Jeetje mama, had geen idee dat je nog zo jong bent! had niet in het lijstje gekeken. Ik dacht dat je al ouder was, omdat je al 3 kids hebt.
maar dat hoeft niet natuurlijk, mijn schoonzus is ook 28 en heeft ook 3 kids.
Ik ben 30 nov 29 geworden.
Dus dit jaar op naar de 30! brrr. (ik krijg als alles goed gaat nog net voor mijn 30e mijn 2e kindje, hihi)
Ja Noémi, dat is idd fijn, m’n moeder vroeg vanavond gelijk al of ze de was mee moest nemen en of ze morgen moest komen helpen met huishouden, haha lief he?
Maar het is ook wel lekker dat Noa morgen een dagje bij haar is en ik het rijk alleen heb, dat komt nooit voor!
Dat vind ik al fijn, de rest komt dan wel weer.
welterusten mama en voor de rest die al in bed ligt.
ik ga zo ook maar, kan ik mooi een nacht maken, eerst nog even in bed tv kijken.
m’n oog doet alleen raar. jaja, nou dat weer.
m’n linkerooglid trilt steeds, de hele avond al en ik krijg het niet weg.
alleen als ik m’n ogen dicht doe stopt het.
stom he…
nou ajuus pluus
@Noémi wrote:
Moet over 15 minuten terugbellen :shifty: :shifty: :shifty:
Missy, mooie taart hoor!
Wat was er niet goed aan gelukt?
En wat een grote kaart! Gaaf!
Lotte, nog bezig met de ovulatietesten?
Ik heb vandaag niet meer getest.
Gisteren een positieve test, dus ik ga ervan uit dat ik mijn ei gehad heb.
Nu wacht ik rustig mijn nod af.
Ga nu uit van 27 februari, kan het altijd meevallen, als het toch eerder is.
Mamma_ zeker jong moeder, maar wel fijn! Kan je toch lekker genieten!
En idd, wie weet, later samen met je oudste dochter stappen :mrgreen:
Esther, nogmaals beterschap. Hoop dat je opgeknapt bent na het uitslapen morgen!
Vientje, hoe gaat het met je?
EJ, waar ben je? Alles goed? Ook ziek misschien??
Kim, met jou ook alles goed? Heb je ook al eventjes niet meer gezien.
Sabje, heb je gebeld voor je mammo en echo? Hoop dat je snel terecht kan.
Lotte, wel fijn dat je weet dat je eisprong gehad hebt.
Duiden die ovulatietesten echt je eisprong aan? Dus als je elke dag zo’n test doet, kan je duidelijk zien of je een eisprong hebt of niet?
(en waar had jij de testen vandaan?)
Amy, moet idd wel speciaal voor je zijn om de pil niet weer opnieuw te slikken. Hoop dat je snel regelmatig bent!
Ik ga mijn bed in, weltrusten! :-*
@Noémi; Ik heb idd op m’n 17-de trombose gekregen van de pil, maar dan in m’n arm; stond onder de douche en ineens had ik een 2x zo dikke paarse arm waar ik niets meer mee kon. Echt eng! Maar nog altijd minder eng als jouw longembolie !! Getver, wat zul je geschrokken zijn !!
Ik heb geen bloedverdunners hoeven te gebruiken, maar idd wel onder controle en bevalling in het ziekenhuis en extra bloedcontroles. Gelukkig is het eenmalig geweest, alhoewel ik altijd nog last heb van m’n arm.
@Missygirl;Ik weet het van dat loslaten, maar het is nog zo vers, dus ik heb even een paar dagen nodig. Maar je hebt helemaal gelijk hoor !! Ik geniet ook van m’n kids en m’n gezin zoals het nu is. We zijn al erg gelukkig met z’n allen en dat blijft ook zo !! Mijn vriend helpt me ook te relativeren, gelukkig wel, want ik ben zelf een erg emotioneel typje :shifty:
Lachen die kaart en taart van jou !! , echt superlief !!!
Ik vraag me nog iets af; ik zie dat jullie soms op veel mensen reageren in 1 bericht; hoe onthou je dat allemaal wat je aan al die meiden gaat schrijven??
