van Matcare weet ik het ook niet, die heb ik nooit gehad.
alleen van DA eigen merk en nu van de Hema, daar stond wel iets van in, ik geloof ook na 2 uur ofzo
het zou kunnen komen van het indrogen, maar dat weet ik natuurlijk zo ook niet.
anders test je morgen nog eens en kijk je wat er dan gebeurd?
ik had zondag getest,maandag zag ik vaag streepje(bewaar ze altijd even)ik heb maandag getest,zag ik na 2 uur vaag streepje.
ik heb het eerst niet opgeschreven omdat ik dacht dat het toch nega zou zijn,maar twijfel nu ook een beetje, daarom vraag ik het hier. ik had het aan de ha willen vragen,maar die moest steeds lachen om mij vragen dat ik dacht dat laat ik maar niks meer zeggen.
Vervelend zo’n huisarts dat die gaat lachen om jouw vragen, dat is mooi lullig en horen ze niet te doen!
ik zou de test zowiezo wel bewaren als je toch een vaag streepje hebt.
misschien kun je iemand even laten kijken, of weet niemand ervan dat jullie bezig zijn?
of je maakt een foto en laat em hier even zien, als je dat niet vervelend vind…
ik denk dat je hem op een foto ziet dat je dan niks kan zien. jah me zussen en me ouders weten het. dus kan ze wel is mee nemen na hun. had me zus maandag al gebelt, die wist het niet,die dacht ook niet betrouwbaar.
op een foto blijft er misschien idd weinig van over.
als je twijfelt zou ik em toch even laten zien aan iemand anders.
zelf staar je je er misschien helemaal blind op, zou ik ook doen.
maar in ben bang dat het idd niet echt betrouwbaar is na 2 uur…
dat ben ik ook bang… en mocht je het niet vertrouwen kun je altijd een nieuwe test doen … maar na 2 uren is de test niet meer betrouwbaar denk ik :think: :think: :think:
ik heb net ff nieuwe test gedaan :oops: :oops: , ik zie nu nog niks. dan zou het wel niks zijn.
haha wat kan je je zelf soms dol maken he.
waar blijven de :twisted: nou.
ik heb nog 1 test en test nu pas weer over 2 weken, haha hou ik dat vol :roll:
pfffffffff wat vervelend sabje… kan me wel voorstellen dat je aan de ene kant nu wel wil dat die :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: naar buiten macheren… aan de andere kant… wie weet … maybe over 2 weken alsnog positief nieuws… we blijven
Sabje, kan me wel voorstellen hoor dat je nog een test hebt gedaan.
Ik zou er ook niet goed van worden als de :evil: niet komen maar de test elke keer nega blijft.
Ik hoop dan maar voor je dat de :evil: gauw komen zodat je verder kunt…
Dit is ook niks aan he…
:hug:
nee dit is echt niet leuk. ik weet wel dat ik gedult moet hebben,maar soms voelt mij lichaam zo anders dan anders en denk ik van zou dit zwangerschapkwaal zijn. ik ben de laatste tijd echt ontzettend lui,liefst op tijd de pyam aan en lekker in bed tv kijken of computeren if boek lezen. de buikpijn is gelukkig weg,kan behoorlijk uit me slof schieten of me hel verdrietig voelen en huilen,me vriend zeg al je hele lichaam is in de war. mss was het de eiersprong,weet dus niet hoe het voelt,maar me buik deed echt zeer,hoopte zo dat het de ongie zou zijn. ben ik er te druk mee bezig? mij fyshio vond van wel als je elke week test doet,heb maar niet gezegd dat ik bijna om de 3 dagen test doet, dan zou ze me wel helemaal mafkees vinden,mss ben ik dat ook wel een beetje whaha :oops: . wil het ook zo graag(wie niet)dat moment dat me vriend tegen mij zij sabine je laat de pil maar staan,was ik zo blij,en was helemaal in dromerland,en het is heel normaal als het half jaar aan een jaar duurt. word er ook zo onzeker van. stom he. word moe van mezelf denk ik ik wil er gewoon zo graag niet teveel aan denken en zo lekker nuchter zijn van we zien wel, maar dat kan ik niet, denk er teveel aan, ook wel omdat ik niet ongie word… en nu die testje toch een vaag streepje aan geven na zoveel uur ben ik er mss nog wel drukke mee. :?
@sabje25 wrote:
ik heb een vaag streepje naar 2uur.
maar volgens mij is dat niet geldig
nee streepje na de afleestijd is niks hoor anders had ik ondertussen bevallen geweest van een 2e

edit: ik had met de test van Luna dat hij direct aansloeg
en die test was niks gooide hem weg en dacht na half uurtje van toch stiekum ff kijken :shock: toen was die positief
maar was dus niks heb ook nooit eerder gehad met een test hoor negatief bleef altijd negatief en die positieve van Luna bleef ook gewoon positief dus had ook zoiets van uh… :think:
zo heb het best druk laatste dagen en naturlijk dat ik de computer moet delen
vandaag weer naar de tandarts geweest voor de definitieve vulling en nu heb ik dus wel pijn terwijl ik nu ook geen last zou moeten hebben maarja… klem om de kies zat ook wel erg pijnlijk dus dat zal het wel zijn
verder weinig nieuws enzo nog 4 daagjes :dance: zal wel niks zijn…
Marlijn: sommige doen 2 vensters open en reageren in de 1 en lezen in de ander
:wall: :wall: jeetje als ik nu ongi word en volgende maand ook dan valt het precies in me week weg :wall: :wall: :wall:
@Noémi wrote:
Mamma_ zeker jong moeder, maar wel fijn! Kan je toch lekker genieten!
