Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 5)

Hallo allen.

Ik had geen tijd om te slapen helaas, moest nog nieuwe kleren hebben, vrijdag feest van me zus, zij is 12 en half jaar getrouwd,leukje!!

En lig nu lekker in bed, tv te kijken en internetten.

maar heb morgen weer een lange dienst, dus heb nu me rust wel ff nodig.

Missy spannend zegggggggg, ik :pray: :pray: :pray:

noemi leuk nieuwe camera. hoe gaat het verder? je eerste tablet eghad vandaag?

esther vervelend van je man zijn duim, idd hopen dat hij maandag gewoon weer kan werken. en vervelend dat je griepje heb gehad, wel goed uit zieken he.

ejb wanneer is de planning dat huis klaar is?

lotte hoop dat je vriend je snel duidelijkheid geeft.

die twijfel voor jou is ook niet leuk. :hug:

groetjes sab

Missy, spannend hoor!

Esther, hoop dat Erwin maandag gewoon kan werken.

Hoop ook dat jullie snel een personeelslid vinden die jullie kan helpen.

EJ, leuk speeltje voor de komende paar dagen om uit te testen hoe alles werkt :mrgreen:

Hoop dat je hubbie snel helemaal opgeknapt is!

Lotte, hoop dat je vriend een maand kan zeggen en dat het niet te ver af is. Vind trouwens dat je groot gelijk hebt dat je het gevraagd hebt hoor, zeker omdat hij eerst wel kindjes wilde en nu opeens niet meer.

Angel, al iets van je oma gehoord?

En 6u??? Jeetje, wat vroeg. 7u30 is toch iets menselijker, hoewel, dat op een zondag … :zzz:

Een vriendin van mij heeft voor me gependeld.

Volgens de pendel ben ik pas in mei 2008 zwanger van een meisje.

Zou best eens zo lang kunnen duren nu mijn lichaam zo raar doet (opeens niet ongi worden op het moment dat we echt voor kindjes willen gaan en daarvoor altijd gewoon redelijk regelmatig). Maarja, hoop natuurlijk wel dat het sneller raak is.

heeyz dames… heb ff mijn banner aangepast aangezien ik een cyclus had ingevuld van 30 en dit moest 29 zijn… dus zoals ik al eerder zei klopte de datum maar de banner niet :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: en er staat nu de niet ongi day dus nou issie goed…

ooo misssyy knap van je dat je nog niet test, wou dat ik het kon. ik heb er mss al 50 tegen aan gegooid whaha(wel overdreven 50,maar heb er wel veel gedaan)

spannend zeg, :dance:

nee ik w8 ff een paar dagen… maybe maandag…haha ben ook gewoon beetje bang voor een negatieve test…

ik denk ook sharon.

Richy is ook wel heel goed, maar Sharon is toch wel super goed, vooral met I will allways love you.

Nou,we zullen het zien straks met de uitslag.

Sabje, werkze weer morgen!

Noémi, jeetje mei 2008 dat duurt nog lang.

Maar het pendelen hoeft niet altijd te kloppen toch?

laten we hopen dat het eerder lukt.

Missy nog geen tekenen van ongi daar?

nee alleen van gas…hahahah moet constant poepjes laten maar das alles qua buik gevoel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik ga nog ff tv kijken, en dan lekker naar bed.

Alvast welterusten allemaal.

Sabje, lekker dat je in bed kunt internetten zeg, dat zou ik ook wel willen, maar wij hebben geen laptop.

is nog wel een wens van mij, maar ja… dat kost ook weer genoeg.

Wie weet ooit…

miss

snap je wel hoor.

ik heb helemaal de kriebels voor je, haha erg.

zou wel toppie zijn 3e die zwanger zou zijn.

Nog last van je borsten dan? al meer kwaaltjes?

Haha, Missygirl, maar dat kan ook een teken zijn hoor!

Dat hoor je heel veel, heb het hier ook wel, vooral 's avonds na het eten.

dan rommelt er vanalles in m’n buik…

Lotte alvast welterusten!

ik ga ook niet te laat, heb vannacht nog tot 02.00 een film afgekeken in bed (niet slim) en daarna kon ik niet in slaap komen, dus ik heb een veel te korte nacht gehad en daar kan ik helemaaaaal niet tegen…

heb wel gevoelige borsten jah… maar dat had ik vorige maand ook… alleen weet ik nu niet of dit nou erger is dan toen…ze zijn volgens marcel groter dan vorige maand… en kwaaltjes… heb vandaag een sjaggie dag… ben snel geirriteerd vandaag hahahha :think: en zoals ik zei constant poepjes laten eigelijk … maar das ook alles…

esther is zeker relaxt, tv aan internetten.

haha we liggen vaker boven in bed dan dat we 2 beneden voor tv zitten. lekker bij komen. we hebben ook wel drukje soms, deze week is echt een top week.voor beiden.

lotte slaap lekker voor straks

tja, die borsten dat kan 2 kanten op.

toen ik dat in januari had dacht ik ook zwanger te zijn en toen werd ik toch ongi.

Nu in feb. had ik weer zere borsten en dacht ik, het zal wel niks zijn en nu ben ik dus wel zwanger.

Zijn puur hormonen.

raar dingen die (.) (.)

dat ze groter zijn is toch wel een teken, had ik ook.

SPANNENNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDD!!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :wink:

Ideaal Sab, dat wil ik ook!!!

missy heb je al test thuis?

Nu ben ik ook moe en dan wil ik het liefst languit in bed.

En dan zou het leuk zijn als ik hier nog mee kan lezen en af en toe reageren.

Maar dat kan dus niet, dus ik moet kiezen…

Ik kan nu zelfs geen tv kijken want onze pc staat niet in de woonkamer, maar in klein kantoortje. niet gezellig dus

De uitslag van x factor komt zo, dus ik verdwijn even weer naar de kamer

toedeledoki

nee… hahaha met zin niet gedaan eigelijk… :mrgreen: :mrgreen:

oja esther dat is dan idd beetje ongezellig.