Ga nu nog even een documentaire kijken over een vijfling :shock:
grtz Marlijn
@Noëmie; Balen meid dat je een negatieve uitslag hebt
(dit id dus de reden dat ik net die vraag stelde; ik kan het niet allemaal onthouden :? )
Ik zal morgen eens gaan teruglezen om een beetje op de hoogte te zijn van hoe het met jullie gaat en hoe jullie bezig zijn, of jullie al kids hebben etc…
grtz Marlijn
hallo allemaal
Welkom Marlijn…(ik ben tussen door ook even aan kijken naar de 5 ling)
Noemi echt balen de uitslag, :hug: .
missy waar kan ik je taart en kaart bekijken dan?ik heb nog niet helemaal door waar je de fotows kan zien,haha blond.
esther vervelend dat je je nog niet helemaal fit voelt. en toppie dat je moeder het weet en je gelijk wil helpen,lief hoor. is toch lekker dat je morgen x dagje voor je zelf hebt, als mams zijnde moet je dat ook af toe hebben.
ik heb nog niet gebelt voor afspraak voor mammo en echo, doe ik morgen.
slaap lekker allemaal,sweet dreamzzzzz. :**:
groetjes sabine
heeeyz iedereen hier weer ff een berichtje van deze vroege vogel… :thumbup: heb net alles ff bijgelezen van gisteren…
@noemi…jeetje wat baluh… ik hoop dat je lichaam snel gaat meewerken…een :hug: voor jouw…en plaats zoveel ego berichtjes als je wil meis… :hug: :hug: :hug:
@mamma_…
alvast voor je dat je :twisted: niet op visite komt… misschien helpt het…
@amy82…heerlijk gevoel he…op dat moment realiseer je toch echt wat je aan het doen bent nou dat begon ik eigelijk pas te merken bij mijn ongi’s die ik tot nu toe heb gehad… ik krijg ongeveer 2 dagen voor mijn ongi een kramperig gevoel in mijn onderbuik en dat had ik met het spiraaltje niet… ook heb ik nu rond mijn ei grotere stevigere borsten…
@esther… yeahhh het shirtje is er :dance: wat een typische moeder reactie hahaha… vreemd dat ze het al weten eigelijk… wel leuk om te lezen hoe je moeder op het shirtje reageerde… :mrgreen: en idd ishet heerlijk om eens met z’n tweeen uit eten te gaan misschien kun jej e moeder ff lief aan kijken voor oppassen :mrgreen: … jammer dat je je nog niet goed voelde om als gezin ff lekker samen uit eten te gaan…
@lotte… spannend meis… we wachten af en
voor je
@marlijn… ik open meestal het forum 2 keer… in het ene typ ik en in het andere lees ik af en toe ff terug wat iedereen getypt heeft… we hebben hier een echte theekrans af en toe… er word zoveel gepraat dat mijn hersenen af en toe weigeren om nog maar iets op te nemen :mrgreen: :mrgreen:
en ik snap wel dat het nog vers is hoor duurde bij mij ook ff voor ik er wat makkelijker over dacht…
en ik ben zelf ook een emotioneel typetje dus haha in dat opzicht kon ik me helemaal in je verhaal vinden…
@sabje…op pagina 7 en 8 staan de foto’s ff terug lezen en je komt ze tegen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: haha en ik ben blij dat het mij lukte om die foto’s erop te krijgen hoor heeft heel wat voeten in de aarde gehad
@hellen… beterschap daar voor je kids :hug:
@fietje…vientje…ladyC…luna1…claudje… hoe is het met jullie ???
zo dat was mijn waslijst deze ochtend voor nu ff… zal ff ontbijten en dan moet ik om 7 uur de deur uit om post te bezorgen… zou het eerst gistermiddag hebben gedaan maar het was K*TWEER zeg… heb gisteren ook te horen gekregen wat het nou betaald :think: dat konden ze me namelijk niet vertellen en het valt reuze mee… had veel minder verwacht…
pfooe hee… Wat kletsen jullie veel zeg! :shock: Dat wordt nog lastig bij houden. :?
ik heb een heel gave taart voorbij zien komen… Daar is toch niets mislukt aan? Was Ãe lekker?
Jullie zullen mij de komende dagen niet zoveel op het forum zien. Heb drukke dagen.
Vandaag komt mijn schoonzus met haar 2 dochtertjes van 2 en 3 om gezellig te spelen met Dionne. Ik heb er helemaal zin in.
