bieden heeft.

als we er nu meteen voor zouden gaan zouden we idd dit weekend gaan klussen, maar we wachten nog even tot juni :wink:

Noémi, komop joh, nieuwe stop kopen, kan je ook weer lekker in bad :wink: !

Lotte, kan me voorstellen dat het een stuk makkelijker zou zijn wanneer je vriend een aantal maanden ofzo zou noemen :? . Sterkte ermee hoor en breng hem maar met veel leuke kindjes in aanraking :wink: . En, heb je nog wat pannekoeken over :mrgreen: ?

Sabje, lange dienst zeg :shock: . Hopelijk was alles goed met de mammografie. En ja, de test is niet meer geldig, maar aan de andere kant verschijnt een streep ook weer niet zomaar…moeilijk hoor, hopelijk heb je inmiddels al uitsluitsel gekregen. Oh ja, ons huis moet nog gebouwd worden (beginnen ze over één á twee maandjes mee), dus de sleutel hebben we nog niet :wink: .

Amy, ben benieuwd hoor of je echt gisteren je eisprong had of hem misschien al eerder hebt gehad.

Angel, leuk dat Luna badderen ook zo leuk vindt.

Missy, spannend!!!

Fietje, kan me voorstellen dat je er niet al te veel mee bezig wil zijn. Gewoon reageren wanneer je er zin in hebt hoor.

@ sabje, hoe is het gister gegaan met de mammo?

Allemaal alvast een fijn weekend.

Ik wacht “rustig” mijn nod af.

Toch erg dat je er iedere maand zo mee bezig bent, terwijl je ( bijna) zeker weet dat je niet zwanger kan zijn.