En idd, wie weet, later samen met je oudste dochter stappen :mrgreen:
Esther, nogmaals beterschap. Hoop dat je opgeknapt bent na het uitslapen morgen!
Vientje, hoe gaat het met je?
EJ, waar ben je? Alles goed? Ook ziek misschien??
Kim, met jou ook alles goed? Heb je ook al eventjes niet meer gezien.
Sabje, heb je gebeld voor je mammo en echo? Hoop dat je snel terecht kan.
Lotte, wel fijn dat je weet dat je eisprong gehad hebt.
Duiden die ovulatietesten echt je eisprong aan? Dus als je elke dag zo’n test doet, kan je duidelijk zien of je een eisprong hebt of niet?
(en waar had jij de testen vandaan?)
Amy, moet idd wel speciaal voor je zijn om de pil niet weer opnieuw te slikken. Hoop dat je snel regelmatig bent!
Ik ga mijn bed in, weltrusten! :-*
Hoi, Het is inderdaad een prettig idee dat ik mijn ei heb gehad.
Als je de gebruiksaanwijzing mag geloven, betekend een positieve test een ei.
Zo goedgelovig zal ik dan maar zijn.
Ik heb de testen besteld via l10.nl
Het zijn de midstream-testen van matcare.
Sabje, ik weet precies hoe je je voelt hoor!
Misschien anders toch maar eens terug naar de HA om bloedtest te laten doen. Dan weet je het direct eigenlijk.
Maarja, weet niet of je dat nog bij je HA durft als hij zo belachelijk doet :?
Raar he dat je lichaam opeens zo anders kan doen? Ik bedoel, ben nog nooit zo lang overtijd geweest en nu opeens wel. Echt zo gek. Maarja, bij mij is het dus zeker negatief, dat heeft de bloedtest uitgewezen. Ergens geen stress meer van zou ik wel of zou ik niet, maar aan de andere kant, waar blijven de :evil: dan? Zijn we er klaar voor, komt er niets, grrr :wall:
Heb voor mezelf besloten dat als ik over 2 weken nog geen ongi heb, dat ik dan terug naar de gyn ga ipv naar de HA. Dan zeg ik dat hij het maar moet opwekken en ervoor moet zorgen dat ik de maand erna zwanger ben :mrgreen: Zal hij luisteren naar mijn “bedreiging”?? :roll:
Marlijn, jeetje, moet voor jou ook wel schrikken geweest zijn om opeens zo’n dikke arm te hebben. Bah zeg!
Esther, jeetje, wat erg voor je nichtje. Zal ook wel even slikken zijn voor haar. Moet ze altijd medicatie innemen of alleen maar de eerste paar maanden?
Angel, fijn dat je kies opnieuw gevuld is, wel balen dat je er pijn aan hebt.
Hoop trouwens dat je ongi niet in je weekje weg valt!
Esther, dat triloog is wel irritant zeg. Toch proberen er nog een beetje mee te rusten. Heb je ondertussen nog een paar keer gestoomd? Moet je echt doen hoor, want dat helpt goed! Of neem een warm bad of warme douche, doet ook altijd deugd.
Maak me een beetje zorgen om EJ, hebben al van vorige zaterdag niets meer van haar gehoord.
EJ meid, alles goed???
Lotte, bedankt. Hoewel ik vrees dat ik geen eisprong heb, heb nl. nog nooit gemerkt dat ik draadjes kan trekken met mijn “slijm” :oops:
Dus zullen de testen bij mij niet veel nut hebben.
Trouwens, mijn HA zei dat ik moest gaan tempen om te zien of ik een eisprong heb, maar dat kan ik pas doen als ik mijn ongi krijg. Pff, waarom hangt nu alles daar vanaf? Arrggh! :wall:
Hebben jullie trouwens wel eens gehoord dat je dus wel een eisprong kan krijgen zelfs als je nog niet ongesteld bent of niet ongesteld word??
oeh noemi pff schrikken hoor, wat eng en dat zo jong. gelukkig hoeft je geen bloedverdunners meer te slikken… haha hoop dat het lukt met dreigen dan dreig ik mij arts ook whaha
idd raar dat ejb nog niks weer van zich heb laten horen, normaal reageerd ze elke dag wel even. iemand haar nog gesproken?
ejb waar ben je?
ik ga niet naar de huisarts hoor, wacht liever een tijd en mss komt er zelf wel een posi.voel het aan me water dat die gauw komt whahha (hoop ik dan he)
ik heb begrepen als ik een eisprong krijg en deze nu gelijk bevrucht raakt,dan ben ik helemaal niet meer ongie geweest,dus het kan wel dat je niet meer ongie word,als je ei gelijk bevrucht raakt. noemi je kan wel tempen, fyshio zei dat gister, als je nu begint met tempen en er is een verhoging van 0.5 dan heb je waarschijnlijk een eiersprong,dus je hoeft niet eerst ongie te zijn. ik loop bij de fyshio voor mij bekkenbodem,en die heb veel verstand van zwangerschap etc,dit heeft ze me gister verteld.
hm… 10 feb is laatste bericht geweest van Ejb :think: (op het hele forum) hopen maar dat ze gauw weer wat laat horen
Noemi: jeetje wat een verhaal zeg eng hoor gelukkig is het allemaal goed afgelopen
rustig hier vandaag
Idd Noémi wat een eng verhaal!
mijn schoonzusje slikt nog steeds medicijnen, ook foliumzuur zag ik laatst, ook ivm het bloed ofzo… weet niet precies.
Heb ejb idd ook niet meer gezien, misschien is ze druk?
nou, ga even met een vriendin kleppen op msn