Morgen moet ik werken. Maar niet in mijn eigen klas. :?
Zaterdag gaan we weer naar een huis kijken. Als het dan nog niet verkocht is.
En zondag gaan we carnaval vieren bij mijn schoonzus. Heb er echt zin in.
Maar wel drukke dagen dus.
Veel succes allemaal. Hoop[ dat alle lichamen een beetje gaan doen wat ze moeten doen. Dus :evil: , voor wie daar erg op zit te wachten, of juist niet voor wie zijn NOD heeft.
En niet al te misselijk en te ziek voor wie zwanger is.
Mogge!
Esther, ik heb vorige week ook een trillend ooglid gehad, wel een paar dagen! Het is te wijten aan vermoeidheid. Ik ben een paar keer op tijd naar bed gegaan en ja hoor het is weg!
Lotte spannend!! Dat zit vast wel goed denk ik!!
Marlijn, wat eng man, een trombose! Moet je nu voor altijd bloedverdunners hebben? En hoe was de docu over de 5-ling?
Sabje, nu wel echt bellen hoor! Het is wel je lichaam en daar moet je zuinig op zijn.Komop en pak die telefoon! :thumbup:
Missygirl, post bezorgd? Fijn dat het lekker betaald! Volgend mij woon je bij mij in de buurt :think: ( Niet dat ik je ken hoor :mrgreen: )
Hellen werkse vandaag, jammer dat je niet je eigen klas hebt vandaag. Zijn er leerkrachten ziek? Fijn weekend en veel plezier!
Ik ga ook mijn dagelijkse dingen doen, wassen, supermarkt eten koken enz. Tot later!
goedemorgen,
mijn ooglid trilt nog steeds, verrekte irritant, ik kan toch slecht de hele dag mijn ook dicht houden, whaha
Volgens mij is het idd vermoeidheid, heb het ook wel eens vaker gehad, maar dan het bovenste ooglid, nu onder, dat voelt heel raar, trekt door tot op m’n jukbeen.
komt misschien van die bijholteontsteking? geen idee.
verder heb ik het heerlijk rustig vandaag, heb net het beddegoed in de was gedaan en zelf gedoucht dus vanavond (of vanmiddag al, hihi) een heerlijk schoon bed.
Idd eng die verhalen over trombose!
mijn schoonzusje van 19, heeft een paar jaar terug ook een longembolie gehad, dat verwacht je toch niet op die leeftijd??
ze mag nu nooit aan de pil en zal altijd bepaalde medicijnen moeten nemen. echt niet fijn.
Missy, fijn dat het goed schuift bij de post!
Ja, ik had het ook wel leuk gevonden om samen met noa uit eten te gaan, hebben we vorig jaar ook gedaan, naar een Mickeys pannenkoekenrestaurant, zo leuk!
zat ze te glunderen in de kinderstoel, en te smullen, heel lief.
Hellen sterkte met alle drukte en veel plezier met de leuke dingen die je gaat doen!
Ik vraag me idd ook af hoe het met de dames is die hier al een poosje niet meer zijn geweest, misschien ziek, of druk of op vakantie??
Nou, ik ga op de bank hangen, even m’n triloog dichtdoen
Tot straks
Alles goed hier! Ben nogal druk, dus ik lees wel mee, maar schrijf even niet zoveel. Maarreh… komend weekend klusweekend :mrgreen: :mrgreen: dus daar hebben we wel zin in! :dance: :dance:
Gelukkig hebben we niet al te veel afspraken staan… :mrgreen:
Gister met valentijn had ik wat snoepjes (rood, suiker, hartvorm, aardbeiensmaak) gekocht om lekker met z’n tweetjes op te snoepen voor de tv. Verder niets gedaan.
sorry dat ik even niet op iedereen reageer!
goedemiddag allemaal
missy ik heb gekeken,en gister ook gewoon gelezen, zie wel de tekst staan maar geen foto?
je hebt vandaag wel mooi weer om post rond te brengen.
hellen je heb wel drukke gezellige dagen
esther wel vervelend dat je oog blijft trillen. hoe is het met je misselijkheid?
lady c, dus van weekend flink aan de klus.
wij zouden gister uit eten gaan, maar rik zijn auto kwam niet door de apk en moest nog wel aantal dingen aan gebeuren en mij auto was 2 weken geleden ook al kapot. dus koste zat, hebben we besloten om elkaar niet wat te geven, en we sávonds gewoon gezellig hier thuis zouden eten,dus ik had de tafel heel mooi gedekt,en toch wat kleins voor hem gekocht,en dat op zijn bord gelegd, toen hij thuis kwam was ik even boven en toen ik beneden kwam lag er ook wat op mij bord. ik had sóchtends van hem een hele mooi digitale kaart gekregen,moest er van huilen, whaha.we hadden eten besteld,maar dat was jammer genoeg niet te pruimen :sick:
dus dat was wel jammer, ik heb van me vriend een heel leuk boekje gekregen met allemaal punten erin waarom hij zoveel van mij houd, moest janken zooooolief en kraslot, ik heb hem 2 slabbertjes gegeven en beertje van poeh(voor de beeb,haha eerst zwanger raken), zie boekje kruitvat stonden ze in,hihi en heb hem krasloten gekocht,jah we zijn van het krassen haha, en een hele mooie kaart.
ik ben maandag avond helemaal verjaardag van schoonzus vergeten,kon er toch niet heen,moest werken,maar had dan even gebeld. ze vond het gelukkig niet erg,me mams vond het niet zo leuk,maar ik vergeet ook nooit verjaardagen dit is me eerste keer.maar heb al wel gezegd dat ik niet meer vrij neem voor verjaardagen, kan ook bijna niet heb zo grote familie en ik werk alleen maar s;avonds. gaat me ook teveel uur kosten.
greetzzz
Dit zag ik ergens staan.
Neem in de week voor de eisprong – bij de meeste vrouwen de tweede week van de cyclus – regelmatig een beetje slijm uit de vagina tussen duim en wijsvinger. Beweeg je vingers uit elkaar. Als er tussen de vingers een elastisch slijmdraadje ontstaat, weet je dat je vruchtbaar bent.
Uit onderzoek is gebleken dat een bevruchting vrijwel altijd optreedt in de periode van zes dagen voor de eisprong tot en met de dag van de eisprong zelf. Maar liefst 94 procent van de zwangerschappen ontstaat zelfs uit sperma dat minder dan drie dagen oud is. De kans op een bevruchting is vijf dagen voor de eisprong 1 op 10, en op de dag van de eisprong 1 op 3. Overigens komen uit ‘oud’ sperma even gezonde baby’s voort als uit vers zaad.
groetjes
rustig vandaag
vraagje
als je test doet en je ziet niks en na 2 uur zie je een vaag streepje, is de test dan nega? de testen van matcare. je ziet het alleen bij dag licht.
Had je een vaag streepje dan Sabje?
Volgens mij is een streepje een streepje ookal is hij vaag.
alleen in de bijsluiter staat meestal ook dat je zo’n test na een bepaald aantal minuten/uren niet meer mag aflezen omdat die dan niet meer betrouwbaar zou zijn.
Dus ik weet het niet…
Wat een rust hier zeg…
Druk in de tuin bezig!!
Even een kopje thee en vanavond vergadering, dus morgen ben ik er weer!
x
daar is het ook wel weer voor mama_!
Maar dat kan ik nu niet maken, heb me ziek gemeld vandaag, dus ik kan slecht in de tuin gaan staan schoffelen.
ook geen zin in trouwens, word al moe als ik eraan denk! :lol:
ik heb een vaag streepje naar 2uur.
maar volgens mij is dat niet geldig
uhhh, nou ik vind het wel raar dat er een streepje kan komen als je niet zwanger zou zijn.
wat doet dat streepje daar dan?
ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar vind het wel vreemd.
staat er in de bijsluiter bij die test niks over de tijdsduur waarna je’m niet meer mag aflezen?
nee kan er niks over vinden, je moet wel goed kijken als je hem ziet hoor. als je sávonds kijkt met licht van de lampen zie je niks, je ziet hem alleen nu in daglicht. zou het niet van het indrogen zijn van de test en dat je de 2e streep dan ziet?
ik hoop natuurlijk dat het anders is.en dat ik wel zwnager zou zijn.
maar heb op internet gezocht en veel zeggen als je na een 10 min niks ziet mag je de test niet als posi zien na 2 uur. maar over testvan matcare kan ik niks vinden